Veel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:48 schreef Rammstino het volgende:
eens met ts, 1 en 2 zijn veel beter
In 4 is het allemaal een stuk minder heftig.. op het begin stukje na dan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:06 schreef OreoAddict het volgende:
Ik heb 'm niet gezien en zal 'm ook nooit zien.....gatverredamme! Heb 1, 2 en een deel van 3 wel gezien, maar ben gewoon een watje!
Hou goed vast Gijs,.... hou vastquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja Gijs. Dat denk je misschien, maar geen enkele tijd zal over 16 bit heen gaan. Nooit niet.
Komt goed Gijsquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:10 schreef Bastard het volgende:
Hij is nog niet geshipped.. .wel betaald
Ja die van jou zit al in het vliegtuig momenteel,..... wat denk jij?,... Russische route?quote:
Geen idee. Heb er echt zin aan! Enige kritiekpunt tot nu toe is dat het niet "vernieuwend" genoeg is. Maar waarom zou een JRPG altijd vernieuwend moeten zijn? Geef mij maar degelijke gameplay, een goed verhaal en mooie landschappen! En trouwens, wordt er ook gezeikt dat elk van de dozijn FPS's die elke maand verschijnen niet vernieuwend zijn? Of racegames?quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:19 schreef Chocobo het volgende:
Ja die van jou zit al in het vliegtuig momenteel,..... wat denk jij?,... Russische route?
Maar zag op de site dat ze nog steeds binnen 24H shippen dus B. zal zijn ship-mail zo wel krijgen.
Ze slapen er nu,.. word weinig geshippedquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja die van jou zit al in het vliegtuig momenteel,..... wat denk jij?,... Russische route?
Maar zag op de site dat ze nog steeds binnen 24H shippen dus B. zal zijn ship-mail zo wel krijgen.
Chinezen werken 24/7 Gijsquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:24 schreef Bastard het volgende:
Ze slapen er nu,.. word weinig geshipped
De gametrailers review is erg lovend,.... heb niet gekeken,... wel kleine stukjes,.... nog meer gehyped.... 8.8quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee. Heb er echt zin aan! Enige kritiekpunt tot nu toe is dat het niet "vernieuwend" genoeg is. Maar waarom zou een JRPG altijd vernieuwend moeten zijn? Geef mij maar degelijke gameplay, een goed verhaal en mooie landschappen! En trouwens, wordt er ook gezeikt dat elk van de dozijn FPS's die elke maand verschijnen niet vernieuwend zijn? Of racegames?
Ach Gijs trek het je niet aan.. over iedere game is wat te zeiken als je zoekt toch?quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee. Heb er echt zin aan! Enige kritiekpunt tot nu toe is dat het niet "vernieuwend" genoeg is. Maar waarom zou een JRPG altijd vernieuwend moeten zijn? Geef mij maar degelijke gameplay, een goed verhaal en mooie landschappen! En trouwens, wordt er ook gezeikt dat elk van de dozijn FPS's die elke maand verschijnen niet vernieuwend zijn? Of racegames?
Ik skipte de link die je stuurde ook.. heb alleen kort de vechtscene gezienquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De gametrailers review is erg lovend,.... heb niet gekeken,... wel kleine stukjes,.... nog meer gehyped.... 8.8Verhaal 9.3
Tis allemaal love you long time!quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het komt uit Azie, niet uit China.
five dollarquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tis allemaal love you long time!
[ afbeelding ]
sucky suckyquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:29 schreef Bastard het volgende:
five dollar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |