quote:
Wie zegt dat ik kanker heb?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Niet waar, mensen met kanker hebben geen mening.
Betrouwbare bronnen.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben jij een dokter? Of waarom doe je anders deze aanname?
Ja ja, de laatste keer dat ik een dokter gezien heb kan ik mij niet eens herinneren. Jij bent gewoon een vuige, lelijke, oplichter!quote:
Niet waar, kan je zien hoe dom je wel niet bent.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja ja, de laatste keer dat ik een dokter gezien heb kan ik mij niet eens herinneren. Jij bent gewoon een vuige, lelijke, oplichter!
quote:
Waarop baseer je dan deze ongelooflijk domme opmerking dat ik ziek zou zijn?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Niet waar, kan je zien hoe dom je wel niet bent.
Dat is niet dom, maar ik mag verder niks vertellen. Doei.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarop baseer je dan deze ongelooflijk domme opmerking dat ik ziek zou zijn?
Vertel mij watquote:Op maandag 11 mei 2009 09:31 schreef jagga het volgende:
[..]
Nouja het moest er ooit van komen.
Gupje, kom eens even hier jungske.
Ik weet dat je bepaalde dingen geloofd, maar er is iets dat ik je moet vertellen.
Zowel god, als sinterklaas bestaan niet. Ze zijn een fabeltje, in het leven geroepen om kutkinderen hun muil een keer te laten houden door middel van chantage (stil/luisteren anders krijg je dat en dat niet, of slaag met de roe e.d.)
Ohja de kerstman is een vetklep met een voorliefde voor rode kleding, rendieren en is waarschijnlijk de buurman met een nepbaard
Het spijt me jonge
Goede conclusiequote:Op maandag 11 mei 2009 09:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dat is niet dom, maar ik mag verder niks vertellen. Doei.
Studeren.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:46 schreef Biels het volgende:
Iedereen weet dat studeren tijdverspilling is.
Ik haal het wel, in tegenstelling tot jou heb ik nog niet gefaald.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Sorry knul, ik hoop dat je het haalt.
Komt nog wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik haal het wel, in tegenstelling tot jou heb ik nog niet gefaald.
Sowieso, HBOquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |