Veel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:48 schreef Rammstino het volgende:
eens met ts, 1 en 2 zijn veel beter
In 4 is het allemaal een stuk minder heftig.. op het begin stukje na dan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:06 schreef OreoAddict het volgende:
Ik heb 'm niet gezien en zal 'm ook nooit zien.....gatverredamme! Heb 1, 2 en een deel van 3 wel gezien, maar ben gewoon een watje!
Hou goed vast Gijs,.... hou vastquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja Gijs. Dat denk je misschien, maar geen enkele tijd zal over 16 bit heen gaan. Nooit niet.
Komt goed Gijsquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:10 schreef Bastard het volgende:
Hij is nog niet geshipped.. .wel betaald
Ja die van jou zit al in het vliegtuig momenteel,..... wat denk jij?,... Russische route?quote:
Geen idee. Heb er echt zin aan! Enige kritiekpunt tot nu toe is dat het niet "vernieuwend" genoeg is. Maar waarom zou een JRPG altijd vernieuwend moeten zijn? Geef mij maar degelijke gameplay, een goed verhaal en mooie landschappen! En trouwens, wordt er ook gezeikt dat elk van de dozijn FPS's die elke maand verschijnen niet vernieuwend zijn? Of racegames?quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:19 schreef Chocobo het volgende:
Ja die van jou zit al in het vliegtuig momenteel,..... wat denk jij?,... Russische route?
Maar zag op de site dat ze nog steeds binnen 24H shippen dus B. zal zijn ship-mail zo wel krijgen.
Ze slapen er nu,.. word weinig geshippedquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja die van jou zit al in het vliegtuig momenteel,..... wat denk jij?,... Russische route?
Maar zag op de site dat ze nog steeds binnen 24H shippen dus B. zal zijn ship-mail zo wel krijgen.
Chinezen werken 24/7 Gijsquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:24 schreef Bastard het volgende:
Ze slapen er nu,.. word weinig geshipped
De gametrailers review is erg lovend,.... heb niet gekeken,... wel kleine stukjes,.... nog meer gehyped.... 8.8quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee. Heb er echt zin aan! Enige kritiekpunt tot nu toe is dat het niet "vernieuwend" genoeg is. Maar waarom zou een JRPG altijd vernieuwend moeten zijn? Geef mij maar degelijke gameplay, een goed verhaal en mooie landschappen! En trouwens, wordt er ook gezeikt dat elk van de dozijn FPS's die elke maand verschijnen niet vernieuwend zijn? Of racegames?
Ach Gijs trek het je niet aan.. over iedere game is wat te zeiken als je zoekt toch?quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee. Heb er echt zin aan! Enige kritiekpunt tot nu toe is dat het niet "vernieuwend" genoeg is. Maar waarom zou een JRPG altijd vernieuwend moeten zijn? Geef mij maar degelijke gameplay, een goed verhaal en mooie landschappen! En trouwens, wordt er ook gezeikt dat elk van de dozijn FPS's die elke maand verschijnen niet vernieuwend zijn? Of racegames?
Ik skipte de link die je stuurde ook.. heb alleen kort de vechtscene gezienquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De gametrailers review is erg lovend,.... heb niet gekeken,... wel kleine stukjes,.... nog meer gehyped.... 8.8Verhaal 9.3
Tis allemaal love you long time!quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het komt uit Azie, niet uit China.
five dollarquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tis allemaal love you long time!
[ afbeelding ]
sucky suckyquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:29 schreef Bastard het volgende:
five dollar
Welke achievementsquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:33 schreef Chocobo het volgende:
Echt zo cool dat we allemaal aan de LO zitten voor nog geen 36 Euro,......Maar,... zouden de achievements eigenlijk wel werken of praat ik nu poep
Die ga ik binnenkort ook spelen. Was redelijk ver gekomen in de PS2-versie, dus haast heeft het niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:27 schreef Chocobo het volgende:
Godver wat is Anniversary goed zeg,.... gisteren bij de Lost Islands aangekomen. Speelt zo lekker weg! Zit al dik 20 uur in dat spel
Vast wel. Ik kan me herinneren dat die gasten die voor de hoge gamerscore gaan ook vaak games importeren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:33 schreef Chocobo het volgende:
Echt zo cool dat we allemaal aan de LO zitten voor nog geen 36 Euro,......Maar,... zouden de achievements eigenlijk wel werken of praat ik nu poep
Ben wel klaar met Mario Kart.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Mariokart Wiimet stuur en motoren
Daan wordt gek!!
http://www.gamersyde.com/news_5910_en.html
Hahaha lachen man!quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Mariokart Wiimet stuur en motoren
Daan wordt gek!!
http://www.gamersyde.com/news_5910_en.html
Is No More Heroes een RPG? Hype me eens Gijs!quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben wel klaar met Mario Kart.
Eind van de maand No More Heroes haal ik welDegelijke JRPG Originele gestoorde Japanse game.
Perfecte combo
Wake the fuck upquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:53 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oww op de Wii.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
No More Heroes is een combinatie tussen een vechtspel en een RPG. Het lijkt nog het meest op Yakuza denk ik. Je speel Travis, een wannabee huurmoordenaar. Tijdens het spel moet je de #1 positie veroveren door een tiental andere huurmoordenaars te doden. Dat doe je overigens met een soort lightsaber. Tussen deze “eindbazen” kun je nog allerlei andere sidequests uitvoeren. Hier verdien je geld mee waar je o.a. betere spullen van kunt kopen. Qua gameplay klinkt het misschien standaard, maar wat uitvoering betreft is het verre van dat! Het ziet er erg origineel uit, en het spel is doordrongen van culturele referentie aan de Japanse Otaku-cultuur.
[ afbeelding ]
Mij spreekt vooral de grafische stijl en sfeer aan. Alles ziet er strak en surrealistisch uit. Ook de huurmoordenaars schijnen fantastisch te zijn (vergelijkingen met MGS worden al gemaakt). Daarnaast stopt de maker veel absurde humor en statements in het spel. Zo zijn sommige side-quests echt bewust saaie repetitieve handeling (je moet immers werken om geld te verdienen). Saven doe je op de toiletpot. En je kunt allerlei hippe, maar verder nutteloze zaken kopen.
Tenslotte spreekt me aan dat de Wii-mote niet als een gimmick wordt gebruikt, maar gewoon functioneel. Je zwaait niet de hele tijd in het rond, maar gebruikt hem bij finishing moves.
Kom nu maar gewoon zo’n ding. Je hebt tenslotte twee dochtersquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:56 schreef Bastard het volgende:
Oww op de Wii.
Das echt een vette titel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
No More Heroes is een combinatie tussen een vechtspel en een RPG. Het lijkt nog het meest op Yakuza denk ik. Je speel Travis, een wannabee huurmoordenaar. Tijdens het spel moet je de #1 positie veroveren door een tiental andere huurmoordenaars te doden. Dat doe je overigens met een soort lightsaber. Tussen deze “eindbazen” kun je nog allerlei andere sidequests uitvoeren. Hier verdien je geld mee waar je o.a. betere spullen van kunt kopen. Qua gameplay klinkt het misschien standaard, maar wat uitvoering betreft is het verre van dat! Het ziet er erg origineel uit, en het spel is doordrongen van culturele referentie aan de Japanse Otaku-cultuur.
[ afbeelding ]
Mij spreekt vooral de grafische stijl en sfeer aan. Alles ziet er strak en surrealistisch uit. Ook de huurmoordenaars schijnen fantastisch te zijn (vergelijkingen met MGS worden al gemaakt). Daarnaast stopt de maker veel absurde humor en statements in het spel. Zo zijn sommige side-quests echt bewust saaie repetitieve handeling (je moet immers werken om geld te verdienen). Saven doe je op de toiletpot. En je kunt allerlei hippe, maar verder nutteloze zaken kopen.
Tenslotte spreekt me aan dat de Wii-mote niet als een gimmick wordt gebruikt, maar gewoon functioneel. Je zwaait niet de hele tijd in het rond, maar gebruikt hem bij finishing moves.
[ afbeelding ]
quote:Politie schiet gericht op overvallers
ALMERE - De politie van Almere heeft vannacht bij een overval op een vestiging van McDonald´s in Almere-Stad gericht op twee vluchtende daders geschoten.
Er zouden tien kogels afgevuurd zijn door de politie. Deze kon dit echter niet bevestigen. Nader onderzoek moet dit uitwijzen.
De overvallers wisten vlakbij het Weerwater, in de Stedenwijk, na een wilde achtervolging aan een grote politiemacht te ontkomen.
Een medewerker van de hamburgerketen zag rond sluitingstijd twee jongens met een scooter bij het bedrijf staan. Hij belde 112 omdat hij dat niet vertrouwde. Het personeel is alert omdat de zaak eerder deze maand is overvallen. De twee gingen de zaak binnen, maar namen snel te benen toen ze de politie in de gaten kregen. Door het telefoontje naar 112 waren agenten snel op de plek aanwezig.
De politie loste kort daarna twee waarschuwingsschoten om het vluchtende duo tot staan te dwingen en zette ook een auto dwars over het fietspad waarop de twee reden. De scooter knalde tegen de auto, maar de overvallers wisten toch te ontkomen en vluchtten het nabijgelegen Deventerpad op. De inmiddels met enige wagens versterkte politie schoot daarop gericht op de vluchters, van wie er volgens de politie een is geraakt.
De twee werden, ondanks een hermetische afsluiting van de wijk en de inzet van politiehonden, niet gevonden. De politie hoopt aan de hand van sporenonderzoek en medewerking van getuigen vandaag het tweetal te kunnen aanhouden
Oh jee.. ze hebben geschoten.. dat mag helemaal nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het waren van die nette, brave jongens.
hype-postquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:18 schreef Chocobo het volgende:
En neeeeeer![]()
http://www.break.com/index/road-rage-knock-out.html
Doet me toch een beetje denken aan dat filmpje van starwarskid als je met je lightsaber te werk gaatquote:
Ik kan mijn Xbox360 + vision cam aanlaten als ik op de Wii speel. Kun je meegenieten.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:22 schreef Bastard het volgende:
Doet me toch een beetje denken aan dat filmpje van starwarskid als je met je lightsaber te werk gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |