Link?quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh yeah ik heb een Spirograph-ding gedownload! Nu kan ik toekijken hoe de computer een tekening maakt!
En, last van?quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:56 schreef wyccie het volgende:
Mijn laatste verstandskies komt door.
http://widgets.opera.com/widget/5218/ Het is wel een plug-in voor Opera, dus die heb je eigenlijk ook nodigquote:
Natuurlijk niet, ik ben een bikkel.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
En, last van?
Dat lijkt me stug, maar goed dat je er geen last van hebtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik ben een bikkel.
Dan ga je niet! Opgelost, slotje!quote:
Dan gaat ikt naart bedt!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
http://widgets.opera.com/widget/5218/ Het is wel een plug-in voor Opera, dus die heb je eigenlijk ook nodig
Dan ga je toch lekker een DVD kijken?quote:
Deze geluisterd of zijn het gewoon je semi-Rotterdamse roots?quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:13 schreef wyccie het volgende:
Het werkt ook met FF, beetje blind werken, maar het kan.
De mensen die nog wel van elkaar houden lagen in bed te neuken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:13 schreef Soempie het volgende:
Oooh, ik had net een nare blik in de toekomst.Onderweg kijk ik altijd bij mensen naar binnen (moeten ze hun gordijnen maar dichtdoen
)
En in vrijwel elke huiskamer zaten man en vrouw op de bank tv te kijken. Zij in de ene hoek en hij in de andere. Enenen er was zo'n L-vormige bank en ook daar zaten ze zo ver mogelijk bij elkaar vandaan.![]()
Of in aparte stoelen.
Wat is dat toch?
Poster is een voyeur!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:13 schreef Soempie het volgende:
Oooh, ik had net een nare blik in de toekomst.Onderweg kijk ik altijd bij mensen naar binnen (moeten ze hun gordijnen maar dichtdoen
)
En in vrijwel elke huiskamer zaten man en vrouw op de bank tv te kijken. Zij in de ene hoek en hij in de andere. Enenen er was zo'n L-vormige bank en ook daar zaten ze zo ver mogelijk bij elkaar vandaan.![]()
Of in aparte stoelen.
Wat is dat toch?
Ik snap niet wat je nu bedoeld. Maakt ook niks uit, het werkt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had niet over de site maar over het programmaatje zelf
Ah, heb ik toch nog mijn goede daad voor vandaag gedaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:18 schreef Soempie het volgende:
Wyc, nu kan ik in elk geval gerustgesteld naar bed.![]()
Ik begreep niet waar jij het over had en weet nog steeds niet wįt er nu precies bij je werktquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je nu bedoeld. Maakt ook niks uit, het werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |