quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:44 schreef wyccie het volgende:
Ik gooi er nog eentje in de oven.
Niet zelfgemaakt. Niet op dit tijdstip.
Van 2200-0500quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:03 schreef Nesle het volgende:
Heerlijk gesport en de mol gekeken
Morgen een schoolfeest van 2200-0500 dus dat wordt KNALLEEEUH![]()
Ik heb trouwens een bed van 180x200 en ben zelf 1.65
Oh zo. Nee dacht op school in de aulaquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:08 schreef Nesle het volgende:
Tja het wordt gegeven in de plaatselijke "discotheek" dus die is gewoon lang open.
Dat wordt dus ongeveer 07.00 in bed, na het eten en terugfietsen
Vervolgens om 14.00 een wedstrijd met volleybal
Komt gaut!
Als ik slaapgebrek heb krijg ik ook altijd honger. Volgens mij is dat dus normaal.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:25 schreef wyccie het volgende:
Hmm, dat was heerlijk. Maar nog steeds honger.![]()
Er is vast iets mis met me; ik eet te veel en ik slaap te veel. Ik ga vast dood.
We gaan allemaal een keer de pijp uitquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:35 schreef wyccie het volgende:
Ah, dus ik ga niet dood.
Dat zien we morgen dan wel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
Maar ik denk niet dat je straks gaat slapen en het loodje legt
Wat voor heerlijke snacks heb jij nog op voorraad dan?quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
Jongens, kappen. Ik krijg trek en dat is niet goed
- brood met kaasquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat voor heerlijke snacks heb jij nog op voorraad dan?
Ik ruik de nostalgie.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh yeah ik heb een Spirograph-ding gedownload! Nu kan ik toekijken hoe de computer een tekening maakt!
Dit is aanzienlijk minder frustrerend, en m'n pen gaat niet door het papier heenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |