niks hier op fok!quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:32 schreef Poenanie het volgende:
wat is een x box (omg) met 2 controllers, stuur en gaspedaal, stick om films te kijken,
en meer dan 700 ! spellen waard?
700 spellen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:32 schreef Poenanie het volgende:
wat is een x box (omg) met 2 controllers, stuur en gaspedaal, stick om films te kijken,
hoe kom je aan 700 spellen? Dat is veel waard, maar dat koopt niemand van je in 1 koop, veel te duur.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:32 schreef Poenanie het volgende:
400 een goede prijs? of is dat te duurquote:Op zondag 27 april 2008 13:13 schreef erikkll het volgende:
[..]
hoe kom je aan 700 spellen? Dat is veel waard, maar dat koopt niemand van je in 1 koop, veel te duur.
lees de tt nog eensquote:Op maandag 28 april 2008 17:04 schreef NanKing het volgende:
Even om je te attenderen:
Niet orginele spellen mogen niet hier verkocht worden. Omgebouwde consoles ook niet trouwens.
Ik heb ongeveer hetzelfde gekocht via Fok een jaar geleden. Toen heb ik er 125 euro voor gegeven.quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:26 schreef mien-moeke het volgende:
Ik heb nog een zelf samengesteld pc-tje staan.
[ afbeelding ]
Wat is dit nog waard? Dacht zelf aan ong. ¤250,-
Kijk eens voor de grap wie de TS van dit topic isquote:
250 is echt veel te veel imo. Ik zou eerder aan de helft denken.quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:26 schreef mien-moeke het volgende:
Ik heb nog een zelf samengesteld pc-tje staan.
[ afbeelding ]
Wat is dit nog waard? Dacht zelf aan ong. ¤250,-
quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde gekocht via Fok een jaar geleden. Toen heb ik er 125 euro voor gegeven.
Hmmmkay... Thnx. I thinkquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Kijk eens voor de grap wie de TS van dit topic is.
Daarbij was het een mededeling, gewoon even ter informatie.
400 euro is niet te veel trouwens.
Alleen vraag ik me af of iemand 't in 1 keer wil kopen.
[..]
250 is echt veel te veel imo. Ik zou eerder aan de helft denken.
Zelf ophalen of doe je ook aan verzenden?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:25 schreef Scepagdo het volgende:
Geheugen schat ik op zon 500GB
Maar dit wordt met de jaren meer (tot ong. 40 jaar, afhankelijk van het gebruik).
Afmetingen [1.09m * 0.5m * 0.3m]
Bevat gebruikerssporen (afwasbaar en permanent).
W.b. de prijs, In welke richting moet ik denken?
Foto:
[ afbeelding ]
Europa: FOB destination, anders FOB shipping point (in Eu.)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:24 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Zelf ophalen of doe je ook aan verzenden?
Mits je verzendt naar oostbloklanden denk ik zo'n 4 á 5000 euro.
Nee sorry, maar me neef is misschien op zoek naar een 3e vrouw.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:35 schreef Scepagdo het volgende:
[..]
Europa: FOB destination, anders FOB shipping point (in Eu.)
Heb jij zelf toevallig interesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |