abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56574582
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 01:01 schreef Jasza het volgende:

[..]

Vroeg in het Belgische topic hoe die scheids is die we zondag hebben, nou kijken hoevaak Huntelaar een overtreding niet meekrijgt
Kerkrade is toch België?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56574597
Ik weet wel welke scheids het is, die gast ziet er zo gay uit als Albert Verlinde
pi_56574631
Boeiend welke scheids. Als je nu al een hekel aan hem gaat hebben is het bij elke beslissing tegen alleen maar gefrustreerder. Lekker afwachten tot zondag dus en je niet zo druk maken.
pi_56574637
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 01:08 schreef Nashje het volgende:
Boeiend welke scheids. Als je nu al een hekel aan hem gaat hebben is het bij elke beslissing tegen alleen maar gefrustreerder. Lekker afwachten tot zondag dus en je niet zo druk maken.
Dat zeg ik ook niet, maar vroeg me gewoon af of het beetje een goede scheids is
pi_56574675
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 00:09 schreef toma het volgende:
Ik ga -zoals Houniet al eerder voorstelde- 6 OP's maken. Deze zullen (net als de huidige OP) van plaatje veranderen wanneer de pagina ververst wordt.

[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]

P.S.
Dit zijn NIET de definitieve versies. Aanpassingen zijn altijd mogelijk!
Ziet er goed uit
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_56574857
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 01:02 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Kerkrade is toch België?
Duitsland...
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_56575122
86' [2 - 2] L. Suarez
pi_56575396
Stekelenburg
Silva - Heitinga - Vermaelen - Vertonghen
Gabri - Davids
Perez - Lindgren - Leonardo
Huntelaar

Op zich best leuk.
pi_56575457
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 03:37 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg
Silva - Heitinga - Vermaelen - Vertonghen
Gabri - Davids
Perez - Lindgren - Leonardo
Huntelaar

Op zich best leuk.
Suarez eruit? hmm.
pi_56575460
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 03:54 schreef Jasza het volgende:

[..]

Suarez eruit? hmm.
Die scoort te weinig
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_56575494
Doe maar de 2e of 3e stoma .
Secrets never die. Only people.
pi_56575533
quote:
Helaas werd vandaag bekend dat er geen gebruik meer gemaakt gaat worden van Ajacied Piet Keizer. De voormalig aanvaller van Ajax mag tot het einde van het seizoen alleen nog zijn taken voor de jeugdopleiding volbrengen. Volgens Keizer werd er beweert dat hij teveel naar Henk ten Cate luisterde en vind dit een aanval op zijn integriteit. Keizer is de laatste tijd nogal negatief (en dus eerlijk) geweest over het beleid en het niveau van de spelers bij Ajax. Daarna kreeg hij te horen dat zijn mening betreffende het beleid van Ajax niet meer op prijs werd gesteld.
Het is te betreuren dat er opnieuw slecht word omgesprongen met een echte man van de club. Blijkbaar wordt commentaar (en er is alle reden om dat te leveren) op het huidige beleid van Ajax niet op prijs gesteld.
En Koster mogelijk naar PSV als assistent?

Lekker bezig weer hoor Ajax .
Secrets never die. Only people.
pi_56576058
Koster gaat echt niet naar PSV
  donderdag 7 februari 2008 @ 09:11:34 #164
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56576582
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 08:11 schreef Rumille het volgende:
En waarom niet?
Niet dat ik hem erbij wil hebben als assistent hoor
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_56576629
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 08:11 schreef Rumille het volgende:
Hij heeft meer verleden bij PSV dan bij Ajax hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_56576722
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 09:14 schreef Suijk het volgende:

[..]

Hij heeft meer verleden bij PSV dan bij Ajax hoor.
Maar hij gaat gewoon niet naar PSV .
  donderdag 7 februari 2008 @ 10:21:42 #167
52871 Blight
Supersized.
pi_56577590
quote:
Olsson wil komende zomer vertrekken bij NEC
07 februari 2008

Jonas Olsson is, als het aan hem ligt, bezig aan zijn laatste maanden in dienst van NEC. De Zweedse centrumverdediger wil graag hogerop, het liefst naar de Premier League. "Voetballen in Engeland is altijd mijn droom geweest", zegt hij in het AD.

"Mijn contract in Nijmegen loopt na dit seizoen nog één jaar door. Het is een mooi moment om in de zomer te vertrekken, dan kan NEC nog iets aan me verdienen, een soort terugbetaling voor wat de club allemaal voor mij gedaan heeft. In de drie seizoenen dat ik hier ben, heb ik me goed kunnen ontwikkelen", zegt Zweed.

Met een transfer naar een grotere club hoopt Olsson zich ook de in de kijker te kunnen spelen bij de Zweedse nationale ploeg. "Ik word dit jaar 25, ik moet de stap omhoog eens maken. Wil ik vast bij de nationale ploeg komen, dan is dat noodzakelijk. Voetballen voor Zweden zie ik als de grootste eer die er is, ik denk er al vele jaren aan. Maar bij die selectie komen gaat wellicht een stukje makkelijker als ik bij een grotere club als Ajax of Feyenoord speel of in een sterke competitie uitkom."
Mits niet te duur gewoon ophalen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 7 februari 2008 @ 10:24:05 #168
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56577635
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 04:56 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

En Koster mogelijk naar PSV als assistent?

Lekker bezig weer hoor Ajax .
Alles en iedereen met een Ajax hart moet zo snel mogelijk op tieven van dit bestuur, vervelende mannetjes die enge dingen als sportief succes boven poen stellen, die hebben niets te zoeken bij Ajax...

Perfect bericht om te intense rotheid binnen Ajax weer te geven...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56577997
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 10:21 schreef Blight het volgende:

[..]

Mits niet te duur gewoon ophalen.
Nee, typische passant. Wanneer hij hier op de bank zit en een aanbieding krijgt van (ik noem maar wat) Derby of Birmingham City wil hij alweer weg.
  donderdag 7 februari 2008 @ 10:52:20 #170
52871 Blight
Supersized.
pi_56578099
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 10:48 schreef Fides het volgende:

[..]

Nee, typische passant. Wanneer hij hier op de bank zit en een aanbieding krijgt van (ik noem maar wat) Derby of Birmingham City wil hij alweer weg.
Welke speler is tegenwoordig geen passant?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_56578104
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:43 schreef Houniet het volgende:
toma heeft alles gemaakt, laat dat duidelijk zijn .
Deze OP's zijn gewoon een voorbeeld over wat er allemaal mogelijk is . Het is dan ook een voorbeeld en zeker niet definitief.

EDIT:

Iedereen wilt er een speler in hebben alleen dat kan gewoon niet. Dan krijg je een OP met bijvoorbeeld 20 huidige en- oud spelers, dat maakt het alleen maar onoverzichtelijk.

Wat eventueel ook nog kan is verschillende OP's maken, bijvoorbeeld (6)?
En elke OP een eigen speler, bijvoorbeeld Kluivert, Heitinga, Zlatan? En dan kan de users die het topic opent kiezen welke OP hij gebruikt. Zo heb je toch nog een variatie .
Dit kan allemaal gehost worden onder de wiki en zo kan iedereen er makkelijk bij.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  donderdag 7 februari 2008 @ 11:19:03 #172
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_56578645
Leuk stukje
bron: nu.nl
quote:
Rood voor Van Geel
Uitgegeven: 7 februari 2008 9:39
Laatst gewijzigd: 7 februari 2008 10:08

Eerst had-ie nog de Toekomst, maar nu zelfs dat niet meer. Technisch-directeur Martin van Geel heeft clubicoon Piet Keizer de wacht aangezegd. Door Nico Snijders.

Hij mag de verkeerde spelers kopen; hij mag spelers gigantische salarissen betalen; hij mag trainers aanstellen; hij mag trainers ontslaan; hij mag de Fontein inspringen en hij mag in het Slop raken: maar van Pietje blijft-ie af!

De schaar

Piet Keizer was een wereldvoetballer. Een ongekend talent. Hij debuteerde op 5 februari 1961 en zijn eindigde op 13 oktober 1974. Dertien jaar, misschien wel typerend voor Keizer.

Hij was achttien toen hij voor het eerst mocht meedoen. Linksbuiten. Niet het snelle type, maar de pure technicus. De man met het inzicht. Hij speelde in alle drie Europa Cup-finales en was met Johan Cruyff de basis voor de grote jaren.

In De Meer was Pietje net zo populair als Johan. Er waren mensen die hem beter vonden. En dat waren er meer dan u denkt. Keizer zag openingen die er niet waren. Hij had een fabelachtige ’schaar’ en legde de bal daar waar hij wilde.

‘Pietje, Pietje’

Hij was de uitvinder van het ‘banana-shot’. Nou ja, in ieder geval in Nederland. Vrij trappen in de kruising, dagelijks werk. Bij iedere vrije trap rond de zestienmeter hoorde je het ‘Pietje, Pietje’ door het stadion gallen.

Een mooi voorbeeld van de grootheid van Piet Keizer mag uit het volgende blijken: Toen Johan Cruyff 60 jaar werd, had hij een lang interview met Barend en Van Dorp. Op de vraag wie de beste speler was met wie hij ooit gespeeld had, antwoordde hij:

“Dat was zonder twijfel Piet Keizer. Als je die de bal gaf, liep je door en dacht dan: hij zal daar wel ongeveer komen. Als je op die plek was aangekomen, lag de bal er ook. Panklaar. Ja, dat was een ander niveautje hè!”

Onnavolgbaar

Piet Keizer is geen gemakkelijk mens. Niet voor anderen, maar hoogstwaarschijnlijk ook niet voor zichzelf. Een ietwat nurkse man, zo op het eerste gezicht. Toen hij net gestopt was -na een aanvaring met Hans Kraaij sr.- kwam ik hem tegen in een café.

Mijn bewondering voor de voetballer Keizer was immens en blozend durfde ik hem een cola-tic aan te bieden, vergezeld van de woorden: “Ik kan er niets aan doen, maar ik wil u graag iets te drinken geven als dank voor de prachtige momenten die u mij heeft gegeven”. Piet antwoordde: “Daar kan ik ook niets aan doen”.

Typisch Keizer. Onnavolgbaar, op het veld en er buiten. Maar mensen die hem kennen weten wel beter. Een warm persoon, met een goed gevoel voor humor. En zeer sociaal.

Icoon

Als je bij Real Madrid gaat spelen, krijg je het eerste shirt uit handen van Alfredo di Stefano. Een clublegende. Bij iedere loting of wedstrijd waarbij Benfica is betrokken, krijg je Eusebio erbij. Bobby Charlton en Manchester United: zelfde verhaal. Bij Bayern München heb je Karl-Heinz Rummenigge en Franz Becenbauer, bij Internazionale Giacomo Facchetti. De lijst is lang.

Maar als Ajax naar een loting moet -en dat gebeurt niet meer al te vaak- bestaat de delegatie uit de heren Van Geel en Fortuin. Lekkere binnenkomer.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_56578834
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56578907
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:19 schreef appelsientje het volgende:
Leuk stukje
bron: nu.nl
[..]
pi_56578924
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:26 schreef F1Bas het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mr5FslGD7x0&e