Aha, dat ligt dus niet aan mijn toestel.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:52 schreef MiLalaa het volgende:
wat een klote beelden
Anni had gewonnen...quote:
Nou ja, 7 tienden op Wüst is veel om nog goed te maken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:54 schreef Reddiablo het volgende:
2e, 4e, 7e en nog ergens, lijkt me netjes!
Pechstein ook wel goed erbij, oder???
Ik vond hem bruut hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:47 schreef Bruce117 het volgende:
"Likhachova wint de rit in 40.45 en dat in Duitsland"
Want? Hij hoeft niet per se 4 afstanden te winnen hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:19 schreef exile79 het volgende:
moet Sven idd ver onder z' n persoonlijk record gaan rijden... ben benieuwd.
Ik wil net zeggen, wat raakt iedereen in paniek. Hij hoeft niet elke afstand voor Davis te eindigen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Hij hoeft niet per se 4 afstanden te winnen hoor.
Had ik niet gedacht van te voren neen. Maakt het kampioenschap alleen maar leukerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:16 schreef TheArt het volgende:
Desondanks een knappe tijd van Hedrick.
Dit was wel heel erg treurig om te zien ja. Ik vrees voor de tussenstand na de 5 km.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:27 schreef Szura het volgende:
Verheijen niks
Ben bang dat ie de laatste afstand niet haalt neequote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:28 schreef Hankster het volgende:
[..]
Dit was wel heel erg treurig om te zien ja. Ik vrees voor de tussenstand na de 5 km.
Ja, gelukkig is hij meegegaan en niet Wennemars.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:27 schreef Szura het volgende:
Verheijen niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |