abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3471278
He Dop je bent echt een trotse oom he Wat dacht je het word weer eens tijd voor een fototje
Vanmiddag met Bo naar de kinderarts voor controle. Slaat eigenlijk nergens op want ze moest er op controle na haar geboorte voor het overstrekken. Dat was toen goed maar had toen wat last van verstopping we kregen toen latulose en hebben dat maar 2 keer gebruikt omdat ze daar hele krampen van kreeg. En nu moet ze du weer voor die verstopping die ze niet meer heeft.Sommigen worden niet doorverwezen en wij komen er niet vanaf lol. Maar goed word ze ook gelijk weer even gewogen en gemeten ben wel benieuwd want volgens mij groeit ze als kool. Ze heeft wel de laatste paar dagen wat verhoging ( 37.6) Volgens ons komt dat dus door die tandjes waar ze last vanheeft. Zebmijft maar kwijlen en kluiven hele handen in die mond joh en ze is ook al een paar dagen wat minder vrolijk en huilerig. Hopen dat die gauw doorkomt (en dan nog vele te gaan)
Mijn eerste dag werken vorige week viel best tegen. S'nachts toen ik op me werk in bed lag ( ja klinkt raar ) mistte ik haar heel erg. Haar wangetje tegen de mijne haar gebrabbel. Duurde dus ook wel een tijd voordat ik in slaap viel. Maar ja, zal er toch aan moeten wennen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 13 maart 2002 @ 09:58:15 #202
545 dop
:copyright: dop
pi_3471463
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_3471659
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 22:38 schreef Lois het volgende:
...
Ik heb nog een vraag. Hoe kan ik het beste de haartjes van Eva knippen? Ze krijgt ineens hele lange lokken in haar nekje (een soort matje ), staat op zich heel schattig maar ze zitten steeds tussen de knoopjes van haar truitjes. En dat doet zeer . Kan ik dat het beste doen met een speciale schaar? Moet ik daarvoor eigenlijk naar de kapper? Hoe zorg je dat dat koppie een beetje stil blijft?
Mijn kapper (zelf papa van 2 kindertjes) had de volgende tip: knippen als ze slapen! Ik heb zelf een keer geprobeerd Jordens bakkebaarden af te knippen (terwijl hij wakker was dus), nou dat werd een drama! Zette het subiet op een huilen! En maar bewegen met het hoofd (en ik erbij met die scherpe schaar, geen goede combinatie).
pi_3474276
Ahhh, wat een lieve foto's van Bo!! En wat is ze weer gegroeid zeg.

Enne, Lois, veel succes bij het haarknippen. Hier zal 't nog wel ff duren voordat ik Jillian's haar kan knippen

pi_3474333
Bij de kinderarts was dus alles in orde hoeven niet meer terug te komen. Ze is nu 61 centimeter en weegt 5220 dus dat gaat lekker
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 13 maart 2002 @ 15:08:05 #206
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3474385
Prachtig! die laatste foto van Bo!

Goede tip trouwens, dat knippen terwijl Eva slaapt!

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  Jubileum moderator woensdag 13 maart 2002 @ 15:14:24 #207
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3474442
Wat is Bo een snoeppie!!

Gelukkig dat alles weer in orde is met haar!

Bedankt voor de tip Nausicaa, ik ga het binnenkort even proberen. Eva slaapt op dit moment echt absoluut slecht, ze heeft nl. een vervelend rothoestje. Ik zit al 4 nachten zowat continue naast haar bedje. Lastig griepje dit keer. Zodra ze echt weer diep kan slapen pak ik de schaar er wel bij (nadat ik zelf even de nodige rust heb bijgetankt ).

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_3474470
Hele mooie foto's van Bo! Wat een snoepie zeg.........

Even een vraagje: Steriliseren jullie als je kind een paar maanden is nog steeds alle flessen en spenen enzo?? En hoe vaak dan?

Eerlijk zeggen hoor

Ik vind het soms zo'n gedoe allemaal en vraag me dan af of gewoon afwassen niet voldoende is.........

Ik hoop dat ik een paar antwoorden krijg, dan maak ik jullie flesjes vandaag wel schoon, haha.

Zolang er was is, is er leven.
pi_3474598
Hoi Dinus,

Ik steriliseer de flesjes zo'n drie keer per week. Dit zal voorlopig zo blijven, ook i.v.m. de huisdieren die ik heb rondlopen. Het zou volgens mij wel minder kunnen, maar of je het helemaal achterwege kunt laten

Oh, enne, bespaar je de moeite, ik heb namelijk zo'n handig apparaat die alles al voor me doet

pi_3474709
Ja lekker ding he die Bo *trots is*

Ik steriliseer de flessen 1 keer per dag. Ik heb er 4 dat houd in dat ze 1 fles krijgt die dus al een keer gebruikt is. Ik steriliseer ze elke ochtend in zon ding dat in de magnetron moet. Heel simpel. Zet die dingen er in, 200 ml water erbij. En dan 7 minuten in de magnetron, 2 minuten af laten koelen en klaar. Blijf dit ook zo doen, is namelijk zo weinig moeite. Heb dat ding voor ongeveer 30 gulden bij prenatal gekocht en vind het 1 van mijn fijnste aanschaffen. Veel makkelijker als met een pannetje water tobben enzo, lijkt me.
En nog even over katoenen luiers. Heb er niet over getwijfeld om die dingen te gebruiken. Zeker niet als ik de oma's hoor zeggen van oh, waren die dingen er in onze tijd maar geweest. Alleen maar veel werk en dan nog meer kans op rooie billetjes enzo. Vind de was nu al meer dan genoeg. Pffff met al dat gekwijl enzo van Bo gaan er een partij slabben en spuugdoekjes doorheen, niet aan te slepen lol.

Het voelt heerlijk!!!!
pi_3483942
Iemand tips voor mij,hoe omgaan met sterven dieren in gezin?
Wat kan ik verwachten?
Anouk heeft nog niet echt in de gaten dat er helemaal geen katten meer zijn.
Ze zoekt nog niet echt.
Ze zocht die eerste wel,die 2 weken terug overleden is.
Daar vroeg ze steeds om.
Maar sinds die andere gisteren overleden is,heeft ze nog niet echt door.
Is ze misschien nog net te jong voor dat kan.(28maand)
Heeft er iemand ervaring mee hier?
  † In Memoriam † donderdag 14 maart 2002 @ 11:23:39 #212
7074 moussy
kuttekop
pi_3484008
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 11:17 schreef berney het volgende:
Iemand tips voor mij,hoe omgaan met sterven dieren in gezin?
Wat kan ik verwachten?
Anouk heeft nog niet echt in de gaten dat er helemaal geen katten meer zijn.
Ze zoekt nog niet echt.
Ze zocht die eerste wel,die 2 weken terug overleden is.
Daar vroeg ze steeds om.
Maar sinds die andere gisteren overleden is,heeft ze nog niet echt door.
Is ze misschien nog net te jong voor dat kan.(28maand)
Heeft er iemand ervaring mee hier?
Kinderen snappen eerder dingen dan dat jij denkt.
Ik denk dat je haar het beste kan vertellen dat de poes nu slaapt of zo. Of wat ook goed werkt is vertellen dat de poes een sterretje in de lucht geworden is. En dan gewoon voorzichtig uitleggen dat de poes al heel erg oud was en daarom erg moe. Zodat hij nu lekker is gaan slapen.

Ik heb het zelf nooit meegemaakt hoor en misschien zijn er meiden met betere tips. Maar ik denk dat ik het zo zou aanpakken. Sterkte er mee mousaka

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_3484081
Dat van dat sterretje in de hemel,vind ik wel goeie.
  † In Memoriam † donderdag 14 maart 2002 @ 11:35:18 #214
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_3484134
Ik zou zelf noch voor mens noch voor dieren de term "slapen" of "moe zijn" gebruiken. Je moet voorkomen dat een kind denkt dat als ze gaat slapen of als ze moe is ook dood kan gaan!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † donderdag 14 maart 2002 @ 11:36:53 #215
7074 moussy
kuttekop
pi_3484154
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 11:35 schreef just me het volgende:
Ik zou zelf noch voor mens noch voor dieren de term "slapen" of "moe zijn" gebruiken. Je moet voorkomen dat een kind denkt dat als ze gaat slapen of als ze moe is ook dood kan gaan!
Oeps ja dat is ook wel weer zo....
pi_3484324
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 11:35 schreef just me het volgende:
Ik wilde het niet zeggen.kwam weer direct zo zeikerig over dan.
heeft toevallig iemand 2 weken terug tegen mij gezegd ergens op een forum
  donderdag 14 maart 2002 @ 22:17:13 #217
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_3493109
Voor de duidelijkheid.... ze lacht hier niet (al lijkt het wel zo, en dat maakt het zo schattig), maar ze geeuwt

Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
  vrijdag 15 maart 2002 @ 08:37:04 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_3496649
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 22:17 schreef SignOTheTimes het volgende:
Voor de duidelijkheid.... ze lacht hier niet (al lijkt het wel zo, en dat maakt het zo schattig), maar ze geeuwt

[afbeelding]

Wat een superlieve foto!
  † In Memoriam † vrijdag 15 maart 2002 @ 14:04:21 #219
7074 moussy
kuttekop
pi_3500037
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 22:17 schreef SignOTheTimes het volgende:

[afbeelding]

Wat een skeetje... ze heeft een Elvis bekkie
  Jubileum moderator vrijdag 15 maart 2002 @ 20:51:49 #220
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3504032
Wat een mooie foto!! Wat is ze klein en schattig !

wat worden ze dan snel groot als je weer zo'n hummeltje ziet

Eva ♥ en Iris ♥
pi_3504048
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 20:51 schreef Lois het volgende:
Wat een mooie foto!! Wat is ze klein en schattig !

wat worden ze dan snel groot als je weer zo'n hummeltje ziet

Te snel
  Jubileum moderator vrijdag 15 maart 2002 @ 21:13:23 #222
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3504161
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 20:54 schreef berney het volgende:

[..]

Te snel

gaat het bij jou dan ook niet "jeuken" ?
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!fossiel vrijdag 15 maart 2002 @ 21:16:10 #223
2628 Karin
pi_3504174
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 21:13 schreef Lois het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaa ik word weer tante
pi_3504657
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 21:13 schreef Lois het volgende:

[..]

Niet meer,mijn man is gesteriliseerd,omdat wij het bij een kind houden.ivm heel veel persoonlijke redenen.
Soms vind ik dat erg jammer,maar we hebben een gezonde dochter,dat is mij al heel dierbaar
  † In Memoriam † vrijdag 15 maart 2002 @ 22:52:00 #225
7074 moussy
kuttekop
pi_3504836
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 21:16 schreef Karin het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaa ik word weer tante

jij eerst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')