Awww wat leuk zeg!! Ik ben écht heel benieuwd hoe t straks zal gana met mijn aanstaande katjes als ze (samen met mij) van de zomer een paar weken uit logeren zijn bij m'n ma en 'mijn' oude kat daar!quote:Op woensdag 30 april 2008 08:31 schreef Sanne het volgende:
Bora vloog gisteren weer achter de muis aan door de kamer. Dat doet ze op zo'n logge manier dat AC verbaasd zit te kijken en DC zich werkelijk te pletter schrikt en niet weet hoe snel ze moet weg komen. Je kan me nog meer vertellen, maar die dikke Bora is gewoon aan een tweede jeugd begonnen door AC en DC. Ze moppert af en toe wel op ze maar ze is er duidelijk wel van opgeknapt.
Wat worden ze al groot!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 08:04 schreef Sanne het volgende:
Ik heb nog wat fotootjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Zijn die foto's klaar? Dan ga ik op mijn eigen plekkie liggen."
[ afbeelding ]
(AC slaapt het liefst tegen mijn kussen aan).
De tijd vliegt!quote:
Oooh, spannendquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:27 schreef Sanne het volgende:
Ik heb twee kittentuigjes gekocht. Als ik ze morgen om de poesjes heen krijg gaan we even de tuin verkennen.![]()
Als ik ze niet om krijg blijven we binnen.
welke catnip heb je? die losse, soort blaadjes/takjes of poeder?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oooh, spannend
Ziggy is vandaag ook buiten geweest
Zeg, ik heb catnip gekocht, maar wat doe je ermee?
ik wil mijn aanstaande poezen ook aan tuigjes laten wennen..dus ik heb me al wat verdiept in de materie (quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:27 schreef Sanne het volgende:
Ik heb twee kittentuigjes gekocht. Als ik ze morgen om de poesjes heen krijg gaan we even de tuin verkennen.![]()
Als ik ze niet om krijg blijven we binnen.
Ach, ik heb een stofzuigerquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
welke catnip heb je? die losse, soort blaadjes/takjes of poeder?
je kunt de krabpaal ermee insmeren. of een beetje in een sok doen en er dan een knoop in.
ze vinden het ook lekker om in te rollen maar dan heb je dus wel troep.
Waar heb je dat idee vandaan? Dat lijkt me ook wel watquote:Op zondag 4 mei 2008 10:16 schreef Sanne het volgende:
Het hoeft er ook niet mooi uit te zien, als het maar functioneel is. Een net erover is geloof ik niet echt nodig, maar wel een optie. AC is nogal een springer en DC doet veel na wat AC doet.
Om de lelijke schuttingen wat op te vrolijken zag ik al leuke tuinschermen die je van je eigen foto's kunt laten maken. Lijkt me wel gezellig uitzicht op alle poezen in de tuin.
Als ze in dit tempo door zouden groeien worden het Ashera katten.quote:
Wat zijn ze liiieeeefquote:
Vind jij ze niet vreselijk snel groot geworden?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:07 schreef Saffron het volgende:
Echt super leuk weer om die video's te zien
ghehe. ze hadden mijn maat niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:07 schreef Adelante het volgende:
Heb je ze al weer eens geprobeerd dat tuigding aan te trekken?
Kan ik me voorstellenquote:
Saffron:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Vind jij ze niet vreselijk snel groot geworden?![]()
![]()
Dat is primaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:35 schreef Sanne het volgende:
Nee lukt me dus niet in mijn eentje. Moet ik echt even wachten tot ik visite krijg die ook nog handig met katten is. Misschien als Saffron en Aneurism binnenkort komen? En die krasjes op mijn parket daar ga ik ook niet dood van.
Woensdag komt er een bevriende timmerman om de tuinmaten op te nemen. Zo snel mogelijk die schutting klaar, dan kunnen we met zijn vieren in de tuin zitten van het zonnetje genieten.
DC heeft AC bijna ingehaald qua grootte! Eigenlijk de laatste weken valt het me op dat ze nu gewoon even groot en "stevig" zijn. Goed he, van die kleine meid.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:25 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Saffron:
Ja inderdaad, ze zien er al supergroot uit! Ik had verwacht dat DC in groei ver achter zou blijven bij AC, maar ze lijken even groot.... ik zal het volgende week zondag IRL zien :-D
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:27 schreef Saffron het volgende:
[..]
Dat is primaDat moet met zo'n "tang" nagelschaartje, maar die heb je vast wel.
Ik heb zin om ze weer te zien![]()
Wat een schatjes!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |