Bron.quote:Emphysema-ridden Amy Winehouse was released from the hospital on Monday.
What's the first thing she does????
Wino was photographed shopping and SMOKING!!!!!!
How long until she dies????
bronquote:Latest: Amy Winehouse isn't suffering from deadly lung disease emphysema, her worried dad insists.
Just a day after he reportedly revealed to a British newspaper that the singer has tested positive for the illness, Mitch Winehouse has told the BBC his daughter has just traces of emphysema, caused by her smoking and drug-taking.
And Winehouse senior reveals the 24-year-old is responding well to treatment.
He says, "Amy really hasn't got emphysema. There's traces of emphysema. Obviously, if she doesn't quit smoking it's gonna get worse . as with everybody else.
"She's smothered in nicotine patches. She's responding brilliantly to treatment. She's actually flourishing."
He also confirmed she will be well enough to sing at the Glastonbury Festival in south west England at the weekend (27-29Jun08): "She really wants to do the gigs at the weekend, and with the doctors' permission . and they've given that permission . she's gonna perform."
Dr. Keith Prowse, chairman of the British Lung Foundation, has meanwhile confirmed to the BBC that Winehouse is showing signs of emphysema more than 20 years before it normally affects people.
He says, "Emphysema is extremely common but it generally affects middle-aged and elderly people. Smoking is the commonest cause, and it's basically destruction of the lungs so that oxygen cannot get into them."
Thanks Rens! En toch blijf ik van haar genieten, lach me rot en aan de andere kant vind ik haar superquote:Op zondag 29 juni 2008 12:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hier deel twee:
Bekijk deze YouTube-video
quote:Amy Winehouse haalt uit naar fan.
De Britse soulzangeres Amy Winehouse (24) heeft tijdens een optreden op het Glastonbury Festival een van haar fans geslagen. Dat meldt de BBC zaterdag.
Op het einde van de show was de souldiva van het podium geklommen en stond ze oog in oog met haar publiek. Volgens de woordvoerder van Winehouse trok een fan aan haar haren waarop de zangers een klap uitdeelde.
Winehouse sprak tussen haar liedjes enkele keren liefdevol over haar man Blake Fielder-Civil (25). Hij wordt ervan beschuldigd iemand te hebben aangevallen en zit momenteel in de gevangenis.
Problemen
Winehouse trok de afgelopen jaar veelvuldig de aandacht door problemen met justitie en het afzeggen van concerten. De zangeres worstelt al gelange tijd met een alcohol- en drugsverslaving.
Festival
Het Britse Glastonbury Festival trekt jaarlijks meer dan 150.000 bezoekers. Andere namen die dit jaar het artiestenlijstje opvulden waren Jay Z, The Verve, Leonard Cohen en Editors.
Doe dat eens 1 keer bij mij Amy? Please?quote:
Kan het niet anders zeggen. Keek echt uit naar haar optreden, maar ik vond het een beschamende vertoning. Vind haar cd's te gek, heb hele mooie live-sessies van haar gehoord, maar dit was gewoon slecht, zeker als je bedenkt voor wie ze optrad.quote:Op maandag 30 juni 2008 02:02 schreef Elfletterig het volgende:
Het ontgaat me echt hoe mensen kunnen genieten van iemand die half-verdwaasd staat op te treden. ZELFS als het mijn favoriete zangeres was, zou ik dit maar een bizarre vertoning vinden en me plaatsvervangend schamen. Ze treedt eigenlijk niet eens op, ze freewheelt wat op de muziek van Rehab. Ze zit er qua timing constant naast en ze kijkt verdwaasd van zich af. Het doet me nog het meest denken aan de 'glorieuze' comeback van Britney Spears bij de MTV Awards...
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:48 schreef Day het volgende:
[..]
Kan het niet anders zeggen. Keek echt uit naar haar optreden, maar ik vond het een beschamende vertoning. Vind haar cd's te gek, heb hele mooie live-sessies van haar gehoord, maar dit was gewoon slecht, zeker als je bedenkt voor wie ze optrad.
Ja en?quote:
quote:Man Amy Winehouse gebruikt heroine in cel.
Blake Fielder-Civil heeft heroine gebruikt in zijn Londense cel. Dat laten foto's zien waarop de Britse boulevardkrant The Sun beslag heeft weten te leggen. Ze tonen hoe de man van Amy Winehouse de drugs verhit op folie, waarna hij de dampen inhaleert.
Fielder-Civil gebruikte de wc van zijn cel als locatie om zich te verdoven met de harddrugs.
Zijn vrouw pleitte in hetzelfde weekeinde nog voor zijn vrijheid op het Glastonbury Festival en op het festival ter gelegenheid van de negentigste verjaardag van Nelson Mandela.
Een bron van Pentonville Prison, de gevangenis waar Blake verblijft, stelt dat de bajesklant drugs gebruikt zodra hij de kans krijgt.
"Het lijkt erop dat als hij vrijgelaten wordt, het drugsgebruik gewoon doorgaat. Als Amy hem terugneemt terwijl ze probeert af te kicken gaat het zeker fout."
Mishandeling
Winehouse en Fielder-Civil trouwden in mei vorig jaar. Een half jaar later werd Fielder-Civil opgepakt voor mishandeling van een barman en belemmering van de rechtsgang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |