Het viel me al op dat er geen commentaar kwam op de squote:Op donderdag 7 februari 2008 20:47 schreef LudoSanders het volgende:
Bepaal ik allemaal mooi zelf wel, dit is het rokershoeksje niet het liefdesnest toch!
Ik koop altijd voor de hele week, dus ik kan nog even door.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:49 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet zo om sigaretten alleen ik ben te lui.
Hallo Lobascaquote:
Het mag gezegd worden.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het viel me al op dat er geen commentaar kwam op de s
Leuk dat je weer even langskomt! Bijna iedereen is verdwenenquote:
Ja, was ik de laatste keer ziek, dat je me zag?quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hallo LobascaGaat het weer wat beter? Lekker kopje koffie? Koekje erbij?
Carnaval, vakantie,quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, Ludo was je stiekum gestopt met roken?
Gij woont in den Brabantse Land??quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Carnaval, vakantie,, het saaie FOK!. Maar gestopt, neh!
Waarom? je bent echt niet te dik hoor!quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, was ik de laatste keer ziek, dat je me zag?Koekje sla ik af!
daar aan de kust, de zeeuwse kustquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gij woont in den Brabantse Land??
Stimmt..maar tochquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Waarom? je bent echt niet te dik hoor!
dropshot..ik heb weekendquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Voor koffie is het ook alweer te laat
quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gij woont in den Brabantse Land??
Dat dus, studeer enkel in het Brabantse. Ohja een andere reden voor mijn afwezigheid was een ban.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
daar aan de kust, de zeeuwse kust
quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, studeer enkel in het Brabantse. Ohja een andere reden voor mijn afwezigheid was een ban.
Verschillende notes in bepaalde tijd en een doodsverwensing was de druppel die de emmer deed overlopen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaha dat meen je niet, waarom?
Foei, Ludo!quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verschillende notes in bepaalde tijd en een doodsverwensing was de druppel die de emmer deed overlopen.
Ik zei enkel wat andere mensen dachten. Verder weet ik niet wat die andere notes waren, die laten ze niet in zien..quote:
Iedereen, we missen enkel Tezz of?quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:11 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Leuk dat je weer even langskomt! Bijna iedereen is verdwenen
Je weet toch dat je niet kan zeggen wat andere mensen denken!quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zei enkel wat andere mensen dachten. Verder weet ik niet wat die andere notes waren, die laten ze niet in zien..
Hier resulteert het enkel in een ban, in het dagelijks leven zijn er voorbeelden te vinden waar het minder goed bij afliep.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je weet toch dat je niet kan zeggen wat andere mensen denken!
Tezz is toch iedereenquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iedereen, we missen enkel Tezz of?
Alsof dat iets nieuws is.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:55 schreef Lobasca het volgende:
Ludo en notes?! Moet ik aan de bril?!
Hebben ze ook weekend? Ik denk dat gewas in bed ligt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:01 schreef Lobasca het volgende:
En waar zijn PeZu en JéJé? en Gewassie met zijn ubercollectie??!!
PeZu en JJ nog niet dacht ikquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:11 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hebben ze ook weekend? Ik denk dat gewas in bed ligt.
Waarom?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
PeZu en JJ nog niet dacht ik, maar over Gewassie maak ik me soms zorgen
Datr is gewoon lief, hij is Manisch dat gaat altijd flink op en neer, de medicijnen zullen het wel verzachtenquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij is vaak niet lekker, ik voel met hem mee!
De berichten!quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:38 schreef Lobasca het volgende:
Wat??
sERIEUS? mOET JE NIET MEE MEE SPOTTEN!quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Datr is gewoon lief, hij is Manisch dat gaat altijd flink op en neer, de medicijnen zullen het wel verzachten
haha je moet die caps eraf slopen!quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
sERIEUS? mOET JE NIET MEE MEE SPOTTEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |