1 2 3 4 5 6 7 8 | Options +Indexes Options +FollowSymlinks RewriteEngine On RewriteBase /site/ RewriteRule index.htm$ /site/?p=index RewriteRule home.htm$ /site/?p=home |
1 |
Zoals Google zelf zegt: je moet de website optimaliseren voor bezoekers, niet voor search engines! Als je dat wel doet, ben je verkeerd bezig, laat dat namelijk maar gewoon aan Google over.quote:... en heb daarbij rekening gehouden met zoekmachineoptimalisatie
voor bezoekers heb ik een flash menu.. google zegt zelf dat je tekstlinks moet hebben naar alle pagina's dus dat heb ik gedaanquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:11 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Zoals Google zelf zegt: je moet de website optimaliseren voor bezoekers, niet voor search engines! Als je dat wel doet, ben je verkeerd bezig, laat dat namelijk maar gewoon aan Google over.
Oftewel Google trapt er niet in, links alleen zijn niet genoeg.
owja das een ideequote:Op donderdag 7 februari 2008 07:48 schreef WyriHaximus het volgende:
Maakt een sitemap en zet dit in je robots.txt:
[ code verwijderd ]
Bij mij schoot het aantal indexed pages from 1.300 naar 20.000 (note dat ik hem ook in de webmasters tool van google heb staan zodat ik kan zien wat die doet).
Uiteraard, maar dat hoeft niet te betekenen dat je een aantal dingen kan optimaliseren waardoor je beter vindbaar bent via zoekmachines.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:11 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Zoals Google zelf zegt: je moet de website optimaliseren voor bezoekers, niet voor search engines! Als je dat wel doet, ben je verkeerd bezig, laat dat namelijk maar gewoon aan Google over.
Oftewel Google trapt er niet in, links alleen zijn niet genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |