Lijkt mij wel, ze vragen op Marktplaats 70 a 75 euro.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Is wel oude model he. Maar goed als ik er hier een euro of 50 voor vraag als beginbod dan komen we vast wel ergens toch?
Dank je welquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, ze vragen op Marktplaats 70 a 75 euro.
Maxwell kwam in 2001 naar Ajax toe.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:10 schreef Tiemba het volgende:
Jah het shirt is in goede staat en volgens mij staat er ook nog een van Maxwell op... de rest weet ik niet meer!
Als het wedstrijdgedragen is kan je er best wel wat voor vangen als je een voetballiefhebber treft.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:18 schreef Tiemba het volgende:
Ja, ik heb het shirt al een aantal jaar en idd wedstrijd gedragen!
Het is een oud shirt van Umbro, die heb ik gebruikt om handtekeningen op te laten zetten, vandaar!
150 euro denk ik.. dat incl die tft.. 15" is nu niet bepaald waarde vastquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:43 schreef ComicBookGuy het volgende:
Dan vraag ik me toch af wat het volgende nog opbrengt:
Pentium 4 1,7 Ghz
768MB Rd-Ram
80 Gb Maxtor hd
Asus V8420 Ti4200 128MB Videokaart
Benq DVD Brander
LG CD Brander
Creative Soundblaster Live
Inclusief 15" TFT Monitor
Minimaal 450 euroquote:Op zondag 10 februari 2008 00:51 schreef Kingside het volgende:
Hoeveel zou dit waard zijn.
- Wii + Doos en Garantie
- 2x Wiimote
- 2x Nunchuck
- Wii Sports
- Wii Play
- Zelda: Twilight Princess
- Super Mario Galaxy
- Zack and Wiki
- Super Paper Mario
- 4 VC games
Minimaal 175, maximaal, 230 euro.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:56 schreef invine het volgende:
Wat is mijn xbox met:
5 controllers waarvan:
-2x Small
-1x Large
-1x Xsmall
-1x (nep)small, mist begin kabeltje (van logic3)
Met dvd ontvanger en afstandbediening.
en de spellen:
- Evil Dead: A fistfull of boomstick
- Medal of Honor: Frontline (Classic)
- Syberia II
- Fuzion Frenzy
- Soul Caliber II
- Max Payne II
- Burnout 3 Take Down (classic)
- SSX Tricky (classic)
- Dead or Alive 3
- Mortal Kombat: Deadly Alliance
- Halo 2
- Grand Theft Auto: San Andreas
- Burnout Revenge
- Amped
- Fight Club
- Fable
- Project Gotham Racing II
- Tony Hawk underground II
- Crazy Taxi Driver 3
- Crash Twin Insanity
- Rally Fusion
- James Bond: Everything or Nothing (classic)
- Pirates of the Carrebean
Ik dacht zelf rond de 200 euro aangezien het een flinke lijst aan (top) games is met weinig classics en alles is origineel en in zeer goede staat.
Ik denk dat je goed in de buurt zit met de prijs, maar wat moet iemand met zoveel (verouderd) spul. Ik denk dat je het het beste apart kunt verkopen. De XBOX met accesoires en een paar games voor bijvoorbeeld 125 euro en de rest los voor 5 tot 7.50 euroquote:Op maandag 11 februari 2008 00:56 schreef invine het volgende:
Wat is mijn xbox met:
5 controllers waarvan:
-2x Small
-1x Large
-1x Xsmall
-1x (nep)small, mist begin kabeltje (van logic3)
Met dvd ontvanger en afstandbediening.
en de spellen:
- Evil Dead: A fistfull of boomstick
- Medal of Honor: Frontline (Classic)
- Syberia II
- Fuzion Frenzy
- Soul Caliber II
- Max Payne II
- Burnout 3 Take Down (classic)
- SSX Tricky (classic)
- Dead or Alive 3
- Mortal Kombat: Deadly Alliance
- Halo 2
- Grand Theft Auto: San Andreas
- Burnout Revenge
- Amped
- Fight Club
- Fable
- Project Gotham Racing II
- Tony Hawk underground II
- Crazy Taxi Driver 3
- Crash Twin Insanity
- Rally Fusion
- James Bond: Everything or Nothing (classic)
- Pirates of the Carrebean
Ik dacht zelf rond de 200 euro aangezien het een flinke lijst aan (top) games is met weinig classics en alles is origineel en in zeer goede staat.
Welke games zijn het? de eene is meer waard dan de ander natuurlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:15 schreef MuseMuse het volgende:
Ik heb 20 xbox spellen, allemaal redelijke titels, zou ik die in 1 kwijt raken voor laten we zeggen 50 euro?
Hij heeft al een topic geopend. [TK] 17 originele xbox spellen te koopquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:14 schreef invine het volgende:
[..]
Welke games zijn het? de eene is meer waard dan de ander natuurlijk
quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:38 schreef admiraal_anaal het volgende:![]()
Wat mag een HP 8510W nog opleveren van 5 maanden oud met een kapotte HD? En nee HD valt niet onder garantie omdat HD stuk is gegaan door eigen onkunde
Er zit nu een vervangende HD in, alleen heb ik geen vista aangezien ik geen herstel dvd's heb aangemaakt en niemand in me omgeving vista heeft
Heb wel de oemcode aan de onder kant van de laptop...
Wat zou ie nu waard kunnen zijn ?
Oja en bon ben ik kwijt na verhuizing....heb wel gebeld en serienummer doorgegeven en HP zegt gewoon garantie te geven op de rest van de laptop
Geen idee, maar waarom ga je niet naar de winkel en haal je vista? kost je 100 euro ofzo en je hebt je laptop terug!quote:
Kheb inmiddels vista ultimate erop staan, ff orginele dvd van iemand geleend en mijn eigen serialcode gebruikt en hij werkt gewoon weer....quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:42 schreef invine het volgende:
[..]
Geen idee, maar waarom ga je niet naar de winkel en haal je vista? kost je 100 euro ofzo en je hebt je laptop terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |