Psychiaters spreken dan van een vlammende karakter wisseling.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:16 schreef VlaDje het volgende:
Jeuz, als je jezelf al inde brand steekt ben je/word je echt verstrooid
Nee, gewoon volwassen, da's wat andersquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:23 schreef Evil_Jur het volgende:
Emo
Ik had het over de menselijke fakkel, maar dat je je aangesproken voelt zegt ook wel iets natuurlijk...quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, gewoon volwassen, da's wat anders.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:28 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik had het over de menselijke fakkel, maar dat je je aangesproken voelt zegt ook wel iets natuurlijk...
Jij krijgt het ook voor elkaar om jezelf werkelijk overal voor lul te zetten he ?!quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, gewoon volwassen, da's wat anders.
nou, die het weet: brand los zou ik zeggen!quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:05 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb een brandende vraag:
Leeft hij nog?
Ja heel erg dom idd, om een reactie die onder een opmerking van mij staat als een reactie op mij te beschouwenquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:19 schreef znarch het volgende:
[..]
Jij krijgt het ook voor elkaar om jezelf werkelijk overal voor lul te zetten he ?!
Hulde !!![]()
Visser Type 4 op MB W211 chassis van de RAVUquote:
Zoek een leven aubquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:29 schreef Dangel het volgende:
[..]
Visser Type 4 op MB W211 chassis van de RAVU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |