Wist niet dat het traject Zwolle - Nijmegen in deze landen lagquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:40 schreef Socios het volgende:
Die Wadlopers gaan misschien naar Polen of Albanië.
* Duvel mompelt iets over pasen en pinksteren...quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:31 schreef Brembo het volgende:
[..]
Je zou voor de dienst van Alkmaar - Maastricht - Luxembourg, de benelux stellen kunnen gebruiken als de HSL ooit rijdt en het materieel nog doet...
Volgens mij heeft die treindienstleider 20 minuten de tijd gehad om die machinist te informeren, prutserquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:31 schreef Brembo het volgende:
Volgens mij wist die machinist niet dat er een stoptrein voorreed, prutser.
Volgens mij heeft een machinist gewoon de seinbeelden op te volgen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die treindienstleider 20 minuten de tijd gehad om die machinist te informeren, prutser
Als ik maar half ergens die vingerverf-neukfouten de schuld van kan geven, zal ik het niet laten, dat weet jequote:Op woensdag 6 februari 2008 20:39 schreef Duvel het volgende:
Volgens mij heeft een machinist gewoon de seinbeelden op te volgen.
De wondere wereld van de spoorwegen, alles maar dan ook alles is mogelijk. Een HSL 2 jaar lang niet bereiden en daarna tunnels vol stof...quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
* Duvel mompelt iets over pasen en pinksteren...
De Plan T's hebben in ergens vanaf 1998 een levensduurverlenging gekregen omdat ze toen niet gemist konden worden. De Plan V's zijn geleverd vanaf ca. 1966/1967, dus zijn minstens twee jaar jonger. Op het moment dat de oude Plan V's toe waren aan een revisie, was de materieelpositie zodanig verbeterd (door de instroom van VIRM) dat ze overbodig waren. Een levensduurverlenging was niet meer nodig. Met de levensduurverlenging van Plan T kon het meegaan tot het gros van Plan V uit dienst gaat (als het goed is).quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:34 schreef von_Preussen het volgende:
Nog een vraag, waarom zijn de eerste deelseries Plan V gesloopt i.p.v. de iets oudere (?) Plan T’s?
Inmiddels is er via Somda een bevestiging. Het is dus zeer waarschijnlijk dat er een aantal verkocht worden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:40 schreef Socios het volgende:
Die Wadlopers gaan misschien naar Polen of Albanië.
Ah joh, flinke magneet erachteraan slepen, en aan het eind van iedere rit de onderdelen er weer in mikkenquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Inmiddels is er via Somda een bevestiging. Het is dus zeer waarschijnlijk dat er een aantal verkocht worden.
Mogen ze trouwens eerst wel gereviseerd worden
Schiphol!quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:36 schreef Tecnix het volgende:
Damens en Heren de trein naar Hoorn Kersenboogerd rijd vandaag via Delft
[ afbeelding ]
Welk station is dit?
Joh...quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Joh...
"Hmhm, best donker, hmhm tunnel, hm, gaten in het plafond..."
Da's nieuw en geheel volgens plannning sinds deze week (wijzigingsblad per 4 feb.). D'r is dus wat met materieel geschoven en Utrecht-Zwolle heeft een setje V'tjes gekregen van Utrecht-Tiel waar nu dus in de spits de 2xDDAR rijdt die eerst op Utrecht-Zwolle reed.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:34 schreef von_Preussen het volgende:
De dienstregeling leek trouwens wel verder overhoop te liggen, want terwijl ik met de DD-AR Amersfoort uitreed, kwam de stoptrein van Zwolle naar Utrecht met 4 x Plan V binnen rijden.
Zijn die wijzigingsbladen openbaar? Ik wil wel ff weten waarom ze steeds klooien met de opstelling van m'n trein in Rotterdam...quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:08 schreef ReisT het volgende:
[..]
Da's nieuw en geheel volgens plannning sinds deze week (wijzigingsblad per 4 feb.). D'r is dus wat met materieel geschoven en Utrecht-Zwolle heeft een setje V'tjes gekregen van Utrecht-Tiel waar nu dus in de spits de 2xDDAR rijdt die eerst op Utrecht-Zwolle reed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |