Ik dacht dat Bokito weer was losgebrokenquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:26 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian traint naast de paardenbak
Jaap wil niet naar bed, hij is bang dat hij dan vannacht niet slaapt en hij verwacht morgenochtend een telefoontje en wil dan wel een goede nachtrust hebben gehad, anders is hij morgen weer zo beroerd.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:25 schreef fredfik het volgende:
jaapie is echt ziek...waarom gaat ie niet naar bed??
de rat en de del mogen ook altijd naar bed dus waarom hij niet....
Er schiet me zo wel meer te binnen, laten we er maar over ophouden, een gebed zonder end.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda in een notendop.![]()
Je vergeet alleen 3e plaats tijdens het Nederlands Kampioenschap Visagie.![]()
En de toevoeging van Kahaarin.
En ineens weet ik hoe haar eigen haar zo verrot is geworden, dat is kapster?!quote:
Krijgt ie nog meer commentaar? Eerst via Amanda van Lieke en nu weer van de trainer, hopelijk heeft Amanda niet meer zo'n last van haar rib anders kan ze nooit snel genoeg wegkomen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:28 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brian met zn handen in zn haar
Zet anders de Amanda modus aan, gewoon negeren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:31 schreef beequeen het volgende:
Het is toch godsgeklaagd wat er allemaal op de agenda staat voor Brian: Kickboksen, optredens, Thaise massage, fysio, dj lessen, gitaarles, Amanda mee, crimi familie altijd aanwezig tijdens optredens.........
Laat ik er maar over ophouden, heeft totaal geen zin om me druk te maken, maar ik doe het wel.![]()
![]()
![]()
Je hebt gelijk maar ik kan dit echt niet verkroppen, ben nl geen Amanda...integendeel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:33 schreef kahaarin het volgende:
Zet anders de Amanda modus aan, gewoon negeren.![]()
Ik ga koken en zo, doegie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |