Linkje ?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik doelde vooral op die enorme collectie foto's van haar @ Hyves.
Behalve dan aan Acda en De Munnik natuurlijk.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Op dit moment stoor ik me nergens meer aan.
En Racoon *kots*.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Behalve dan aan Acda en De Munnik natuurlijk.
Zo!quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks man, ziet er inderdaad niet verkeerd uit!![]()
Cos, absoluut
quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zo!
[ afbeelding ]
Uit Utr nog wel!
Lekker even gebeld. Ik wil tenslotte ook nog een fijne dag verderquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
Ah 8 minuten marteling voor Cos en een genot voor mij
Oehquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zo!
[ afbeelding ]
Uit Utr nog wel!
Vind het wel zo'n kneus, daar kan Sander nog geeneens tegen op. Dit terwijl ik de muziek verder wel trek.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow god, Bart van Racoon.
Nou, ik ga trachten de ignore-mode in te gaan...
Tot hoe laat moet ik dan blijven pittenquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:11 schreef Sirolf het volgende:
Timur in de ochtend in het weekend? NOOOOOOOO!![]()
Gelukkig ben ik in het weekend toch vaak pas rond 12:00 wakkerquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:11 schreef Sirolf het volgende:
Goed idee voor een Ekstra Weekend-uuropener!quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:20 schreef cosmick het volgende:
Ah, heb je eindelijk dat "kleine gele autootje" opgeblazen Roel?!
Helaas zaten de bestuurder en bijrijder er niet inquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:20 schreef cosmick het volgende:
Ah, heb je eindelijk dat "kleine gele autootje" opgeblazen Roel?!
quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Goed idee voor een Ekstra Weekend-uuropener!
Ik gelukkig ook, nog meer reden om de Freaknacht te gaan luisteren/kijken.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik in het weekend toch vaak pas rond 12:00 wakker
"Ik hoor mezelf door de koptelefoon".quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Bart zit er doorheen te lachen"
Zou Sky Radio nog leuke muziek hebben op de zater- en zondagochtend?quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:36 schreef MutZ het volgende:
één ding is zeker bij mij: op zaterdagochtend gaat de radio pas laat aan
quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Ik hoor mezelf door de koptelefoon"..
Je zou het bijna gaan overwegen... Eens ff rondneuzen wat er op de andere zenders zit iig...quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou Sky Radio nog leuke muziek hebben op de zater- en zondagochtend?
En helemaal niet wil ik je tieten zien!quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jolien, jolien, ik wil je nooit meer zien.
(en horen ook)
Dan wordt het verplicht uitslapenquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:20 schreef borisz het volgende:
538 (sorry voor het gevloek) had Stefan de Groot afgelopen zondag dienst, dat klonk wel prettig. Alleen zit normaal Jens Timmermans er en dat is ook niet veel.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:09 schreef cosmick het volgende:
Deze kutplaat draaien ze meer dan me Leaf is![]()
.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Oooh ohoohohohohoh why is this song so boring
Gelukkig hebben we nog KinkFM, ActionRadio en Winampquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:11 schreef Sirolf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |