Mooi is datquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:59 schreef Laton het volgende:
echt he, voor het oog van iedereen gaat dat mens ten onder en niemand die ingrijpt. absurd gewoon.
briljant ja, die engelsen zijn ook zo scherp he, die showhostquote:
Engelse humor is iddquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:05 schreef Laton het volgende:
[..]
briljant ja, die engelsen zijn ook zo scherp he, die showhost
Tofquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Engelse humor is idd, zo ad rem en droog
hier word ik, ondanks alles wat er mis is met haar, toch wel blij van
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze ís geen kind, ze hééft geen kinderen... wat is precies je ongebreidelde, diepgewortelde haat tegen Amy Winehouse?quote:
Nou ik word daar toch niet zo vrolijk van, als ik naar haar motoriek kijk. Maar haar stem en timing blijven onverminderd sterk, dat is zo wonderlijk.quote:
Als je het beeld wegklapt wel. Ik word ijskoud van die typische junken trekjes. Het onrustige gefriemel.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Volgens mij veegt ze d'r neus af met d'r mouwquote:Op zondag 30 maart 2008 19:40 schreef Copycat het volgende:
Snuiten, zeg ik.
Op z'n oma's: met een zakdoekje dat ze onder haar mouw uit tovert.
Twee neusgaten afzonderlijk voor een seconde ja. Doe ik ook altijd.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:48 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Volgens mij veegt ze d'r neus af met d'r mouw
Ik weet het niet Dude, de combinatie van een nasalte kutstem, het jatten van muziek en daarna verkrachten van een van mijn favo bands, het domme celeb gedrag, het drugsgebruik. En dan ben ik nog niet klaar.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze ís geen kind, ze hééft geen kinderen... wat is precies je ongebreidelde, diepgewortelde haat tegen Amy Winehouse?
Je kan er niets om geven en denken: laat lekker in haar sop gaarkoken, dat wandelende vogelnest. Maar iemand zo overtuigd en hardgrondig háten (want zo noem je het zelf) die je niet eens kent... Ik zou de allesverterende emotie 'haat' toch echt bewaren voor een mens dat jou of je dierbaren persoonlijk iets heel vreselijks heeft aangedaan, in plaats van er zo kwistig mee te zijn.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het niet Dude, de combinatie van een nasalte kutstem, het jatten van muziek en daarna verkrachten van een van mijn favo bands, het domme celeb gedrag, het drugsgebruik. En dan ben ik nog niet klaar.
Ik haat dit soort "mensen" intens, teren op de maatschappij, mensen tot last zijn etc, ik haat ze.
Khoop het niet,quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:59 schreef Red_Cat het volgende:
Neej gaat ook niet meer komen denk ik
dies binnen de korste keren de pijp uit..!
Nou, als dit inderdaad recente foto's zijn, dan ziet ze er beduidend beter uit dan een tijdje terug!quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:27 schreef milagro het volgende:
[ afbeelding ]
You rang...?![]()
[ afbeelding ]
It's always summer 4 Amy
[ afbeelding ]
Payback: Amy handed over £20 to a photographer after lending money off him last week during a trip to the shops
quote:'Amy Winehouse is akelig mager'.
Amy Winehouse zorgt niet erg goed voor zichzelf sinds haar echtgenoot Blake Fielder-Civil in de gevangenis zit. De 24-jarige ster lijkt steeds dunner te worden, zo blijkt uit foto's die vrijdag op internet opdoken.
De foto's werden gemaakt nadat Winehouse donderdag een opnamestudio in het noorden van Engeland had bezocht. Haar benen zijn zelfs zo dun, dat de pezen zichtbaar zijn.
Volgens de Britse krant The Daily Mail zijn vrienden van Winehouse bezorgd over haar toestand. Haar slechte lichamelijke conditie zou een teken kunnen zijn dat de zangeres weer aan de drank en de drugs is. "Alle signalen wijzen erop dat Amy haar oude gewoontes nog niet is verleerd", zo zegt een bron.
Krentenbaard
Winehouse ziet er niet alleen slecht uit vanwege het feit dat ze weinig eet. De zangeres had vorige maand ook last van de besmettelijke infectieziekte krentenbaard. Het is niet bekend of de ster daarvan genezen is.
Deze week werd bekend dat Winehouse samen met producer Mark Ronson de studio induikt om een nummer te maken voor de nieuwe James Bond-film.
Ja, of deze is nep!quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:06 schreef SEMTEX het volgende:
Die foto is gesoept, het origineel.
You've been fooled.
[ afbeelding ]
Even afgezien van hoe haar lichaam er uit ziet (niet op d'r bestquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:27 schreef milagro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat vind ik ookquote:Op maandag 21 april 2008 11:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Even afgezien van hoe haar lichaam er uit ziet (niet op d'r best), qua kleding ziet ze er toch wel heel tof uit vind ik
Gaat lekker.quote:Amy Winehouse geeft man kopstoot en verbouwt pub
Amy Winehouse is nog eens een nachtje gaan stappen, en trok daarbij een spoor van vernieling. Ze viel twee mannen aan, verbouwde het interieur van een pub en schold een taxichauffeur de huid vol toen ze niet kon betalen voor haar rit.
Zo lief
Een man die voor de zangeres een taxi had geregeld, kreeg een fikse kopstoot van Winehouse. Even voordien had ze een andere man al een klap in het gezicht verkocht. Tussendoor was ze ook even lief: ze kuste een onbekende man.
Blauw oog en gezwollen lip
Winehouse en enkele vrienden hadden dinsdag bij de zangeres thuis al stevig zitten drinken toen ze in een pub in Camden arriveerden. Toen de Marokkaanse muzikant Mustapha el Mounmi weigerde zijn zitje in de buurt van de biljarttafel af te staan, kreeg hij bedankt een klap in het gezicht van Amy. Hij hield er een blauw oog en een gezwollen lip aan over. "Ik ben zo kwaad, ze heeft me goed geraakt. Bovendien kon ik niet terugslaan, het is verdorie een vrouw".
"Ik ben een legende"
Amy trok toen terug naar haar flat, maar later die nacht ging ze nog naar een bar in de buurt. "Ze was ladderzat, stootte drankjes omver en kiepte tafels om. 'Ik ben een legende, stuur deze mensen weg, ik wil drugs nemen', riep ze", aldus een ooggetuige. Daar kuste ze een man, waarna ze de bar verliet.
Kopstoot
Een andere man probeerde een taxi voor haar te roepen. Ze dacht dat hij haar lastigviel en gaf hem een kopstoot. De man diende klacht in bij de politie, die een onderzoek heeft ingesteld. Als ze beschuldigd wordt van slagen en verwondingen, riskeert Winehouse een celstraf en een boete tot 2.500 euro. (bang/lb)
bronquote:Amy Winehouse Arrested!!!
A rep from Scotland Yard just told TMZ they have arrested Amy Winehouse on suspicion of assault.
She is currently at the Holborn Police Station. She should be released within the hour.
Wino is accused of allegedly headbutting a guy outside a bar in London earlier this week. The maximum sentence for common assault in Britain is six months in prison.
Nou die vergelijking gaat prima op hoor. Amy is net zoals Britney een emotioneel wrak. Amy is zelfs een júnk - niets meer en niets minder en zingen kan ze al een heel tijdje niet meer. Wake up and smell the coffee: er is geen reet stoer meer aan Amy. Hoogstens kun je met haar te doen hebben. Of vind je alle junks die de kou trotsteren voor een shot wel cool?quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:54 schreef Stali het volgende:
Ik vind het wel lachen dat iedereen hier zo zijn best doet de meest onflatteuze foto's te plaatsen.
Dat is ook natuurlijk niet moeilijk, ze heeft een uitgedosde joodse kop. Maar de vergelijking met Britney Spears gaat natuurlijk niet op. Amy Winehouse lijkt schijt aan iedereen te hebben. Ik vind het wel een leuk stoer wijf en ze kan ook nog eens heel goed zingen..
Boeiend, ik vind het wel interessant om te zien hoe ze er iedere dag steeds verroter aan toe gaat, weekenden zijn helemaal leukquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:50 schreef Copycat het volgende:
Het zou leuk zijn als die fotocollages ook nog enigszins nieuwswaarde hebben.
B&H is elders. Net als onflatteus en lelijke outfitjes.
Amy Winehouse kan nog prima zingen, dacht ik?quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou die vergelijking gaat prima op hoor. Amy is net zoals Britney een emotioneel wrak. Amy is zelfs een júnk - niets meer en niets minder en zingen kan ze al een heel tijdje niet meer. Wake up and smell the coffee: er is geen reet stoer meer aan Amy. Hoogstens kun je met haar te doen hebben. Of vind je alle junks die de kou trotsteren voor een shot wel cool?
Misschien vind ik Britney nog wel het stoerste wrak van de twee. Zij vreet tenminste nog, al is het louter junk-food.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |