Was wel de grootste hulpmol maar hij heeft de laatste afleveringen toch ook goed zijn best gedaan...quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat scheelt weer een enorm aanwezige, superirritante hulpmol
quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:22 schreef Svensational het volgende:
Grappig shirt van Dennis wel, soort van mol-logo met cheater erboven!
GMTA.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Met een beetje fantasie lijkt het shirt van Dennis op het logo van de mol.
Of ben ik gewoon paranoïde?
Mwah ik vind Patrick wel lachen en hij levert stiekem ook veel geld in de pot... hij molt ook iets te opvallend om de Mol te zijn... ik switch toch maar naar Dennis...quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:23 schreef cptmarco het volgende:
Mogen doodsverwensingen richting Patrick...?
Ja ik vond het ook leuke aflevering !quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Leuke aflevering trouwens. Die opdrachten waren leuk bedacht.
Nee natuurlijk was ik niet de enige die Joris als Mol zag, maar meerdere fokkers..quote:Niet alleen jouw mol, maar voor 45% van de fokkers, gezien de uitslag van de vorige poll.![]()
Vond ik ook vrij opvallend.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:27 schreef PICHT het volgende:
Wat was dat nou voor sneaky stickertje op de laptop met 1778 erop?
Als je op dezelfde mol als Haaibaaike zit dan weet je dat je fout zit.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niet alleen jouw mol, maar voor 45% van de fokkers, gezien de uitslag van de vorige poll.
Had het zelf niet verwacht trouwens, Joris eruit.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Joris er maar is uit vanavond.
Pieter Jan las hem voorquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:33 schreef evert het volgende:
dennis. lekker impulsief nu envelop 2 pakken en o o o hebben ze de opdrachten gewisseld.
(overigens, wie zegt dat in de andere envelop een andere opdracht zat....)
Pieter Jan zei dat.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:33 schreef evert het volgende:
dennis. lekker impulsief nu envelop 2 pakken en o o o hebben ze de opdrachten gewisseld.
(overigens, wie zegt dat in de andere envelop een andere opdracht zat....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |