Is dat alles? Bijster slechte mol dan..quote:Op maandag 11 februari 2008 11:31 schreef Freezor het volgende:
Hm, ik heb Dunya eigenlijk nooit echt verdacht maar toen ik gisteren nog even wat afleveringen terugkeek viel dit me opeens op.
Bij de fotoopdracht zijn ze bezig met omdraaien en je ziet al duidelijk twee 1en verschijnen. Alleen dan komt Dunya met het geweldige idee dat het anders moet en draait de foto's weer terug. Hierdoor mislukt de opdracht uiteindelijk want als ze verder waren gegaan met waar ze mee bezig waren zouden ze gewoon de code te zien gekregen hebben. Een echte mollenstreek lijkt me..
Nee tuurlijk niet. De laatste afleveringen doet ze ook vaag en daarom ben ik eens op haar gaan letten in de oude afleveringen.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Is dat alles? Bijster slechte mol dan..
Bij die 'sijn' opdracht moest zij samen met Koen namen doorsijnen. Op dat moment komt zij met het briljante idee om Georgina door te sijnen terwijl dat toch de lastigste naam is in het spel. Gemiddeld is haar bijdrage voor de pot 0,- maar nu de groep wat fanatieker begint te worden met geld verdienen zie je dat ze de groep echt tegen gaat zitten.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:44 schreef Freezor het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. De laatste afleveringen doet ze ook vaag en daarom ben ik eens op haar gaan letten in de oude afleveringen.
Afgelopen aflevering wil ze in plaats van het succesvolle zingen van Joris opeens iemands toekomst gaan voorspellen op de boot. En in de taxi opdracht kost het Dennis de grootste moeite om achter haar te komen omdat haar taxi maar geen gas geeft. En in de aflevering ervoor bij het de telefoonnummers doorgeefopdracht wil ze ook steeds ergens anders heen terwijl ze op dat moment contact hebben met Joris.
En in de maïsveldopdracht gaat ze als tweede af nadat ze één vlag heeft opgehangen. En verder heeft Dennis het erover dat er afgesproken was dat ze sowieso de 1/4e vlag op zouden hangen. Het kan natuurlijk heel goed zijn dat Dunya met dat 'goede' idee kwam.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:48 schreef toma het volgende:
[..]
Bij die 'sijn' opdracht moest zij samen met Koen namen doorsijnen. Op dat moment komt zij met het briljante idee om Georgina door te sijnen terwijl dat toch de lastigste naam is in het spel. Gemiddeld is haar bijdrage voor de pot 0,- maar nu de groep wat fanatieker begint te worden met geld verdienen zie je dat ze de groep echt tegen gaat zitten.
Dunya heeft teveel geld binnengehaald voor de pot om de mol te zijn, ondermeer bij die opdracht met die lasser-achtige draden en die klimopdracht. Daar had ze het laten liggen als ze de mol was geweest. Anders is het wel een verdomd slechte mol.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:48 schreef toma het volgende:
[..]
Bij die 'sijn' opdracht moest zij samen met Koen namen doorsijnen. Op dat moment komt zij met het briljante idee om Georgina door te sijnen terwijl dat toch de lastigste naam is in het spel. Gemiddeld is haar bijdrage voor de pot 0,- maar nu de groep wat fanatieker begint te worden met geld verdienen zie je dat ze de groep echt tegen gaat zitten.
Een Mol kan af en toe ook wel iets goeds doen. Bij het klimmen haalde ze inderdaad geld binnen maar kan daar vertraagd hebben waardoor Coen uiteindelijk niet meer boven kon komen voor de tijd. En bij het laserspel werd ze zo goed geholpen door Joris dat het te veel zou opvallen als ze het fout zou doen..quote:Op maandag 11 februari 2008 16:37 schreef Julien het volgende:
[..]
Dunya heeft teveel geld binnengehaald voor de pot om de mol te zijn, ondermeer bij die opdracht met die lasser-achtige draden en die klimopdracht. Daar had ze het laten liggen als ze de mol was geweest. Anders is het wel een verdomd slechte mol.
Ze kon zich op dat moment ook echt voordoen als een goede kandidaat tegenover Joris. Het was natuurlijk makkelijk om een klein foutje te maken, maar een mol moet soms ook iets goeds doen.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:44 schreef Freezor het volgende:
[..]
En bij het laserspel werd ze zo goed geholpen door Joris dat het te veel zou opvallen als ze het fout zou doen..
Ik merk wel dat ik nu even moet oppassen voor tunnelvisie maar op dit moment is Dunya mijn nr 1 Mol.
Inderdaad, dan komen ze met zo'n filmpje van, kijk tijdens de taxi opdracht zat ik in het spaans te lullen met de taxi chauffeur, ik heb hem uitgelegd dat ie zo traag mogelijk moest zijn en de opdracht moest proberen onopvallend te laten mislopen...aldus Dunya.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:23 schreef Kidney_Bean het volgende:
Weet je wat het is, vaak komen ze in de laatste aflevering opeens met allemaal 'mollenacties' aan zetten, die ze gewoon zo weggemonteerd hebben dat ze in de gewone afleveringen niet opgevallen zijn. Heb net het idee dat het dit jaar weer het geval is.
WIDM 2008 #9quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:48 schreef CarOnline het volgende:
Is dat nog terug te kijken eigenlijk? Die ouwe afleveringen?
Op de officiele site kun je dacht ik 2005-2007 terug zienquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah dank je, maar ik bedoelde eigenlijk de oude seizoenen
je kan natuurlijk ook gewoon even kijken op wieisdemol.nl bij afleveringenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:33 schreef CarOnline het volgende:
Oh echt? Wat leuk! Ik wil die met George nog wel een keer terug zien en die allereersten heb ik ook nog niet gezien.
De eerste vier seizoenen niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Uitzendinggemist staan ze ook allemaal.
Dat kan dus niet. Alleen de afleveringen van de BN-ers zijn terug te zien. De rest moet je op nieuwsgroepen, torrents ed zoeken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:33 schreef CarOnline het volgende:
Oh echt? Wat leuk! Ik wil die met George nog wel een keer terug zien en die allereersten heb ik ook nog niet gezien.
Ja, dat had ik kunnen doen maar t schoot me zo te binnen terwijl ik hier aan t lezen was, en heb het dus maar meteen gevraagdquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook gewoon even kijken op wieisdemol.nl bij afleveringen
ahhh ohquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:47 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat kan dus niet. Alleen de afleveringen van de BN-ers zijn terug te zien. De rest moet je op nieuwsgroepen, torrents ed zoeken.
ik denk naar dat shirt wat patrick vorige week aan had, dat kon bijna niet dieper hangenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:34 schreef Maartel het volgende:
Ik zie alleen even niet waar de 'mooi he,gekregen van patrick' naar verwijst...
Het wil sowieso niet veel zeggen, aangezien de tekeningen ook maar door een kijker worden gemaakt..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dat dennis in de quiz naast de mol staat wil verder niet zeggen dat hij de mol dan niet is?
Juistquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:38 schreef Sandr86 het volgende:
Dit is wel al van een vorige afl. maar ik zit hier toch steeds over na te denken:
Bij die 2 vragen in dat luxe hotel zat eigenlijk die opvolgende opdracht eraan vast; dat ze Regina moesten zoeken om die vrijstelling terug te krijgen. Er moest dus eigenlijk wel IEMAND zijn die die vrijstelling zou pakken lijkt me, anders kon die zoekopdracht niet eens doorgaan! Nu pakte Regina die vrijstelling dan toevallig, maar als niemand 'm had gepakt, had Dennis(mijn mol) dat alsnog kunnen doen, die was immers als laatste aan de beurt. Aangezien Regina hem al voor was kon hij dus mooi stoken dat hij niet eens die vraag heeft gekregen, om zichzelf niet verdacht te maken
Oops, goed gevonden. Maar ik wil niet van Patrick af als Molquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:38 schreef Sandr86 het volgende:
Dit is wel al van een vorige afl. maar ik zit hier toch steeds over na te denken:
Bij die 2 vragen in dat luxe hotel zat eigenlijk die opvolgende opdracht eraan vast; dat ze Regina moesten zoeken om die vrijstelling terug te krijgen. Er moest dus eigenlijk wel IEMAND zijn die die vrijstelling zou pakken lijkt me, anders kon die zoekopdracht niet eens doorgaan! Nu pakte Regina die vrijstelling dan toevallig, maar als niemand 'm had gepakt, had Dennis(mijn mol) dat alsnog kunnen doen, die was immers als laatste aan de beurt. Aangezien Regina hem al voor was kon hij dus mooi stoken dat hij niet eens die vraag heeft gekregen, om zichzelf niet verdacht te maken
Ik blijf ook Dennis als mol.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:41 schreef Urquhart het volgende:
Net nog even de herhaling gekeken. Ik blijf toch bij Dennis.
Ik heb hier ook aan gedacht maar ik denk niet dat je op deze manier moet redeneren. Ze kunnen heel goed een andere volgorde gemonteerd hebben of hadden ze nog een back-up plan achter de hand.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:38 schreef Sandr86 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |