Iran een Arabisch land? Zijn jullie nou echt zo dom allemaal?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:47 schreef Rumille het volgende:
Wordt zekers ook weer zo'n schopploeg als Tunesie. Blijf gewoon lekker in Europa of vertrek naar Oost-Azie, in plaats van dat Arabische gedeelte.
Agh kom op man. Leuk dat je trots bent op je achtergrond, niks mis mee, maar Iran als voetballand zijnde stelt natuurlijk geen fuck voor.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Naar zo'n land? Iran niet beter dan een Nederlandse hoofdklasser? Wat een niveau hier. Veel spelers van het Iraanse elftal hebben of in Duitsland of in Spanje/Italie gespeeld. Niet oordelen als je geen flikker van het land weet.
Dat Iran kwalitatief niet kan tippen aan Nederland en andere Europese landen klopt, maar dat het niet onderdoet voor een hoofdklasser is ook zwaar overdreven.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh kom op man. Leuk dat je trots bent op je achtergrond, niks mis mee, maar Iran als voetballand zijnde stelt natuurlijk geen fuck voor.
Ik zie liever Vermeer dan Vorm. Vermeer moet sowieso al onder meer druk presteren (het scheelt nogal of je bij Ajax of Utrecht speelt) en heeft al internationale ervaring.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:45 schreef Colplay het volgende:
Bertje heeft nu toch wel een probleempje met zijn keepers... Eerste keus Stekelenburg is gepasseerd door Van Basten en zit voorlopig op de bank. Tweede keus Timmer moet weg bij Feyenoord en krijgt geen nieuw contract. Timmer heeft ook nog geen nieuwe club. Dus de topkeepers hebben bij hun club al niet het vertrouwen en moeten dan wel in Oranje spelen? Wordt toch tijd dat we eens verder gaan kijken. Vorm volgend seizoen in de basis?
De bondscoach zal met het oog op het WK wel tegen landen uit allerlei continenten met verschillende typen voetbal willen oefenen, vandaar nu Iran. Iran doet bovendien regelmatig mee aan WK's.quote:
quote:Oranje oefent in middag tegen Japan
ZEIST - Het Nederlands elftal oefent op 5 september al om 14.00 uur tegen Japan. Het duel in de Grolsch Veste in Enschede, het stadion van FC Twente, wordt in verband met het tijdsverschil op dit tijdstip gespeeld.
De wedstrijd kan dan ook op de Japanse televisie live worden uitgezonden. Oranje voetbalde nooit eerder tegen Japan.
Nederland speelt de wedstrijd als voorbereiding op de WK-kwalificatiewedstrijd vier dagen later in en tegen Schotland. (ANP)
quote:Van Marwijk polst vergeefs bij 'Sar'
Door CHRIS VAN NIJNATTEN & MAARTEN WIJFFELS
ROTTERDAM - Bondscoach Bert van Marwijk heeft Edwin van der Sar vergeefs gepolst voor een terugkeer in Oranje. De doelman blijft bij zijn besluit dat hij het Nederlands elftal onlangs eenmalig uit de brand heeft geholpen in de WK-kwalificatieduels met IJsland en Noorwegen.
,,Tegen beter weten in heb ik nog eens gebeld,’’ stelt Van Marwijk. ,,Ik vind dat normaal gezien de huidige omstandigheden aan het keepersfront. Destijds had ik al met Edwin afgesproken dat het hoofdstuk Oranje wat hem betreft afgesloten is. Ik wist zijn antwoord nu van tevoren al, maar ik heb toch gebeld.’’
Van Marwijk erkent dat op het keepersvlak momenteel ‘niet alles op rolletjes loopt.’ ,,Maarten Stekelenburg, Henk Timmer, Michel Vorm, Piet Velthuizen en Kenneth Vermeer hebben allemaal hun verhaal. Ze ziek geblesseerd of geblesseerd geweest. En in het geval van Vermeer heb je het over een keeper die pas net eerste man is bij zijn club.
,,Ik houd bij Oranje nu aan Stekelenburg vast, om een paar redenen. Ik vind dat hij van alle keepers op dit moment de meeste potentie heeft. Als je alle keepers analyseert is hij ook het sterkst voor zijn goal. En hij heeft de meeste ervaring op internationaal niveau. Zijn nadeel is dat hij nu niet meer keept bij Ajax, maar ik reken op zijn geldingsdrang. Oranje is een mooie kans voor hem. Hij kan sterker uit deze moeilijke periode komen.''
Wie is Erwin Mulder??quote:De selectie van Nederland B luidt als volgt:
Nordin Amrabat (PSV), Otman Bakkal (PSV), Roy Beerens (sc Heerenveen), Diego Biseswar (Feyenoord), Wout Brama (FC Twente), Eljero Elia (FC Twente), Urby Emanuelson (Ajax), Leroy Fer (Feyenoord), Danny Holla (FC Groningen), Edwin Loovens (Celtic), Marcel Meeuwis (Roda JC), Erwin Mulder (Excelsior), Erik Pieters (PSV), Rydell Poepon (Sparta Rotterdam), Paul Verhaegh (Vitesse), Piet Velthuizen (Vitesse), Kenneth Vermeer (Ajax), Rob Wielaert (Ajax), Peter Wisgerhof (FC Twente), Ricky van Wolfswinkel (Vitesse), Gianni Zuiverloon (West Bromwich Albion).
Een jonge keeper van Excelsior. Schijnt een groot talent te zijn.quote:
Wie is Edwin Loovens?quote:
quote:Van der Vaart is Van Marwijk dankbaar
24/03/2009 09:24
Rafael van der Vaart vreesde de afgelopen periode voor zijn plaats in de selectie van het Nederlands elftal. In tegenstelling tot Juande Ramos, zijn trainer bij Real Madrid, heeft bondscoach Bert van Marwijk wél vertrouwen in de 26-jarige middenvelder. En dat doet Van der Vaart goed.
'Ik was voor het eerst bang dat ik er niet bij zou zitten. Dat zou écht een dieptepunt zijn', zegt Van der Vaart in De Telegraaf. De middenvelder meldde zich maandag echter gewoon in Noordwijk voor de voorbereiding op de WK-kwalificatieduels met Schotland en Macedonië.
Sinds de laatste interland van Oranje, op 11 februari tegen Tunesië (1-1), kwam Van der Vaart bij Real slechts twee keer als invaller binnen de lijnen. 'Ramos ziet het kennelijk niet in me zitten. Ik ben duidelijk het grootste slachtoffer van het vertrek van Bernd Schuster', zegt de middenvelder over de trainerswissel in Madrid.
'Van Marwijk geeft me gelukkig het vertrouwen dat ik op dit moment zo mis bij Real. Het gevoel is vanaf het eerste moment goed. De bondscoach heeft in korte tijd voor elkaar gekregen dat de spelers voor hem door het vuur gaan. Ik misschien nu nog wel meer dan normaal.'
Ondanks zijn rol op het tweede plan bij Real Madrid, denkt Van der Vaart nog niet hardop na over een vertrek. 'Daar vind ik het veel te vroeg voor. Als de huidige situatie te lang duurt en mijn WK komt daardoor in gevaar, moet ik mijn mening misschien bijstellen en alsnog aan een transfer denken.'
Geruchten dat Guus Hiddink hem zou hebben aanbevolen bij Chelsea, doen Van der Vaart goed. 'Er doen altijd veel verhalen de ronde zodra iemand niet speelt, maar als dat klopt, streelt dat me wel. Guus is natuurlijk niet de eerste de beste.'
Je zou maar een kaartje hebben gekocht tegen normaal tarief op Marktplaatsquote:KNVB blokkeert 800 tickets Oranje
ZEIST - De KNVB heeft een eerste succesje gehaald in de strijd tegen zwarthandel. De voetbalbond heeft inmiddels al 800 tickets voor de interland Nederland - Schotland van zaterdag geblokkeerd.
Dat zijn kaarten die via het officiële verkoopkanaal TicketBox of via OAD zijn verkocht. De tickets die zijn geblokkeerd zijn doorverkocht door M&M events, 4ALLtickets, PePeTickets, Budgetticket, Onlineticketshop, marktplaats.nl en Ticket Unlimited.
Om te voorkomen dat supporters met een geblokkeerd ticket zaterdag onnodig naar Amsterdam komen, heeft de KNVB op vrijdag 27 en zaterdag 28 maart een speciaal telefoonnummer beschikbaar. Supporters met kaarten voor Nederland - Schotland kunnen via 0900 - 8075 (20 cpm) hun vak-, rij- en stoelgegevens doorgeven, waarna direct duidelijk wordt of een ticket is geblokkeerd.
De KNVB adviseert de supporters die een geblokkeerd ticket in hun bezit hebben om voorafgaand aan de wedstrijd bij de verkopende partij hun geld terug te vragen. Er vindt geen restitutie vanuit de KNVB plaats.
KNVB-directeur Bert van Oostveen: ,,De KNVB wil dat wedstrijden van het Nederlands Elftal voor een groot publiek toegankelijk zijn en blijven. Door de louche praktijken van zwarthandelaren die tickets op grote schaal opkopen en voor woekerprijzen doorverkopen, dreigt een deel van onze supporters geen kaarten meer te kunnen krijgen. Het is een drastische maatregel die we nu nemen, maar we kunnen dit echt niet langer tolereren.''
AD
Jammer dat hij niet afbelt. Zoveel moeite is dat toch niet?quote:Heitinga belde niet en mist ook Macedonië
John Heitinga zal net als tegen Schotland ook tegen Macedonië verstek laten gaan. De verdediger van Atlético Madrid is nog niet hersteld van de hoofdblessure die hij vorige week opliep.
"Hij zou me bellen als het beter met hem ging. Dat heeft hij niet gedaan", zegt bondscoach Bert van Marwijk in gesprek met het Algemeen Dagblad. Tegen Schotland werd Heitinga met succes vervangen door Gregory van der Wiel.
De jonge Ajacied maakte in de Arena zijn basisdebuut in Oranje en nu lonkt een tweede startplek in een paar dagen voor hem.
Heitinga brak vorige week in een duel met Real Mallorca een botje boven zijn oogkas. Na een botsing met een tegenstander verliet de multifunctionele verdediger het veld buiten bewustzijn.
Hij zou alleen bellen als het beter ging hoor.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:10 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet afbelt. Zoveel moeite is dat toch niet?
Haha, wtf op het eind nog ff aan dat broekje zitten van vd Vaart.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:29 schreef koningdavid het volgende:
Sneijder voor het eerst over de hele bankzitaffaire: http://www.onsoranje.nl/n(...)jf-een-baasje--.html
Dat dus?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:37 schreef Rots het volgende:
Oja en is het niet: Het centrale nederlands elftal topic?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |