SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ieksquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:12 schreef nein het volgende:
wat? 800 euro? My god, t zijn toch geen sphynxen!
Wat is dat toch met katten en doosjes he? Ik heb een doosjes trauma trouwens, moet altijd eerst kijken of de uiterste houdbaarheidsdatum al niet geweest is. Mijn eerste kat is nog geen jaar oud geworden (overreden voor ons huis en ik vond mtoen ik 8 was). Anyway, die poes lag altijd in een grote doos met een uiterste houdbaarheidsdatum erop 12-01-1990...En laat ie nou ook op die datum zijn doodgereden
![]()
![]()
Maar wel raskatten.... in Belgie betaal je ook al 750 euro voor een britje.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:12 schreef nein het volgende:
wat? 800 euro? My god, t zijn toch geen sphynxen!
Da's raar, want op kittentekoop is de prijs bij de belgen meestal rond de 400 euro. Voor de mijne betaal ik 500 en dat is eignelijk 50 euro boven het 'gemiddelde' dat ik op kittentekoop en andere sites heb gezien.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:50 schreef Saffron het volgende:
[..]
Maar wel raskatten.... in Belgie betaal je ook al 750 euro voor een britje.
Toen ik op zoek was naar brits korthaartjes zag ik meestal geen prijzen staan op kitten te koop of websites. Maar ik heb wel veel prijzen aangevraagd bij cattery's en er reageerde een cattery uit belgie met een kitten van 750 euro. Ik vroeg waarom dat britje zo duur was (op de foto keek hij ook nog eens scheel en zag er schriel uit, maar oke) en ze zei dat in Belgie de catteries meer kosten hebben oid. Ik weet niet meer waar het mee te maken had.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:17 schreef nein het volgende:
[..]
Da's raar, want op kittentekoop is de prijs bij de belgen meestal rond de 400 euro. Voor de mijne betaal ik 500 en dat is eignelijk 50 euro boven het 'gemiddelde' dat ik op kittentekoop en andere sites heb gezien.
Wij zijn verliefd.quote:
Ja,... als AC al paswoorden op computers kan kraken, dan heeft ze hier vast ook gebruik gemaakt van haar technische inzichtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:43 schreef Sanne het volgende:
Vanmorgen, iets voor half zeven werd ik wakker, en viel mij op dat mijn wekkerradio uit was. En de tv ook. En het lampje deed het ook niet. Dus ik dacht storing in de straat, maar het was mijn eigen stoppenkast waar de helft uit was.
Stoppen weer aan om half acht. Kom ik net thuis, weer donker koud huis, mediaplayer die niets opneemt, twee series gemist.
Hoe kan dat? Meer nog, hoe kan ik dat voorkomen? Is dat toeval? Hebben mijn katten een knopje ontdekt wat ik nog niet ken? Je weet het niet maar wil morgen wel die wekker horen om kwart voor zeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |