Vijf jaar geleden had ik toch niet gedacht dat ik het dames kampioenschap spannender zou gaan vinden dan het heren kampioenschap, neenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:55 schreef Vork het volgende:
Het wordt ook alsmaar interessanter dat vrouwenschaatsen.
Uiteraard, want 'onze' schaatssport is uiteraard volkomen clean.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:03 schreef TheArt het volgende:
Omfg, bij de ARD gaat het eindelijk over schaatsen, gaan ze het over doping in het schaatsen hebben.
Ze zijn steeds triester bezig
is idd niet clean, want bv een Kotyuga is gepakt en nog zo'n wit-russische. Maarquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:09 schreef Bruce117 het volgende:
Uiteraard, want 'onze' schaatssport is uiteraard volkomen clean.
Maar ik ben het er wel mee eens, ze zijn gewoon aan het zoeken op een vervelende manier.
Geloof ik geen zak vanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:12 schreef Vork het volgende:
Het heren kampioenschap kan nog flink spannend worden, maar dan moet de rest wel flink z'n best gaan doen.
Oh ik ben ervan overtuigd dat het niet volledig clean is. Integendeel. Alleen waar de Duitsers inderdaad mee bezig zijn is het systematisch doordrammen van het dopingprobleem bij alle sporten. En dat is gewoon dramatisch slecht. De ARD heeft zelfs een eigen dopingredactie, dat zegt toch genoeg hoe triest ze bezig zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Uiteraard, want 'onze' schaatssport is uiteraard volkomen clean.
Maar ik ben het er wel mee eens, ze zijn gewoon aan het zoeken op een vervelende manier.
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:15 schreef TheArt het volgende:
De ARD heeft zelfs een eigen dopingredactie,
Paulien deed niks anders toen ze nog bij het APAC team van Wim v.d. Nieuwenhuizen reed. Herbert & co spreken steeds over het gewest waar Paulien trainde, ze vergeten dat ze voordien bij Wim reed. En die kneep zijn pupillen altijd heel erg af.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:55 schreef Ericr het volgende:
Nooit gedacht dat van Deutekom zich zo zou ontwikkelen. Die heeft toch ook een lang seizoen gedraaid door bijna alles te rijden.
in het klassement maar 0.54 achter op de 1500 meter dus valt wel meequote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:23 schreef andre77 het volgende:
Wüst heeft zeker niet slecht gereden: 1 sec achter Sablikova, ruim voor de Duitse vrouwen, vrijwel gelijk met Groves, dat is haar niveau.
Het lijkt alleen slecht door die supertijd van van Deutekom. Ook Nesbitt presteert (in de lijn met dit seizoen) erg goed.
Dat is ook niet veel, maar met het woordje achter had Wust van te voren waarschijnlijk niet verwacht.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:44 schreef Szura het volgende:
[..]
in het klassement maar 0.54 achter op de 1500 meter dus valt wel mee
ze heeft nog 2 afstanden waarvan haar favoriete 1500m. Maar als je nu al gaat janken lijk je daar niet echt vertrouwen in te hebben. Mentaal maar beetje zwak .quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:07 schreef Hankster het volgende:
Pfff, ze gaat toch niet zo'n huilie worden als Renate, he?..
Precies. Naja, een combi van spanning zullen we maar denken...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ze heeft nog 2 afstanden waarvan haar favoriete 1500m. Maar als je nu al gaat janken lijk je daar niet echt vertrouwen in te hebben. Mentaal maar beetje zwak .
Jij huilt nooit?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:17 schreef MiLalaa het volgende:
idd. Nou dan ben ik zeker wel bikkelhard
jawel ook wel bij schaatsen op tv. Maar dit kan ik gewoon niet zo goed begrijpen zoals Ria dat wel kanquote:
Da's in ieder geval beter dan 'ongelukje'.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:43 schreef Bruce117 het volgende:
Je zal als kind maar verrassing genoemd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |