abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56842559
Hopelijk wint hij vanavond en kan hij nog iets moois laten zien dit toernooi.
pi_56842615
wedden dat hij gaat janken
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_56846382
Hij heeft niet gejankt

Jammer dat hij verloren heeft, 1ste set was dik verloren 6-1 2de set verpakte hij zich goed maar was net niet genoeg om de 2de set te winnen. 7-6, Hierin kreeg Sluiter nog 3 setspoints waarop 2 setspoints op de tegenstander zijn service.

Vooral bij de davis cup westrijden heb ik veel van hem genoten.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 21:37:25 #54
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_56846460
prachtige Davis Cup carriere inderdaad, jammer dat hij geen toernooi wist te winnen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_56849905
Het was het allemaal net niet bij Sluiter.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_56850725
laatste tiebreak past wel bij zijn carriere...zoals hij al zei: geen killerinstinct
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_56853050
quote:
Sluiter: 'Ik ben nu lekker om tien uur thuis'

--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 19-feb-2008 22:21

Raemon Sluiter had na zijn nederlaag in de eerste ronde van het ABN AMRO-toernooi vrede met de manier waarop zijn loopbaan was geëindigd. "Ik had natuurlijk al min of meer afscheid genomen, dus vandaar dat ik er vrij nuchter onder ben. Ik ben ook lekker om tien uur thuis", zei de Rotterdammer, die vlakbij Sportpaleis Ahoy' woont.

"Laten we eerlijk zijn", vervolgde Sluiter. "Ik moest gewoon top spelen om hem (Michaël Llodra, red.) bij te benen. Vroeger kon ik van dit soort jongens winnen en maakte ik het de wereldtoppers af en toe lastig. Nu zit ik in een andere groep. Het is voor mij een bevestiging dat stoppen de juiste keuze is geweest. Maar echt, mijn afscheid was wereldtopperwaardig met die film op het scherm en een KNLTB-onderscheiding (de Gouden Bondsspeld, red.)."

Llodra beëindigde het duel met een ace en Sluiter twijfelde toen even of hij het Hawkeye-systeem zou inschakelen. "Dan had mijn loopbaan nog tien seconden langer geduurd. Ik zat er echt even aan te denken, maar het sloeg nergens op. Ik ben echt trots dat ik van deze wedstrijd heb kunnen genieten. Af en toe keek ik rond en ik zag akelig weinig lege plekjes op de tribune
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_56853111
quote:
Raemon Sluiter keek tijdens zijn laatste persconferentie als professioneel tennisser tevreden terug: “Hier wilde ik afscheid nemen en dat kon nergens anders dan in Ahoy. Het is allemaal heel heftig, maar het is nu echt mooi geweest.”
Na het verlies van de openingsset werd ook Sluiter wel even zenuwachtig. “Ik schrok even, want dat moest niet te snel gaan. Ik had geen extra spanning, maar Llodra zat er vanaf het eerste punt meteen bovenop. Daar kwam ook nog eens bij dat ik vier jaar geleden voor het laatst lekker in Ahoy had gespeeld.”

De tweede set werd eindelijk een wedstrijd waarin uiteindelijk de tiebreak de beslissing gaf. “Die set heb ik lekker van alles kunnen genieten. Ik zag op de tribunes maar weinig lege plekken. Ik was geen wereldtopper, maar dit was een wereldtopperwaardig afscheid. Op dat soort momenten zie je dat je iets voor het tennis hebt betekend.”

Raemon Sluiter kreeg in zijn afscheidsspeech op het centre court ook weer de lachers op zijn hand: “Ik zal het kort houden, want iedereen heeft dorst. Van zo’n afscheid heb ik alleen maar kunnen dromen . Richard Krajicek had daar niet zo’n behoefte aan, maar ik heb alles zelf kunnen regisseren.”

Tevens ontving Raemon Sluiter uit handen van KNLTB-voorzitter Karin van Bijsterveld de gouden bondsspeld als onderscheiding voor zijn jarenlange positieve uitstraling.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  woensdag 20 februari 2008 @ 09:24:44 #59
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_56854213
ik vind wel dat hij een beetje opgehemeld wordt.. Hij heeft in zijn carriere 10 challengers gewonnens, thats all... Natuurlijk zal ik dat nooooooooit bereiken enzo, maar ik zou hem geen 'wereldtopper' willen noemen..
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_56854609
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 09:24 schreef Catch22- het volgende:
ik vind wel dat hij een beetje opgehemeld wordt.. Hij heeft in zijn carriere 10 challengers gewonnens, thats all... Natuurlijk zal ik dat nooooooooit bereiken enzo, maar ik zou hem geen 'wereldtopper' willen noemen..
Er is ook helemaal niemand die het in z'n hoofd haalt om dat te beweren..
pi_56855287
Sluiter bedankt .
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:29:52 #62
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_56855305
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 09:49 schreef eentwee het volgende:

[..]

Er is ook helemaal niemand die het in z'n hoofd haalt om dat te beweren..
Kuch Richard Krajicek kuch
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_56856284
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Kuch Richard Krajicek kuch
Haha heeft-ie dat echt gezegd, in z'n speech? Sluiter zegt zelf juist letterlijk dat hij het niet is namelijk..
pi_57434664
quote:
Sluiter ziet in zichzelf de nieuwe Davis cup-captain
Datum: 17-mrt-2008 14:14

Door Jouke Zijlstra

Tijdens zijn carrière droomde Raemon Sluiter (foto) er al van: captain worden van het Nederlandse Davis Cup-team. Nu hij zijn racket heeft opgeborgen, wil de Rotterdammer die ambitie gaan waarmaken. “Ik wil als trainer aan de slag. En net als Feyenoord-trainer Bert van Marwijk denk ik dat het bondscoachschap het hoogst haalbare is voor een trainer. In mijn geval dus captain van het Davis Cup-team.”

Sluiter ontpopte zich in 2000 tot een ware Davis Cup-speler. De tennisser steeg vaak boven zichzelf uit en genoot altijd zichtbaar van het aanwezige Oranjepubliek. En ook al is hij nu gestopt, Sluiter is nog steeds verliefd op het Nederlandse Davis Cup gebeuren. Zou de huidige captain, Jan Siemerink, hem niet alvast bij de ploeg kunnen halen? Sluiter: “Dat zie ik nog niet zitten. Ik wil eerst een beetje afstand nemen van het tennis. Kijken wat ik nog meer kan doen en wat ik zou willen doen. Ik wil Siemerink ook niet van de troon stoten hoor. Hij is een heel goede coach. Maar als hij stopt, dan vind ik mijzelf wel een geschikte kandidaat voor het captainschap.”

Hoe ver zijn ambities ook reiken, een individuele trainer zal Sluiter nooit worden. Want om weer 35 weken per jaar op stap te zijn, dat ziet de 29-jarige ex-tennisser niet zitten. “Maar goed, Marco van Basten zei ook dat hij nooit trainer zou worden. Voorlopig doe ik het echter even rustig aan. Ik mis het tennis niet en het uitslapen verveelt me ook nog niet.”
pi_57435084
Leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')