Ik niet, maar heb je hier wat aan: http://hobby.marktplaats.nl/toegangskaarten-en-tickets-concerten/146563542-t-k-2-kaartjes-30-seconds-to-mars-60-eur-hmh-a-dam.html?return=&df=1 . Is in Eygelshoven... Duidelijk Zuid-Limburgquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:09 schreef RuuddieBoy het volgende:
Heeft iemand toevallig kaartjes over voor 30 Seconds to Mars van zaterdag? Tirsa (die gitaarmeid van gister) en ik (longhaired hippie dude) willen graag Bas zien maar vinden geen kaartjes in buurt van ons (Zuid-Limburg).
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ik ook, hij is echt een enorm goede radiomaker. Erg jammer vooral zijn invalbeurten om 12 uur zijn altijd erg tof
Bij voorkeur naar Radio Zimbawbe ofzoquote:Sander de Heer naar radio 2 ?
Met die titel hoop je maar dat ze 't niet één keer per maand gaan draaien.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat geschreeuw van net? Man, ik hield op gegeven moment net op tijd de handen voor mijn oren!
hahaquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:38 schreef cosmick het volgende:
Dat geschreeuw van net? Man, ik hield op gegeven moment net op tijd de handen voor mijn oren!
Met haar heb ik inderdaad al contact gehad, helaas heeft ze al een koperquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik niet, maar heb je hier wat aan: http://hobby.marktplaats.nl/toegangskaarten-en-tickets-concerten/146563542-t-k-2-kaartjes-30-seconds-to-mars-60-eur-hmh-a-dam.html?return=&df=1 . Is in Eygelshoven... Duidelijk Zuid-Limburg.
Hè damn. Dat ze die advertentie er dan ff afhaaltquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:57 schreef RuuddieBoy het volgende:
[..]
Met haar heb ik inderdaad al contact gehad, helaas heeft ze al een koper
ROFL !!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:09 schreef cosmick het volgende:
Deze kutplaat draaien ze meer dan me Leaf is![]()
.
Ik plaats voor de verandering eens geen foto'squote:Op donderdag 7 februari 2008 14:07 schreef -Hans- het volgende:
Ze lopen te spelen met de cam
Loes ook in het huis
Ik ook niet, maar ik zet mijn hoop even op Sirolf en coquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik plaats voor de verandering eens geen foto's.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zet mijn hoop even op Sirolf en co(cam staat nu trouwens niet zo tof)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |