abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 februari 2002 @ 18:41:57 #1
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_3340072
Ben ik zelf erg sceptisch over..... zoek natuurlijk in iemand een maatje/partner/minnaar en vriend in 1 maar heb door ervaringen wel zoiets dat ik niet weet of zoiets wel bestaat!
because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_3340081
Hoe oud ben je
Return of the massive legend.
  donderdag 28 februari 2002 @ 18:43:22 #3
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_3340092
ja ik geloof in de ware.
maar ook dat er meer "waren" kunnen zijn denk ik
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_3340101
Ik geloof er ook in.....denk alleen wel dat er weinig zijn die hem/haar ooit zullen vinden..
  donderdag 28 februari 2002 @ 18:44:29 #5
14187 Amos
Sweet child in me, heaaaaal
pi_3340107
ja, sinds 3 weken geloof ik erin. Ik heb iemand ontmoet (en ik heb met haar) waarvan ik echt denk dat het de ware is.

Het voelt echt heel anders dan de andere relaties die ik heb gehad. Dit voelt gewoon heel 'natuurlijk'.

Ik geloofte er eerst nooit in, maar ik ben er echt anders over gaan denken.!

Happiness is a warm gun
  donderdag 28 februari 2002 @ 18:46:19 #6
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_3340126
JA,ik heb haar ongeveer 2 jaar geleden ontmoet.En weet dat ik de rest van mijn leven met haar wil doorbrengen.
life is all about priorities
  donderdag 28 februari 2002 @ 18:46:39 #7
23058 Muurbloempje
pi_3340129
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 18:42 schreef Dikke het volgende:
Hoe oud ben je
30 jongen ! oud genoeg?
because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_3340133
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 18:44 schreef Amos het volgende:
ja, sinds 3 weken geloof ik erin. Ik heb iemand ontmoet (en ik heb met haar) waarvan ik echt denk dat het de ware is.

Het voelt echt heel anders dan de andere relaties die ik heb gehad. Dit voelt gewoon heel 'natuurlijk'.

Ik geloofte er eerst nooit in, maar ik ben er echt anders over gaan denken.!

En dat weet je al na 3 weken??.... knap!
  donderdag 28 februari 2002 @ 18:47:50 #9
23058 Muurbloempje
pi_3340142
Ja ik ben het wel eens met eigenlijk iedereen... er zal toch wel iemand zijn op deze aardkloot die het best bij je past? Maarja, vind die persoon maar...
pi_3340144
Elke nieuwe vriendin is toch de ware? Voor dan, tenminste...
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  donderdag 28 februari 2002 @ 18:48:13 #11
3767 Herald
Come get some
pi_3340145
nee,

dan klinkt deze theorie plausibeler

quote:
Op donderdag 28 februari 2002 18:43 schreef sundae het volgende:
maar ook dat er meer "waren" kunnen zijn denk ik
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_3340153
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 18:46 schreef Muurbloempje het volgende:

[..]

30 jongen ! oud genoeg?

Uhm, ja. . Dan zal je wel genoeg ervaring hebben ja. Maar dit is natuurlijk ook nog jong genoeg om iemand tegen te komen. Ik geloof wel in de ware ja

ik wilde je niet kwetsen ofzow hoor

pi_3340157
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 18:48 schreef Zander het volgende:
Elke nieuwe vriendin is toch de ware? Voor dan, tenminste...
das waar, maar dat zit tussen je oren... toch?
pi_3340159
Ik denk absoluut dat de ware bestaat en ik ben het er ook mee eens dat er meerdere bestaan. In het engels heet het heel mooi soulmate en ik denk dat dat wat beter de lading dekt. Dat je elkaar precies aanvoelt en aanvult. Das de ware!
pi_3340167
geloof er wel in.
ben alleen ZO heftig op zoek dat ik et niet merk als ik em al zou hebben
pi_3340180
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 18:48 schreef Herald het volgende:
nee,

dan klinkt deze theorie plausibeler
[..]

Mee 1s.
pi_3340187
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 18:49 schreef ernie09 het volgende:
Ik denk absoluut dat de ware bestaat en ik ben het er ook mee eens dat er meerdere bestaan. In het engels heet het heel mooi soulmate en ik denk dat dat wat beter de lading dekt. Dat je elkaar precies aanvoelt en aanvult. Das de ware!
Dan versta ik er denk ik wat anders onder... Ik vind, dat de ware voldoet aan al je verlangens...

Ik zou dolgraag willen dat mijn vriendin wat muziekaler was (niet de ware dus) maar ze is wel mijn soulmate.. en meer

pi_3340214
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 18:51 schreef Mikula het volgende:

[..]

Dan versta ik er denk ik wat anders onder... Ik vind, dat de ware voldoet aan al je verlangens...

Ik zou dolgraag willen dat mijn vriendin wat muziekaler was (niet de ware dus) maar ze is wel mijn soulmate.. en meer

Ik vind niet dat de ware hoeft te voldoen aan al je verlangens. Er zijn best wat dingen waar andere vrouwen beter of mooier in zijn dan mijn vriendin, maar overall is zij wel de ware.
Maar als iedereen er zo over denkt als jij, dan denk ik niet dat de ware bestaat.
pi_3340276
Ik denk dat er meerdere ware's bestaan voor een persoon. Anders zou je nooit meer gelukkig kunnen worden als je partner komt te overlijden bijvoorbeeld.

Een ware is voor mij iemand die mij aanvult, die mij begrijpt, die mij het beste uit mezelf doet halen, iemand waar ik zielsveel van hou en iemand die zielsveel van mij houdt. En nog zoveel meer.

Ik heb mijn "ware" iig gevonden en ga er bijna mee trouwen.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3340313
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 18:59 schreef DarkElf het volgende:
...
Ik voorlopig nog niet, maar het moet er wel van komen over een paar jaartjes! Maar jij alvast gefeliciteerd en de uitnodiging kan naar ernie09@hotmail.com lol
pi_3340334
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 18:59 schreef DarkElf het volgende:
Een ware is voor mij iemand die mij aanvult, die mij begrijpt, die mij het beste uit mezelf doet halen, iemand waar ik zielsveel van hou en iemand die zielsveel van mij houdt. En nog zoveel meer.

dat vinnik dus van soulmates.. zijn er inderdaad meerdere van net als ware.
pi_3340338
vaag begrip eigenlijk...ware..
pi_3340343
Iemand eeuwig trouwblijven... daar geloof ik in ja...

Dus als degene die je gevonden hebt zo speciaal is dat je eeuwig trouw kan blijven kan men dan spreken van de ware? Dan lopen er zoveel rond...

Une fois tu gagnes, mille fois tu perds.
pi_3340360
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 19:03 schreef Mikula het volgende:
vaag begrip eigenlijk...ware..
Niet te geloven, maar we zijn het eens!!! Is idd errug vaag. En hoe lang duurt de ware? Als 1 v/d 2 zo verandert dat het na een aantal jaren niet meer goed is, kan opeens iemand anders de ware zijn. Of sta ik hier weer alleen?
  donderdag 28 februari 2002 @ 19:06:49 #25
374 beelzebub
master of disaster
pi_3340373
Mwoaah, na een tijdje kan je in iemand ook de ware zien, en sommigen proberen iemand om te vormen tot de ware.
pi_3340379
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 19:05 schreef ernie09 het volgende:
Of sta ik hier weer alleen?
nope..
pi_3340394
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 19:07 schreef Mikula het volgende:

[..]

nope..

HOERA!!!
  donderdag 28 februari 2002 @ 19:14:09 #28
15449 Philosocles
blogito ergo sum
pi_3340467
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 18:47 schreef Muurbloempje het volgende:
Ja ik ben het wel eens met eigenlijk iedereen... er zal toch wel iemand zijn op deze aardkloot die het best bij je past? Maarja, vind die persoon maar...
Ik heb het meerdere malen uitgemaakt met iemand waarvan ik achteraf denk - hmm, had ik niet wat meer moeite moeten doen om die relatie een suc6 te laten zijn? Maar op dat moment dacht ik, we hebben gelul, ze is niet perfect - ze is niet die ene persoon die het allerbeste bij mij past - dus niet goed genoeg. Dan zei mijn broer, 'Lul, hoe kon je die nou laten lopen - jullie pastten hartstikke goed bij elkaar. Hoeveel moeite denk je dat ik heb moeten doen om het met mijn vriendin goed te laten gaan. Je geeft het te gemakkelijk op.'

Nou is het andere extreem wat je wel eens van oudere mensen hoort die 'verstandshuwelijken' aangingen. Die zeggen dan dat ze van elkaar hebben leren houden. Dan ben ik geneigd te denken, 'dat meen je niet, dat kan niet' Toch zit er misschien een kern van waarheid in.

quote:
Op donderdag 28 februari 2002 18:51 schreef Mikula het volgende:
Haha, ik heb precies hetzelfde. Ze heeft wel een trommel maar ze moet echt nog leren tellen... Maar de intentie is er.

* Philosocles is benieuwd of hij wat geleerd heeft van zijn oude liefdes en 'm dus niet bij het minste weer peert...

iedereen is uniek behalve ik
pi_3340474
I'm a believer!!

je moet wel heel erg goed zoeken hoor, maar als je gevonden hebt dan weet je dat, dan twijfel je daar niet aan

*uit lurkstand herrezen*
  donderdag 28 februari 2002 @ 20:11:14 #30
21715 moonglade
just a glimmer in on the water
pi_3340999
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 19:14 schreef Philosocles het volgende:

[..]

Ik heb het meerdere malen uitgemaakt met iemand waarvan ik achteraf denk - hmm, had ik niet wat meer moeite moeten doen om die relatie een suc6 te laten zijn? Maar op dat moment dacht ik, we hebben gelul, ze is niet perfect - ze is niet die ene persoon die het allerbeste bij mij past - dus niet goed genoeg. Dan zei mijn broer, 'Lul, hoe kon je die nou laten lopen - jullie pastten hartstikke goed bij elkaar. Hoeveel moeite denk je dat ik heb moeten doen om het met mijn vriendin goed te laten gaan. Je geeft het te gemakkelijk op.'

Nou is het andere extreem wat je wel eens van oudere mensen hoort die 'verstandshuwelijken' aangingen. Die zeggen dan dat ze van elkaar hebben leren houden. Dan ben ik geneigd te denken, 'dat meen je niet, dat kan niet' Toch zit er misschien een kern van waarheid in.
[..]

Haha, ik heb precies hetzelfde. Ze heeft wel een trommel maar ze moet echt nog leren tellen... Maar de intentie is er.

* Philosocles is benieuwd of hij wat geleerd heeft van zijn oude liefdes en 'm dus niet bij het minste weer peert...

jij bent er dus net zo een als mijn vriend! die maakte het ook uit toen hij het niet meer zag zitten even, toen hij moe en weet ik veel wat voor excusesen hij allemaal heeft. maar ik ben van hem blijven houden, en we zijn dus na een jaar weer bij elkaar, maar toen hij de eerste keer mij terug wou dacht en zei ik wel gelijk nee...

je moet moeite doen voor een verkering!

ik ben niet nieuwsgierig, ik wil alleen alles van je weten
pi_3341051
*gelooft er niet meer in en al bestaat ze dan is dat geen garantie dat je er eeuwig bij blijft*
pi_3341164
ahah, waarvoor die * etjes, voor het geval dat?
If stupidity got us into this mess, why can't it get us out?
pi_3341457
Ik geloof ook in de ware. Ik weet ook al wie het is voor ongeveer 6 maanden! Ze past wel goed bij mij vind ik. Ze is zo lief...

alleen ze heeft al met iemand anders!!! Niet de ware dus??
Ze vind me ook wel lief, maar durft mij niet zomaar in te ruilen voor die andere jongen..

Doe iets met volle overgave, of doe het niet.
  donderdag 28 februari 2002 @ 21:05:41 #34
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_3341675
Alle mooie vrouwen die van je houden en slim zijn en lief en leuk zijn de ware, simpel...

[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 28-02-2002 21:06]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 28 februari 2002 @ 21:06:24 #35
23058 Muurbloempje
pi_3341682
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 21:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Alle mooie vrouwen zijn de ware, simpel...
Is niet persé waar, kan wel een rotinnerlijk hebben!
  donderdag 28 februari 2002 @ 21:07:18 #36
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_3341691
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 21:06 schreef Muurbloempje het volgende:

[..]

Is niet persé waar, kan wel een rotinnerlijk hebben!

Ik heb het al iets aangepast...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 28 februari 2002 @ 21:07:27 #37
23058 Muurbloempje
pi_3341697
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 21:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Alle mooie vrouwen die van je houden en slim zijn en lief en leuk zijn de ware, simpel...
Da's beter!
pi_3341807
Nee, de "ware" daar geloof ik niet in, als je bedenkt dat de meeste relaties in een omtrek enkele kilometers ontstaan, terwijl we toch op een planeet wonen die aardig bevolkt is. Heb ergens gehoord dat je van de honderd personen die je ontmoet dat je met ongeveer 5 wel een leven kan opbouwen of zo iets...
Live fast, die young...
  donderdag 28 februari 2002 @ 21:41:17 #39
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_3342235
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 21:14 schreef Kaizen het volgende:
Nee, de "ware" daar geloof ik niet in, als je bedenkt dat de meeste relaties in een omtrek enkele kilometers ontstaan, terwijl we toch op een planeet wonen die aardig bevolkt is. Heb ergens gehoord dat je van de honderd personen die je ontmoet dat je met ongeveer 5 wel een leven kan opbouwen of zo iets...
Dat lijkt me onzin, ik ontmoet toch zat mensen en ik wordt ook wel eens verliefd, ook worden er wel eens meisjes verliefd op mij, maar ik heb nog nooit meegemaakt, dat het echt van beide kanten kwam en ik ben toch al 29, dus 5 op 100 lijkt me niet ,ik denk eerder aan 5 op 100.000 ofzo, als je ervanuit gaat dat het van beide kanten moet komen natuurlijk..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 28 februari 2002 @ 21:48:53 #40
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_3342385
Zeker geloof ik hierin.
Maar ik geloof niet dat er op heel de aarde maar 1 de ware rondloopt. Het kunnen er meerdere zijn. Anders zou het wel verdomd toevallig zijn dat de meeste mensen hun "ware" vinden die;

Toevallig in hetzelfde land woont
Toevallig dezelfde taal spreekt
En soms zelfs uit dezelfde stad komt

Waar ik wel wat eerder in geloof is dat er voor iedereen een soulmate bestaat of meerdere bestaan ofcouz.

To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_3342441
ik geloof voor 100% dat er minstens 1 ware voor mij is...

Ik weet alleen lang niet zeker of ik haar ook ga ontmoeten.. Maar nou kom je meer op het vlak van "geloof jij dat sommige dingen al vast liggen"

Are you man enough to be my woman?
  donderdag 28 februari 2002 @ 21:55:09 #42
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_3342506
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 21:52 schreef beurdy het volgende:
ik geloof voor 100% dat er minstens 1 ware voor mij is...

Ik weet alleen lang niet zeker of ik haar ook ga ontmoeten.. Maar nou kom je meer op het vlak van "geloof jij dat sommige dingen al vast liggen"

Je kan wel to sint juttemus wachten, op een gegeven moment moet je toch maar genoegen nemen met iemand, anders blijf je je leven lang vrijgezel en dat schiet ook niet op.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 28 februari 2002 @ 22:17:09 #43
21608 Red-Ace
iNSANE fuckedup
pi_3342921
Ik geloof niet (meer) in "de ware".

ik heb 4 serieuze relatie achter de rug waarvan ik dacht dat het ging om "de ware"! bleek toch mooi niet waar te zijn! ik denk dat je zoiets nooit met zekerheid kunt zeggen!... er kan zoveel fout gaan binnen een relatie, dingen die je van te voren niet kon voorzien of incalculeren!

dus nee!... "De Ware" bestaat in mijn ogen niet!

sorrie!

[b]each time i thought i was free... i discoverd a bigger cage![br][url=http://www.kwakkie.com][i]Red-Ace[/i][/url][/b] <<< My Site.
pi_3342948
nee echt niet meer, naja teminste ff op dit moment niet meer. Ik dacht en voelde echt dat het meisje waarmee ik wat had in NL/Wenen de ware voor me was, hoopte op een meiske dat normaal en lief voor me was... lief was ze wel tot op het moment ....
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  donderdag 28 februari 2002 @ 22:26:33 #45
21366 Cathalijn
Blijf geloven...
pi_3343075
Ik geloof absoluut in de ware!!
Is alleen jammer dat ik in mijn omgeving ongeveer de enige ben...

Cath.

Het is beter te huilen dan te lachen, want bij verdriet spreekt het hart.
pi_3343452
je probeert de ware te "vormen" , want zoals een ander gezegde zegt: niemand is perfect. Zelfs al zou de ander een perfect evenbeeld zijn van jouw eigen karakter, dan is diegene nog niet de ware. De ware bestaat niet, het enige wat je kunt doen is je zoveel mogelijk aan elkaar aanpassen en soms is dat meer nodig bij de een dan bij een ander.

Def

pi_3346491
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 18:49 schreef Jory het volgende:
geloof er wel in.
ben alleen ZO heftig op zoek dat ik et niet merk als ik em al zou hebben
hmmz thanx.
voel me erg gewaardeerd zo.
pi_3346497
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 20:15 schreef Tranceptor het volgende:
*gelooft er niet meer in en al bestaat ze dan is dat geen garantie dat je er eeuwig bij blijft*
Dacht ook dat ik die van mij had leren kennen. Zei dacht het ook (1jaar 8 maanden lang), tot dat die andere sukkel kwam.......
pi_3346505
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 22:49 schreef IndoGuyver het volgende:
je probeert de ware te "vormen" , want zoals een ander gezegde zegt: niemand is perfect. Zelfs al zou de ander een perfect evenbeeld zijn van jouw eigen karakter, dan is diegene nog niet de ware. De ware bestaat niet, het enige wat je kunt doen is je zoveel mogelijk aan elkaar aanpassen en soms is dat meer nodig bij de een dan bij een ander.

Def

Jij haalt volgens mij 2 dingen door elkaar, de ware en perfectie....

De ware waar ik in geloof is zeker niet perfect, want perfectie is het meest vreselijke dat je kan tegenkomen (in een persoon dan). Een flinke ruzie op z'n tijd is immers heerlijk..

De ware is niet perfect, maar past op een onverklaarbare reden super goed bij jou, en andersom... misschien dat een combinatie van jullie beide een kleeein beetje richting perfectie gaat..

Are you man enough to be my woman?
pi_3346671
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 08:39 schreef SharkWare het volgende:

[..]

Dacht ook dat ik die van mij had leren kennen. Zei dacht het ook (1jaar 8 maanden lang), tot dat die andere sukkel kwam.......

Zij begon over dat we al zo lang hadden en dat het benauwde, terwijl zij altijd praatte in de trant van 'later, als we allebei werken, als we samenwonen'. Ik heb een keer gezegd dat het me wel leuk leek samen te wonen thats it. Toen zij ze dat ze niet aan een lange relatie toe was ( net alsof je na een huwelijk van 20 jaar zegt, eigenlijk was ik nog niet aan trouwen toe ) en wat doet ze? Ze begint spontaan een relatie met een ander...
Vrouwen....

Ik geloof niet in de ware meer.

pi_3346746
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 21:48 schreef Mukie het volgende:
Maar ik geloof niet dat er op heel de aarde maar 1 de ware rondloopt. Het kunnen er meerdere zijn.

(...)

Waar ik wel wat eerder in geloof is dat er voor iedereen een soulmate bestaat of meerdere bestaan ofcouz.

Same here, dat is ook mijn gedachte. Maar tegelijk ook mijn grootste angst in een relatie. Want stel, je hebt voor jouw gevoel 'een van die waren' gevonden. Je bent erg happy met elkaar en ineens duikt er een andere 'ware' op. Het kan jou overkomen, maar ook je partner. Het hoeft nog niet eens zo te zijn dat je relatie in een dip zit, gewoon vanuit onverwachte hoek klikt het met iemand en je raakt in verwarring.

Wat doe je daar op zo'n moment mee? Ik zou enorm gaan twijfelen, aan wat ik had, aan wat ik liet gaan als voor mijn huidige relatie zou kiezen, aan wat ik liet gaan als ik voor die ander zou kiezen. En als het mijn partner zou overkomen: ik zou me radeloos voelen, bang dat-ie voor die ander kiest maar tegelijk ook bang dat hij voor mij kiest maar tegelijkertijd wel in z'n achterhoofd houdt hoe het met die ander zou zijn (dezelfde twijfels als bij mij dus). Zoiets hakt ook heel erg in op mijn vertrouwen, in mezelf en in de ander.

Samengevat: er lopen voor mij dus meerdere 'waren' op deze aardbol rond, daar ben ik van overtuigd. Maar ik hoop er in mijn leven maar eentje te treffen (en hoop dat voor mijn toekomstige partner hetzelfde geldt), want anders ben ik reddeloos verloren.

keyboard error - press any key to continue
  vrijdag 1 maart 2002 @ 15:23:16 #52
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_3350941
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 09:38 schreef Buidelbeestje het volgende:

[..]

Same here, dat is ook mijn gedachte. Maar tegelijk ook mijn grootste angst in een relatie. Want stel, je hebt voor jouw gevoel 'een van die waren' gevonden. Je bent erg happy met elkaar en ineens duikt er een andere 'ware' op. Het kan jou overkomen, maar ook je partner. Het hoeft nog niet eens zo te zijn dat je relatie in een dip zit, gewoon vanuit onverwachte hoek klikt het met iemand en je raakt in verwarring.

Wat doe je daar op zo'n moment mee? Ik zou enorm gaan twijfelen, aan wat ik had, aan wat ik liet gaan als voor mijn huidige relatie zou kiezen, aan wat ik liet gaan als ik voor die ander zou kiezen. En als het mijn partner zou overkomen: ik zou me radeloos voelen, bang dat-ie voor die ander kiest maar tegelijk ook bang dat hij voor mij kiest maar tegelijkertijd wel in z'n achterhoofd houdt hoe het met die ander zou zijn (dezelfde twijfels als bij mij dus). Zoiets hakt ook heel erg in op mijn vertrouwen, in mezelf en in de ander.

Samengevat: er lopen voor mij dus meerdere 'waren' op deze aardbol rond, daar ben ik van overtuigd. Maar ik hoop er in mijn leven maar eentje te treffen (en hoop dat voor mijn toekomstige partner hetzelfde geldt), want anders ben ik reddeloos verloren.

Good point.
Maar dan merk je wel degelijk of de 1e ware ook daadwerkelijk jouw ware blijft nietwaar ?
  vrijdag 1 maart 2002 @ 16:19:00 #53
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_3351540
Echt de ware bestaat niet, daar we niet voor eeuwig leven. Daarom kunnen we met ons korte leven best een tijd samenzijn met een en dezelfde persoon die de ware benaderd.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  vrijdag 1 maart 2002 @ 16:26:23 #54
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_3351639
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 16:19 schreef chocolatemoeze het volgende:
Echt de ware bestaat niet, daar we niet voor eeuwig leven. Daarom kunnen we met ons korte leven best een tijd samenzijn met een en dezelfde persoon die de ware benaderd.
Daarover kun je redetwisten.
Je hebt nl ook mensen die beweren dat ze elkaar uit een vorig leven kennen en dus bij elkaar horen
  vrijdag 1 maart 2002 @ 17:29:38 #55
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_3352443
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 16:26 schreef Mukie het volgende:

[..]

Daarover kun je redetwisten.
Je hebt nl ook mensen die beweren dat ze elkaar uit een vorig leven kennen en dus bij elkaar horen

Dit gevoel heb ik ook bij een vriendin van me. Maar van zulke onzekerheden ga ik liever niet uit (aangezien het liefdesverhaal in een liefdesdrama uitmondde )
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  vrijdag 1 maart 2002 @ 17:56:26 #56
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_3352750
Voor jullie bestaat de ware niet
Ik heb hem namelijk al gevonden

helaas voor jullie

pi_3353734
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 08:42 schreef beurdy het volgende:

[..]

Jij haalt volgens mij 2 dingen door elkaar, de ware en perfectie....

De ware waar ik in geloof is zeker niet perfect, want perfectie is het meest vreselijke dat je kan tegenkomen (in een persoon dan). Een flinke ruzie op z'n tijd is immers heerlijk..

De ware is niet perfect, maar past op een onverklaarbare reden super goed bij jou, en andersom... misschien dat een combinatie van jullie beide een kleeein beetje richting perfectie gaat..

klopt, de "ware" en de perfecte zijn niet hetzelfde, helemaal gelijk in, maar eerlijk is eerlijk, de ware is voor jou ook de perfecte, right? ook al maken jullie af en toe ruzie (= gezond)

Def

zaterdag 2 maart 2002 @ 15:10:46 #58
14187 Amos
Sweet child in me, heaaaaal
pi_3361345
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 18:46 schreef Mikula het volgende:

[..]

En dat weet je al na 3 weken??.... knap!

ja, en omdat ik dat ik al na 3 weken weet (en dat is inderdaad niet normaal), geloof ik in de ware.

[Dit bericht is gewijzigd door Amos op 02-03-2002 15:28]

Happiness is a warm gun
pi_3370379
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 18:46 schreef Kbot2000 het volgende:
JA,ik heb haar ongeveer 2 jaar geleden ontmoet.En weet dat ik de rest van mijn leven met haar wil doorbrengen.
Same here... maar dan 7maanden geleden...
pi_3371486
Ik geloof er ook in al meer dan een jaar
I luv my sweet girl
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  zondag 3 maart 2002 @ 17:38:40 #61
20371 razor-x
Newbie pretender
pi_3371720
Ik weet zeker dat de 'ware' bestaat, ik weet niet waarom, best wel vaag eigelijk
ik zocht naar gevoel, ik zocht naar iets. als je begrijpt wat ik bedoel, heb jij het dan gevonden?
  zondag 3 maart 2002 @ 17:41:36 #62
20660 BAUKstEr
De online egotrip...
pi_3371752
Ik geloof in meerdere "waren"...

Ik geloof ook dat ik er al 1 heb leren kennen. Een relatie is alleen niet voor ons weggelegd
Maar goed dat ik in meerdere geloof

No compromise... 100% BAUKstEr
pi_3374602
Ik geloof in de ware, ik kwam haar tegen en al vrij snel wisten we dat we echt voor elkaar gemaakt zijn!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3380265
De ware...

Natuurlijk bestaan die.

Maar dat betekent dus niet dat je je moet vastklampen aan de gedacht dat je zo'n iemand gelukkig kan maken of andersom, terwijl dat misschien 50-80% van de tijd niet zo is.
Dan houd je jezelf gewoon voor de gek, en is het niet zo raar als je achteraf er uiteindelijk toch opeens de conclusie gaat trekken dat de ware niet bestaat..

Een ander kan wel de ware voor jou zijn, maar wie zegt dat jij ook de ware bent voor hem/haar...

Wees de ware voor jezelf, wees degene met wie jij gelukkig zou willen zijn, wees jezelf en wees compleet.
Wees tevreden met je gebreken, en laat ze niet door een ander opvullen, maar aanvullen. Wees gelukkig met jezelf.

Als jij dat kan, dan bestaat de ware...
Nu nog iemand vinden die je ontdekt en het beseft,
en de ware voor jou kan zijn..

pi_3381153
Cholera wat een bullshit.
Jij leest te veel van die boekjes volgens mij!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3384866
Ik geloofde nooit in de ware totdat ik m'n vriendin leerde kennen...
.
pi_3384946
quote:
Op maandag 04 maart 2002 19:17 schreef Tackleberry het volgende:
Ik geloofde nooit in de ware totdat ik m'n vriendin leerde kennen...

Same here... Hoe kan het nou in hemelsnaam zo zijn dat er één ware voor je rondwandelt tussen 6 miljard mensen en dat je die dan ook nog toevallig es tegenkomt?

Maar inmiddels denk ik dat ik mijn ware toch wel gevonden heb, ik kan me iig niet voorstellen dat ik ooit meer van iemand zal gaan houden dan dat ik van hem hou...

pi_3385366
Vaak kom je de ware ook toevallig tegen, de wonderen zijn de wereld niet uit namelijk!
pi_3387032
quote:
Op maandag 04 maart 2002 14:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Cholera wat een bullshit.
Jij leest te veel van die boekjes volgens mij!
Helaas, ik lees geen boeken.
Dus wat dat betreft is er weinig verschil met jou.

Dat het bullshit is? onderbouw dat eens?
Dan laat je ook nog eens zien dat je een intelligent persoon bent die begrijpt waar hij over praat.
Ik houd wel van een goed onderbouwd gesprek.

Misschien kunnen we nog eens iets van je leren.
Ik verwacht dus bij deze een reactie van je.

pi_3393703
Ik geloof in de "ware" per fase. Met mijn eerste "ware" deelde ik 8 jaar van mijn leven. Mijn tweede "ware" is nu al drie jaar (morgen precies!!!!) mijn "ware"....ik sluit niet uit dat er meerdere "waren" komen. Voor het juiste moment en voor de juiste fase in je leven.

Wie weet duurt de fase met mijn huidige lover wel 50 jaar...tot de dood ons scheidt enzo.
Ik weet het niet, maar accepteer het zo. Dat maakt het een stuk minder moeilijk.

life sucks & then you die
pi_14365239
Het leven is vol keuzes die je maakt. Je kiest voortdurend voor de beste weg die jij in kan gaan, overwegend je normen en waarden en persoonlijke interessen en behoeftes. Zo kies je ook voor je partners. Ik geloof er in dat dat heel erg willekeurig gebeurt. Het is namelijk zo dat je van heel veel mensen kunt houden en of je iemand voor de rest van je leven trouw blijft is meer een karaktereigenschap. Je kunt namelijk altijd wel iemand vinden die in sommige aspecten beter lijkt dan je huidige partner en het is aan jou de keuze om te overwegen welke van de twee meer 'de ware' is. Maar in principe kun je twee individu's met duizenden caractereigenschappen moeilijk met elkaar vergelijken en tot een eerlijke conclusie komen welke van de twee beter bij je past. Het is daarom altijd een kwestie van het moment en de manier waarop men elkaar ontmoet. Het gaat er ten slotte om dat je een speciale band met je 'ware' voelt en dit is een fictief iets. Het is onmogelijk dat je een persoon volledig kent (denk aan alle caractereigenschappen en ook aan het feit dat men soms ook zichzelf verbaast). Je 'ware' is dan de persoon die jou lijkt te kennen en omdat dat maar een 'show' is kan ik me goed voorstellen dat er meerdere 'artiesten' mogelijk zijn.
Het is daarom aan de toeval waar je eindigt in je leven. Waar het op neer komt is dat het leven niet als doel heeft het vinden van je 'ware' als 1 persoon, maar als doel heeft jezelf ontplooien en je leven uitleven. In de loop van je leven kom je genoeg mensen tegen die min of meer voor jou kunnen functioneren als een 'ware'. Om er voor te kiezen bij 1 ervan te blijven is denk ik iets wat in je karakter zit (compromissen sluiten).

(wat een hoop gelul, maar zit toch wel af en toe een waarheid in niet waar? )

Liefde is blind, daarom kan ze me niet vinden.
pi_14365262
Geloof wel in meer waar en minder waar
Jusqu'ici tout va bien...
pi_14365266
De ware..ja ik geloof daar wel in..van al die mensen die hier op de aarde (of waar dan ook ) zijn, is er vast wel iemand die mijn ontbrekende puzzelstukje is. Inderdaad zullen er vast meer puzzelstukjes zijn, maar die ene past toch wat beter. Hierboven schreef iemand die in wares per fases gelooft. Dat heb ik zelf ook ondervonden en vond dat ook al. Denk dat je jezelf perfectioneert en ontwikkelt (mede door ervaringen), totdat je naadloos op elkaar aansluit.

Maar ach, ik ben een onverbeterlijke romanticus en niemand (hoe nuchter ook) kan me hiervan af helpen..

pi_14370924
In geloof niet meer in de ware, maar wel in ware liefde.
&uml;The better you look, the more you see.&uml;
pi_14371994
beetje onnodige topic kick. Wanneer je verder wil, graag opnieuw eentje aanmaken. slotje
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')