Is nieuw zo een 230 euro meende ik?quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat is een iPod touch, eerste generatie, 16GB nog waard eigenlijk?
PM is gelezen, we hebben het er even over met de andere mods, die liggen nog half dood in hun bed denkquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:47 schreef MacorgaZ het volgende:
De nieuwe generatie 16GB is 279 euro, de oude generatie is niet meer te koop.
Tjah, nog 2 maanden garantie, werkt nog perfect maar helaas 1 miniscuul stofje onder het scherm, krasjes op de achterkant (chromen achterkant...).
Zie je PM trouwens (naar VAcrew gestuurd)
Bedanktquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
PM is gelezen, we hebben het er even over met de andere mods, die liggen nog half dood in hun bed denk![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:10 schreef Beach het volgende:
Een amd x2 6400 black edition 50
Scythe mugen infinity 15
er is een topic in lifestyle over horloge's probeer het daar eens!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:04 schreef ftt1989 het volgende:
iemand hier aanwezig met een beetje verstand van horloges?
ik heb een horloge gevonden bij het opruimen van mijn vaders spullen, het gaat om een maurice lacroix verder heb ik eigenlijk geen info. wel even een fototje.
[ afbeelding ]
eventueel kan ik altijd nog meer foto's maken.
Die dingen gaan zo hard naar beneden, zo een 80-100 euro denk beetje afhankelijk van de staat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:08 schreef Wouter36 het volgende:
Ik heb hem al verkocht maar ik wil tog even weten wat het ongeveer waard zou moeten zijn:
Een Ps2
2 orginele ps2 controllers
2 python controllers (niet-orgineel)
2 Orginele Sony memorycards (8mb)
Een Multitap
Een demo cd
6 a 7 tientjesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:31 schreef Udenn het volgende:
Wat is deze Ipod volgens jullie waard?
iPod Video 30GB
generatie 5.5
Kleur: zwart
Krasloos omdat er altijd een hoesje omheen zit
Met originele doos en handleiding
Gaat weg ivm MP3 Functie op telefoon waardoor de iPod overbodig wordt
Incl. aantal iPod-games zoals The Sims en Tetris
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|