quote:
okquote:
Ik ga zo ff een glaasje whiskey pakkenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:13 schreef BrandX het volgende:heb een heerlijke avond gehad! Een afscheidsfeestje van een collega, wat vanaf 5 uur duurde (ik moest eigenlijk naar cursus maar heb dat maar niet gedaan
gelukkig! ) tot nu net toen ik thuis kwam
en meer omdat de rest morgen op kantoor moet zijn, waar ik morgen thuis werk en dus tot 9 uur in mijn mandje kan liggen
![]()
twas super gezellig en ik ga mijn (nu ex) collega missen!
Wie? De mannen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ze worden met de minuut stommer
Dat is heel kut voor je!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:16 schreef Memento-Mori het volgende:
omdat ze je keer op keer pijn doen, en over 1 speciefiek maar tis niet de eerste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 06:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben al wakkerWaarom helemaal daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heb je al een andere auto...
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Gefeliciteeeerdddddquote:Op vrijdag 8 februari 2008 06:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Halloooooo!
[ afbeelding ]
Helpt uzelf!
Handig!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 06:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb dat brik zonder verwarming, OA
Goede reis.quote:
Komt wel goed, ik hou contactquote:
Ohw! Ben jij zo'n FOK!ker.quote:
beetje jammer dat opera mini geen pi ondersteundquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
beetje jammer dat opera mini geen pi ondersteund [afbeelding]
Dan moet je ook iets beters nemen!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
beetje jammer dat opera mini geen pi ondersteund
Net een bakkie op, was net ook weer iemand die vroeg of ik een bakkie lusttequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |