Steunquote:foto Op maandag 22 juni 2009 15:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sjakie en de chocolade fabriek wil ik nog nomineren.
Kunnen we het uitbreiden naar meer titelsquote:foto Op woensdag 14 oktober 2009 11:47 schreef Doff het volgende:
Hoe langer je wacht, hoe meer remakes er zijn.
quote:
Is geen remakequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Stond Inglorieus Basterds al op de lijst?
Meestal doen miniseries niet mee met de tournaments, maar dat is aan Intre.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:05 schreef Rickster1981 het volgende:
The shining, ik ga vast veel mensen voor t hoofd stoten, maar de miniserie is 10x beter dan de film
strikt genomen is het meer een reboot dan een remake, of eerder een re-use dan een reboot...quote:
Maar binnenkort beginnen we écht. Toch? Intre?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Uit 2009....
Helemaal! Ik moet nog even de puntjes op de i zetten!quote:foto Op dinsdag 1 juni 2010 16:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Maar binnenkort beginnen we écht. Toch? Intre?
Misschien is dat beter ja!quote:
Ook als dat "officieel" een herverfilming van het boek is ipv een remake van de film?quote:
Net als The Killer Inside Me?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:16 schreef California het volgende:
[..]
Ook als dat "officieel" een herverfilming van het boek is ipv een remake van de film?
Hoe diep moet je dit juist gaan zoeken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
* Kunnen wellicht er nog uitgehaald worden vanwege niet echt remake, maar daar moet ik me nog in verdiepen.
Ik wacht hier op:quote:Op maandag 25 maart 2013 21:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hoe diep moet je dit juist gaan zoeken?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:22 schreef picodealion het volgende:
Tegen de tijd dat dit toernooi gaat lopen mag deze er ook vast in:
Hollywood maakt remake van Seven Samurai
Die is er al:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop