Zie je het voor je, je ligt op je kop in zo'n o zo gezellige stoel met een eendebek naar binnengeschoven en stuk voor stuk moeten ze allemaal ff gluren. Eigenlijk achteraf had ik daar al wat aan moeten doen. Maar ja op dat moment was ik meer van de wereld door een beginnende bloedvergiftiging en verging ik van de pijn dan dat ik "aanwezig" was. Ik vond alles wel best, maar dit... dit kan ik echt niet meer waarderen ![]()
Misschien fok ik me er wel 3x zo erg over op , omdat ik erg bang ben voor de volgende echo. De vorige zwangerschap kreeg ik bij mijn 2de echo te horen dat het vruchtje overleden was. Dit is dan wel de 2de echo maar ik ben nu 16 weken zwanger ipv een week of 11 (zoals toen) Getverdemme ik kan wel janken!!!
en wat zou ik nu graag willen dat mn moeder nog om de hoek woonde ipv bijna 200 km bij me vandaan om ff lekker een potje te janken
Even wat anders: je schreef tussen de bedrijven door dat je man ineens epilepsie blijkt te hebben. Laten jullie - alsjeblieft - wel even goed uitzoeken waardoor dat komt? Ik bedoel: laat je niet zomaar met een kluitje in het riet sturen. Er moet in elk geval een MRI-scan gemaakt worden (als dat nog niet gebeurd is), daar moet je echt op staan.
Mail me anders gerust.
Verder veel sterkte natuurlijk, het valt soms allemaal niet mee. *biedt schouder aan*
Janneke
[Dit bericht is gewijzigd door Nausicaa op 04-03-2002 12:57]
Kan me voorstellen dat deze 2e echo erg dubbel voor je zal zijn.
De hoeveelste moet je?
Ik wens je dan heeeeeeeeel veeeeeeeeel sterkte en als alles is zoals het moet zijn zal het wel een opluchting zijn.
Ze weten weer wie ik ben hier in het ziekenhuis.
De assistente belde me net en ik heb ff heerlijk mijn hormonen in de strijd gegooit.
Mijn volgende afspraak is dus gewoon weer bij mijn "eigen" mutsenprutser. Ik moest aankomende afspraak maar zien als een inval-afspraak. De assistente gaf ook heel eerlijk toe dat het er 1 grote klerenzooi is daar. Dus toen begon ik maar ff over normen en waarden bla bla bla. Ze begreep me wel zei ze ook nog. Nahjah ik was vandaag al in staat om naar een ander ziekenhuis over te stappen ivm dit gerotzooi. Maar dat ziekenhuis zit hier wel een dikke 40 km vandaan. Daar moet ik het toch maar ff met hubbie over hebben. Want dit is natuurlijk evengoed niet dé gang van zaken dat ze maar met je lopen te sollen. Mijn gegevens zijn wel bekend in dat ziekenhuis dus ik denk niet dat overstappen erg moeilijk zal worden. Maar ja, dan zit ik nog met de bevalling, tis wel een heel eind weg. Dit is trouwens niet het eerste comflict dat ik heb met dit ziekenhuis hoor. Eigenlijk gelukkig maar anders had ik nog gedacht dat het aan mij lag. Ze hebben nml eens een "foutje" gemaakt met het zuurstof toedienen bij mij. Ze pompte het in mn maag ipv in mn longen.
Aangezien mn hormonen vandaag goed op dreef waren hoef ik me denk ik de 7de niet echt bang te maken voor de echo ![]()
Oh ja , bijna vergeten, ze hebben sinds vandaag een nieuwe mutsenprutser en dat schijnt een lekker dingie te zijn volgens de assistente
Misschien mag ik nog wel een keer naar hem toe
quote:O jakkes, dat is heel vervelend. Ik moest Christan ook een nachtje afstaan, omdat zijn bloedsuiker niet goed was. Ik weet nog hoe rot en (ja zo snel al) incompleet ik me voelde
Op zondag 03 maart 2002 22:41 schreef SignOTheTimes het volgende:
Gisteren middag begon de kleine meid te braken en was haar temp iets hoger dan normaal.De kinderarts heeft besloten om de kleine meid toch maar op te nemen. Bianca natuurlijk met dikke tranen aan de telefoon, omdat ze de kleine meid niet meer bij zich kon hebben.
quote:Go Moussy, Go Moussy
Op maandag 04 maart 2002 16:01 schreef moussy het volgende:
zo !!!!Ze weten weer wie ik ben hier in het ziekenhuis.
De assistente belde me net en ik heb ff heerlijk mijn hormonen in de strijd gegooit.
Mijn volgende afspraak is dus gewoon weer bij mijn "eigen" mutsenprutser. Ik moest aankomende afspraak maar zien als een inval-afspraak. De assistente gaf ook heel eerlijk toe dat het er 1 grote klerenzooi is daar. Dus toen begon ik maar ff over normen en waarden bla bla bla. Ze begreep me wel zei ze ook nog. Nahjah ik was vandaag al in staat om naar een ander ziekenhuis over te stappen ivm dit gerotzooi. Maar dat ziekenhuis zit hier wel een dikke 40 km vandaan. Daar moet ik het toch maar ff met hubbie over hebben. Want dit is natuurlijk evengoed niet dé gang van zaken dat ze maar met je lopen te sollen. Mijn gegevens zijn wel bekend in dat ziekenhuis dus ik denk niet dat overstappen erg moeilijk zal worden. Maar ja, dan zit ik nog met de bevalling, tis wel een heel eind weg. Dit is trouwens niet het eerste comflict dat ik heb met dit ziekenhuis hoor. Eigenlijk gelukkig maar anders had ik nog gedacht dat het aan mij lag. Ze hebben nml eens een "foutje" gemaakt met het zuurstof toedienen bij mij. Ze pompte het in mn maag ipv in mn longen.Aangezien mn hormonen vandaag goed op dreef waren hoef ik me denk ik de 7de niet echt bang te maken voor de echo
Oh ja , bijna vergeten, ze hebben sinds vandaag een nieuwe mutsenprutser en dat schijnt een lekker dingie te zijn volgens de assistente
Misschien mag ik nog wel een keer naar hem toe
quote:Blij te lezen dat je ondanks alles er toch de humor van in kan zien
Op maandag 04 maart 2002 16:01 schreef moussy het volgende:
Oh ja , bijna vergeten, ze hebben sinds vandaag een nieuwe mutsenprutser en dat schijnt een lekker dingie te zijn volgens de assistenteMisschien mag ik nog wel een keer naar hem toe
Enne SOTT, hoe is het met Suzanne en Bianca? Mogen ze alweer naar huis toe?
SOTT, weet je al wat meer? Ik ben heel benieuwd hoe het met je meiden is!
En we gaan in april nog even lekker op vakantie naar Turkije. Even naar de zon hoor.. pff ben ik wel (we eigenlijk) aan toe geloof ik!
Met Bo gaat het goed. We denken dat ze tandjes krijgt omdat ze op alles wat los en vast zit zit te kluiven en ontzettend te kwijlen. Ook heeft ze soms echt pijn in haar mondje. Toch zien we geen wit iets op haar tandvlees en vinden we het wel vroeg. Maar ja ik had ook al een tandje met 2 maanden dus als het op mij lijkt..... ( en dat lijkt het,sssssst hubby hoort het niet
)
De trappel/slaapzak is een succes. Word nu nog boven in haar bedje wakker, maar niet eerder van de kou ofzo. Ze heeft alleen een schram op haar kin van de sluiting van de rits, hier maar ff tape op doen dus.
Verder ben ik nu een week aan de lijn. Die zwangerschapskilo's (lees vreetkilo's) lopen de spuigaten uit. Doe het samen met een vriendin en haar moeder. En we gaan om de 2 weken wegen. Degene die niet afgevallen is of gelijk gebleven moet de ander een klein kadootje geven ( en nee geen moorkop) Maar het gaat best goed. Drie keer per dag eten en veel wandelen.
Voor alle baby's in en uit de buiken een knuf van mij en Bo
En voor alle aanstaande moeders hou (nog effe)vol en niet alleen de aanstaande moeders natuurlijk
quote:wij zijn al in week 17
Op woensdag 06 maart 2002 19:04 schreef jessie het volgende:
Moussy, morgen de 7e dan een echo toch? Ohhhhh en ik weet het nog van Bo, rond de 11 weken maken ze al hele salto's enzo. Spannend hoor!
We moeten idd morgen. Lekker vroeg in de ochtend dus ik hoef niet de hele dag te stressen.
SOTT, hoe is het nu met je dames? Zijn ze al thuis?
Jillian heeft haar eerste fruithapje geprobeerd en dit zonder al teveel geknoei.
Maareh, het beruchte worteltjeshapje staat nog in de kast, dus van een vrolijke kliederboel zal 't alsnog wel komen ![]()
Sinds kort heeft ze uitgevonden dat ze behoorlijk kan gillen en laat mamma dan ook geregeld schrikken
Ook kan ze zo lekker brabbelen, hele verhalen komen voorbij als ze s' morgens in haar bedje ligt ![]()
Ze groeit ontzettend hard en is al zo wijs ![]()
Een foto van een paar daagjes geleden..
quote:Ach, wat een poepie...
Op woensdag 06 maart 2002 21:53 schreef Meaghan het volgende:
Jillian heeft haar eerste fruithapje geprobeerd en dit zonder al teveel geknoei.
Maareh, het beruchte worteltjeshapje staat nog in de kast, dus van een vrolijke kliederboel zal 't alsnog wel komenEen foto van een paar daagjes geleden..
Ha, gevonden!
Worteltjes vooraf en een Danoontje toe, zo te zien ![]()

[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 06-03-2002 22:15]
quote:Laat die eens snel zien
Op woensdag 06 maart 2002 22:06 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ach, wat een poepie...
Worteltjes, ja, daar moet ik ook nog een fraaie foto van hebben. Ik ga eens even zoeken...
Grrrrr, nieuw paspoort aanvragen, wat een gedoe!
(heerlijk zo'n klaagbaak, ben weer afgekoeld)
quote:Kijk effe naar boven
Op woensdag 06 maart 2002 22:11 schreef Meaghan het volgende:[..]
Laat die eens snel zien
life is a gift?
[Dit bericht is gewijzigd door sjunnie op 06-03-2002 22:25]
quote:Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op woensdag 06 maart 2002 22:22 schreef sjunnie het volgende:
Toeval:
Onze dochter is geboren op de verjaardag van m'n schoonmoeder.
Op mijn verjaardag (1-3) kreeg ik te horen dat mijn vrouw opnieuw in verwachting is.life is a gift?
quote:Hier zag hij er nog vrij netjes uit trouwens
Op woensdag 06 maart 2002 22:17 schreef Meaghan het volgende:
..Geweldig![]()
Wat een lekker ventje is 't toch ook
quote:Gefeliciteerd! Da's een mooi verjaarscadeau
Op woensdag 06 maart 2002 22:22 schreef sjunnie het volgende:
Toeval:
Onze dochter is geboren op de verjaardag van m'n schoonmoeder.
[afbeelding]
Op mijn verjaardag (1-3) kreeg ik te horen dat mijn vrouw opnieuw in verwachting is.life is a gift?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |