abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 4 maart 2002 @ 12:21:01 #101
7074 moussy
kuttekop
pi_3379540
Als ik nu weer een andere gyneacoloog zou krijgen heb ik ze allemaal gehad. Nou ken ik ze allemaal wel , want toen die mola zwangerschap had hebben ze stuk voor stuk bij me naar binnen gegluurd.

Zie je het voor je, je ligt op je kop in zo'n o zo gezellige stoel met een eendebek naar binnengeschoven en stuk voor stuk moeten ze allemaal ff gluren. Eigenlijk achteraf had ik daar al wat aan moeten doen. Maar ja op dat moment was ik meer van de wereld door een beginnende bloedvergiftiging en verging ik van de pijn dan dat ik "aanwezig" was. Ik vond alles wel best, maar dit... dit kan ik echt niet meer waarderen

Misschien fok ik me er wel 3x zo erg over op , omdat ik erg bang ben voor de volgende echo. De vorige zwangerschap kreeg ik bij mijn 2de echo te horen dat het vruchtje overleden was. Dit is dan wel de 2de echo maar ik ben nu 16 weken zwanger ipv een week of 11 (zoals toen) Getverdemme ik kan wel janken!!!

en wat zou ik nu graag willen dat mn moeder nog om de hoek woonde ipv bijna 200 km bij me vandaan om ff lekker een potje te janken

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_3379895
Moussy,

Even wat anders: je schreef tussen de bedrijven door dat je man ineens epilepsie blijkt te hebben. Laten jullie - alsjeblieft - wel even goed uitzoeken waardoor dat komt? Ik bedoel: laat je niet zomaar met een kluitje in het riet sturen. Er moet in elk geval een MRI-scan gemaakt worden (als dat nog niet gebeurd is), daar moet je echt op staan.
Mail me anders gerust.

Verder veel sterkte natuurlijk, het valt soms allemaal niet mee. *biedt schouder aan*

Janneke

[Dit bericht is gewijzigd door Nausicaa op 04-03-2002 12:57]

pi_3380873
Moussy,

Kan me voorstellen dat deze 2e echo erg dubbel voor je zal zijn.
De hoeveelste moet je?
Ik wens je dan heeeeeeeeel veeeeeeeeel sterkte en als alles is zoals het moet zijn zal het wel een opluchting zijn.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 4 maart 2002 @ 16:01:48 #104
7074 moussy
kuttekop
pi_3382370
zo !!!!

Ze weten weer wie ik ben hier in het ziekenhuis.
De assistente belde me net en ik heb ff heerlijk mijn hormonen in de strijd gegooit.
Mijn volgende afspraak is dus gewoon weer bij mijn "eigen" mutsenprutser. Ik moest aankomende afspraak maar zien als een inval-afspraak. De assistente gaf ook heel eerlijk toe dat het er 1 grote klerenzooi is daar. Dus toen begon ik maar ff over normen en waarden bla bla bla. Ze begreep me wel zei ze ook nog. Nahjah ik was vandaag al in staat om naar een ander ziekenhuis over te stappen ivm dit gerotzooi. Maar dat ziekenhuis zit hier wel een dikke 40 km vandaan. Daar moet ik het toch maar ff met hubbie over hebben. Want dit is natuurlijk evengoed niet dé gang van zaken dat ze maar met je lopen te sollen. Mijn gegevens zijn wel bekend in dat ziekenhuis dus ik denk niet dat overstappen erg moeilijk zal worden. Maar ja, dan zit ik nog met de bevalling, tis wel een heel eind weg. Dit is trouwens niet het eerste comflict dat ik heb met dit ziekenhuis hoor. Eigenlijk gelukkig maar anders had ik nog gedacht dat het aan mij lag. Ze hebben nml eens een "foutje" gemaakt met het zuurstof toedienen bij mij. Ze pompte het in mn maag ipv in mn longen.

Aangezien mn hormonen vandaag goed op dreef waren hoef ik me denk ik de 7de niet echt bang te maken voor de echo

Oh ja , bijna vergeten, ze hebben sinds vandaag een nieuwe mutsenprutser en dat schijnt een lekker dingie te zijn volgens de assistente Misschien mag ik nog wel een keer naar hem toe

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 maart 2002 @ 17:59:29 #105
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_3383956
quote:
Op zondag 03 maart 2002 22:41 schreef SignOTheTimes het volgende:
Gisteren middag begon de kleine meid te braken en was haar temp iets hoger dan normaal.

De kinderarts heeft besloten om de kleine meid toch maar op te nemen. Bianca natuurlijk met dikke tranen aan de telefoon, omdat ze de kleine meid niet meer bij zich kon hebben.

O jakkes, dat is heel vervelend. Ik moest Christan ook een nachtje afstaan, omdat zijn bloedsuiker niet goed was. Ik weet nog hoe rot en (ja zo snel al) incompleet ik me voelde Veel sterkte voor jullie alledrie, en ik hoop dat het meevalt en dat Suzanne snel weer opknapt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_3384050
quote:
Op maandag 04 maart 2002 16:01 schreef moussy het volgende:
zo !!!!

Ze weten weer wie ik ben hier in het ziekenhuis.
De assistente belde me net en ik heb ff heerlijk mijn hormonen in de strijd gegooit.
Mijn volgende afspraak is dus gewoon weer bij mijn "eigen" mutsenprutser. Ik moest aankomende afspraak maar zien als een inval-afspraak. De assistente gaf ook heel eerlijk toe dat het er 1 grote klerenzooi is daar. Dus toen begon ik maar ff over normen en waarden bla bla bla. Ze begreep me wel zei ze ook nog. Nahjah ik was vandaag al in staat om naar een ander ziekenhuis over te stappen ivm dit gerotzooi. Maar dat ziekenhuis zit hier wel een dikke 40 km vandaan. Daar moet ik het toch maar ff met hubbie over hebben. Want dit is natuurlijk evengoed niet dé gang van zaken dat ze maar met je lopen te sollen. Mijn gegevens zijn wel bekend in dat ziekenhuis dus ik denk niet dat overstappen erg moeilijk zal worden. Maar ja, dan zit ik nog met de bevalling, tis wel een heel eind weg. Dit is trouwens niet het eerste comflict dat ik heb met dit ziekenhuis hoor. Eigenlijk gelukkig maar anders had ik nog gedacht dat het aan mij lag. Ze hebben nml eens een "foutje" gemaakt met het zuurstof toedienen bij mij. Ze pompte het in mn maag ipv in mn longen.

Aangezien mn hormonen vandaag goed op dreef waren hoef ik me denk ik de 7de niet echt bang te maken voor de echo

Oh ja , bijna vergeten, ze hebben sinds vandaag een nieuwe mutsenprutser en dat schijnt een lekker dingie te zijn volgens de assistente Misschien mag ik nog wel een keer naar hem toe

Go Moussy, Go Moussy
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 5 maart 2002 @ 10:46:23 #107
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3390402
quote:
Op maandag 04 maart 2002 16:01 schreef moussy het volgende:
Blij te lezen dat je ondanks alles er toch de humor van in kan zien

Enne SOTT, hoe is het met Suzanne en Bianca? Mogen ze alweer naar huis toe?

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_3392796
Gefeliciteerd Spuuglokje
pi_3397430
Feli Spuuglokje!! ..Spannend hoor
  dinsdag 5 maart 2002 @ 22:56:44 #110
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_3398637
Het gaat nog steeds goed! Maar net als bij mijn vorge twee zwangerschappen ben ik wel iedere keer als ik naar de wc ga een beetje bang (om dan te zien dat het mis is). Terwijl ik (gelukkig) nog nooit een miskraam heb gehad

SOTT, weet je al wat meer? Ik ben heel benieuwd hoe het met je meiden is!

woensdag 6 maart 2002 @ 15:34:05 #111
22637 Sweej
TiepMiep
pi_3405040
He iedereen! Bedankt voor de adviezen over de kraamzorg!
Uiteindelijk gaan we waarschijnlijk toch maar voor de volledige kraamzorg omdat mijn manneke nog niet met zekerheid kan zeggen dat ie vrij is! Gezeur op dat werk allemaal!

En we gaan in april nog even lekker op vakantie naar Turkije. Even naar de zon hoor.. pff ben ik wel (we eigenlijk) aan toe geloof ik!

pi_3407275
Sweej lekker hoor naar turkije. Kijk je wel uit in de zon voor eventuele zwangerschapsvlekken!!
Spuuglokje, het blijft een spannende tijd he, vooral die eerste 3 maanden zeggen ze. Daarna vond ik het allemaal nog net zo spannend hoor, want bij zoveel weken is het levensvatbaar enz. En als ze of hij natuurlijk er eenmaal is begint het pas merk ik nu haha. Maar daar weet jij alles van denk ik want het word jou derde.
Moussy, morgen de 7e dan een echo toch? Ohhhhh en ik weet het nog van Bo, rond de 11 weken maken ze al hele salto's enzo. Spannend hoor!
Knorretje hoe is het met jou? Het gaat allemaal opschieten he. Je ziet er vreselijk tegenop he? Kan het me heel goed voorstellen hoor. Maar probeer maar te denken aan het humpie dumpie dat je dalijk in je armen zal sluiten.
SOTT hoe is het met je vrou en dochter???

Met Bo gaat het goed. We denken dat ze tandjes krijgt omdat ze op alles wat los en vast zit zit te kluiven en ontzettend te kwijlen. Ook heeft ze soms echt pijn in haar mondje. Toch zien we geen wit iets op haar tandvlees en vinden we het wel vroeg. Maar ja ik had ook al een tandje met 2 maanden dus als het op mij lijkt..... ( en dat lijkt het,sssssst hubby hoort het niet )
De trappel/slaapzak is een succes. Word nu nog boven in haar bedje wakker, maar niet eerder van de kou ofzo. Ze heeft alleen een schram op haar kin van de sluiting van de rits, hier maar ff tape op doen dus.
Verder ben ik nu een week aan de lijn. Die zwangerschapskilo's (lees vreetkilo's) lopen de spuigaten uit. Doe het samen met een vriendin en haar moeder. En we gaan om de 2 weken wegen. Degene die niet afgevallen is of gelijk gebleven moet de ander een klein kadootje geven ( en nee geen moorkop) Maar het gaat best goed. Drie keer per dag eten en veel wandelen.
Voor alle baby's in en uit de buiken een knuf van mij en Bo
En voor alle aanstaande moeders hou (nog effe)vol en niet alleen de aanstaande moeders natuurlijk

Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 6 maart 2002 @ 20:12:32 #113
7074 moussy
kuttekop
pi_3407955
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 19:04 schreef jessie het volgende:
Moussy, morgen de 7e dan een echo toch? Ohhhhh en ik weet het nog van Bo, rond de 11 weken maken ze al hele salto's enzo. Spannend hoor!
wij zijn al in week 17 Dus 16 weken zwanger.
Ik ben dus héél benieuwd wat voor showtje... of niet.... ik te zien krijg.

We moeten idd morgen. Lekker vroeg in de ochtend dus ik hoef niet de hele dag te stressen.

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 maart 2002 @ 20:40:20 #114
13151 crew  Rewimo
pi_3408232
Moussy, spannend joh, gauw melden hier hoor Ik duim voor je, ik heb toch vrij. Donderdags werk ik niet, en vrijdag heb ik een vrije dag want Christan en ik gaan zaterdag op VAKANTIE! Oma en opa zitten al sinds begin januari in Spanje, en wij gaan ze een weekje opzoeken Heerlijk, ik heb er echt zin in.

SOTT, hoe is het nu met je dames? Zijn ze al thuis?

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_3409298
Zo moussy, dat schiet al lekker op zo in de 17e week Voel je het kindje trouwens al? Heel veel succes iig voor morgen!!

Jillian heeft haar eerste fruithapje geprobeerd en dit zonder al teveel geknoei.
Maareh, het beruchte worteltjeshapje staat nog in de kast, dus van een vrolijke kliederboel zal 't alsnog wel komen
Sinds kort heeft ze uitgevonden dat ze behoorlijk kan gillen en laat mamma dan ook geregeld schrikken Ook kan ze zo lekker brabbelen, hele verhalen komen voorbij als ze s' morgens in haar bedje ligt

Ze groeit ontzettend hard en is al zo wijs

Een foto van een paar daagjes geleden..

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 maart 2002 @ 22:06:48 #116
13151 crew  Rewimo
pi_3409504
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 21:53 schreef Meaghan het volgende:
Jillian heeft haar eerste fruithapje geprobeerd en dit zonder al teveel geknoei.
Maareh, het beruchte worteltjeshapje staat nog in de kast, dus van een vrolijke kliederboel zal 't alsnog wel komen

Een foto van een paar daagjes geleden..

[afbeelding]

Ach, wat een poepie... Worteltjes, ja, daar moet ik ook nog een fraaie foto van hebben. Ik ga eens even zoeken...

Ha, gevonden! Worteltjes vooraf en een Danoontje toe, zo te zien

[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 06-03-2002 22:15]

pi_3409563
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 22:06 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ach, wat een poepie... Worteltjes, ja, daar moet ik ook nog een fraaie foto van hebben. Ik ga eens even zoeken...

Laat die eens snel zien
pi_3409611
Even wat anders tussendoor: als je van plan bent je kindje bij je op je paspoort te laten bijschrijven: lees dit even:

Grrrrr, nieuw paspoort aanvragen, wat een gedoe!

(heerlijk zo'n klaagbaak, ben weer afgekoeld)

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 maart 2002 @ 22:15:59 #119
13151 crew  Rewimo
pi_3409614
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 22:11 schreef Meaghan het volgende:

[..]

Laat die eens snel zien

Kijk effe naar boven
pi_3409634
..Geweldig

Wat een lekker ventje is 't toch ook

woensdag 6 maart 2002 @ 22:22:08 #121
14865 sjunnie
Ugly Skank Bitch Twat
pi_3409700
Toeval:
Onze dochter is geboren op de verjaardag van m'n schoonmoeder.

Op mijn verjaardag (1-3) kreeg ik te horen dat mijn vrouw opnieuw in verwachting is.

life is a gift?

[Dit bericht is gewijzigd door sjunnie op 06-03-2002 22:25]

Bad laws are the worst sort of tyranny. Consequent, maar niet altijd
  woensdag 6 maart 2002 @ 22:23:30 #122
22637 Sweej
TiepMiep
pi_3409718
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 22:22 schreef sjunnie het volgende:
Toeval:
Op mijn verjaardag (1-3) kreeg ik te horen dat mijn vrouw opnieuw in verwachting is.

life is a gift?

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Enne is ze ook toevallig op een speciale datum uitgerekend??
pi_3409732
Enne deze:

ja ik weet ut, ik heb 'm al eens geplaatst, maar kvind 'm zo leuk

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 maart 2002 @ 22:24:54 #124
13151 crew  Rewimo
pi_3409743
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 22:17 schreef Meaghan het volgende:
..Geweldig

Wat een lekker ventje is 't toch ook

Hier zag hij er nog vrij netjes uit trouwens 't Is wel eens erger geweest (in zijn haren en zo) Maar het is een lekker ventje, dat kan ik alleen maar beamen natuurlijk!
Hij was hier trouwens 7 maanden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 maart 2002 @ 22:26:32 #125
13151 crew  Rewimo
pi_3409762
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 22:22 schreef sjunnie het volgende:
Toeval:
[afbeelding]

life is a gift?

Gefeliciteerd! Da's een mooi verjaarscadeau
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')