abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 mei 2008 @ 09:10:44 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58981018
quote:
Amy Winehouse, een junkie van niets
Uitgegeven: 29 mei 2008 06:57

Amy Winehouse, mag die dood? Ze wil het zelf ook heel graag, dus waarom niet? Een win-win situatie. Door Nico Dijkshoorn.

Zij hoeft niet meer halfnaakt in supermarkten te zoeken naar eetbaar hondenvoer en ik hoef niet meer in spanning te zitten waar ze in elkaar gaat zakken.

Je hoopt natuurlijk tijdens een concert. Dan heeft het nog een beetje grandeur, midden in het nummer `Rehab´ happend als een goudvis op je buikje van 50 gram over het podium kronkelen, het zou een passend slotakkoord zijn. Beter dan halfbevroren met je getoupeerde hoofd tussen de vissticks worden gevonden in Bertje´s Buurtsuper.

Schande

Ze mag van mij zelf kiezen hoe ze dood gaat. Als die uitgegroeide poedelstruik maar ophoudt met alle junkies ter wereld ten schande te maken. Want dat is waar mevrouw mee bezig is.

Al het werk van Keith Richards, Chet Baker en Herman Brood is voor niets geweest. Die gaven de junk allure. Een shotje zetten met wat kaviaar binnen handbereik, iemand in de buurt die je als piraat verkleed vlak voordat je het podium op moet en dan gewoon weer Brown Sugar spelen voor mensen die denken dat het over bruine suiker gaat, de koning der junkies Keith Richards draait er zijn hand niet voor om.

Naaldje

Chet Baker begreep het ook. Die talmde niet en viel met het naaldje nog in zijn arm broodmager uit een Amsterdams hotelraam, tot groot enthousiasme van de Nederlandse Jazz-scène die nu tot in de eeuwigheid in stoffige documentaires mogen komen uitleggen hoe mager Chet wel niet was en dat ze hem kenden.

Herman Brood, een junkie naar mijn hart. Toen hij meer in zijn luier scheet dan hij schilderijen produceerde zweefde hij vrijwillig naar het asfalt, daarmee het Hilton eindelijk verlossend van de eeuwige Lennon en Yoko vredesvloek.

Armoe

Way to go, zou ik zeggen. Niet dreigen, maar doen. Nee, dan Winehouse. Wat een armoe. Echt een mavo-junkie. Amy is de dronken gek die op een brug staat te roepen: ik spring hoor, ik spring hoor. Je moedigt haar aan, ze laat zich achterovervallen en verdomd, ze valt weer net in een rondvaartboot met een uitbundig drie gangen diner.

Ze maakt ook nog eens de oude soulsterren ten schande. Wat is er mis met neerstorten in een tweemotorig vliegtuigje? Het was genoeg voor Otis Redding.

Tina Turner, wat een prachtige muziek heeft de riem van haar man Ike ons niet opgeleverd. Iedere klap op haar rug, Tina incasseerde hem voor ons. River Deep, Mountain High, dat was Tina ten voeten uit, tot ze solo als een geëlektrocuteerde Shetland Pony wijdbeens over het podium begon te dribbelen. Wij vergeven haar dit graag. Lullen we niet meer over.

Vriendje

Winehouse is een typische jankjunkie. Dan is ze weer verdrietig omdat haar vriendje in de bak zit, dan is ze weer blij, dan wil ze weer afkicken, dan weer niet. De hele familie heeft al bij Oprah gezeten om uit te leggen hoeveel ze van haar houden en dat ze zich zorgen maken.

Het is jammer dat de jeugd van tegenwoordig, onze kinderen, moeten opgroeien met zulke armoedige junkies. Pete Doherty, ook al zo'n dweil. Mensen onder de 60 jaar met een Italiaans hoedje op hun hoofd zijn sowieso verdacht. Tom Waits, een poserende kreuner met een hoedje op. Hazes, kerngezond tot hij een zwart hoedje ging dragen. Ik bedoel maar.

Muziek

Hebben we het nog niet eens over haar muziek gehad. Gereanimeerde soul gezongen door een kindvrouwtje. Luister 1 nummer van Billie Holiday en lach je daarna gek om de zorgvuldig nagebootste weltschmerz van Winehouse. Trompetjes, orgeltjes, de Motown drumpartijtjes, het is allemaal nét echt en daarom juist niet echt.

Zoals alles aan Winehouse.
En ZO is het! Oprotten met dit talentloze lijk .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58981522
quote:
Amy is de dronken gek die op een brug staat te roepen: ik spring hoor, ik spring hoor. Je moedigt haar aan, ze laat zich achterovervallen en verdomd, ze valt weer net in een rondvaartboot met een uitbundig drie gangen diner.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 9 juni 2008 @ 12:18:09 #253
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_59243378
Amy Winehouse in racistisch filmpje
Uitgegeven: 8 juni 2008 12:23
Laatst gewijzigd: 9 juni 2008 10:36

AMSTERDAM - Amy Winehouse laat zich van haar slechtste kant zien in een nieuw filmpje dat is opgedoken op internet. De souldiva is daarin te zien met een vriendin, terwijl ze allebei een racistisch liedje zingen.

In hun variant op het kinderliedje 'Hoofd, schouders, knie en teen' halen de dames onder meer negers, homo's en Chinezen door de mangel. Het filmpje is te zien op de website van News of the World.

Een bekende van het koppel heeft het filmpje, dat in mei vorig jaar werd opgenomen door Amy's man Blake Fielder-Civil, overhandigd aan het Britse weekblad.

Hij zou hiermee willen laten zien hoe groot de invloed is die Blake, die sinds eind vorig jaar vastzit voor belemmering van de rechtsgang, op de 'Rehab'-zangeres heeft.

Blake belooft de twee meiden in het filmpje dat hij hen niet op camera vastlegt. Op de tafel waaraan de zangeres zit, ligt aluminiumfolie met een op heroïne lijkend bruin goedje.

Foto's

Naast het filmpje heeft het weekblad de hand weten te leggen op foto's, waarvan het er een aantal heeft gepubliceerd.

Zo is Amy met Blake te zien terwijl ze zoenen, waarbij duidelijk twee pillen op hun tong te zien zijn. Ook is de getroebleerde ster te zien met een crackpijp en met een grote snee in haar hand.

Winehouse heeft inmiddels haar excuses aangeboden voor het filmpje.

Crack

De succesvolle zangeres, die in februari nog vijf Grammy Awards in de wacht sleepte, werd vorige maand niet vervolgd om een video waarin te zien is dat ze crack rookt.

Enkele weken eerder werd ze gearresteerd omdat ze twee mannen tijdens een avondje stappen aanviel. Hiervoor werd ze enkele uren ondervraagd, maar vervolgens niet aangeklaagd.

bron

Pagina waar ook het filmpje te zien is
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_59243547
Ik zie dat ik niet de enige ben die inmiddels Winehouse-moe is. Zelden is iemand zo gehyped en krijgt een zangeres zo veel aandacht voor alles dat helemaal niets met zingen te maken heeft. De gekste verhalen doen de ronde; het mens is bijna dagelijks in het nieuws.

'Rehab' is helemaal geen verkeerd nummer. Ze heeft een aantal leuke songs gemaakt, maar haar prestaties staan inmiddels in het niet bij de overdreven media-aandacht die ze krijgt. Waarom volgen mensen deze zangeres nog? Ik vind het een typisch geval van: gewogen en te geschift bevonden.

Het is tijd voor een Amy-boycot. Een boycot van haar muziek, maar vooral een boycot in de media op al haar gedragingen. Laat het mens met rust, laat haar aan de crack kapot gaan, maar houd ermee op om er dagelijks over te berichten. Volgens mij is GEEN AANDACHT nog de beste remedie voor haar problemen.
  maandag 9 juni 2008 @ 12:35:18 #255
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_59243759
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:25 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom volgen mensen deze zangeres nog?
Om dezelfde reden dat mensen afremmen of stoppen om naar een autoongeluk te kijken.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 9 juni 2008 @ 12:41:21 #256
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_59243904
quote:
Volgens mij is GEEN AANDACHT nog de beste remedie voor haar problemen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 9 juni 2008 @ 12:43:50 #257
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_59243968
Het stukje van Dijkshoorn is een hele rake typering.

En wat een triest iemand is die Fielder-Civil, maar Amy W. nog triester dat ze haar junkie van een vent het toelaat dat hij persoonlijke filmpjes verkoopt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:41:23 #258
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_59465613
quote:
Amy Winehouse valt flauw en dondert van de trap.

Amy Winehouse is gisteravond flauwgevallen en van de trappen gedonderd. De 24-jarige zangeres werd door haar vader in zijn taxi naar het ziekenhuis gevoerd.

Handtekeningen
Winehouse stortte thuis in nadat ze een paar handtekeningen uitgedeeld had aan haar fans. Vrienden belden in paniek de hulpdiensten en een ambulance kwam ter plaatse. Allemaal moeite voor niets, want uiteindelijk bracht pa Winehouse haar op eigen houtje naar het hospitaal. Bij de val zou de celeb-junkie haar enkel verstuikt hebben. Ze moest een nachtje in observatie blijven om de reden van de appelflauwte te achterhalen.

Tests
"Gelukkig was de assistent van haar manager thuis. Ze kwam snel weer bij en moet nu enkele tests ondergaan", vertelt de woordvoerder van de superster. Volgens een ooggetuige was er even tevoren nog niets aan de hand met de rehab-queen. "Amy dolde wat met enkele vrouwelijke fans. Dan ging ze naar binnen en even later daagde die ambulance op." De pogingen om van de drugs en alcohol af te raken, eisen duidelijk hun tol.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:45:00 #259
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_59465708
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:43 schreef SEMTEX het volgende:
Het stukje van Dijkshoorn is een hele rake typering.

En wat een triest iemand is die Fielder-Civil, maar Amy W. nog triester dat ze haar junkie van een vent het toelaat dat hij persoonlijke filmpjes verkoopt.
Het deed me een beetje denken aan die koekwaus filmpjes van Anna Nicole Smith, gemaakt door die enge Howard. Maar met Anna Nicole is het ook weer goedge-.. oh nee
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_59482252
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie dat ik niet de enige ben die inmiddels Winehouse-moe is. Zelden is iemand zo gehyped en krijgt een zangeres zo veel aandacht voor alles dat helemaal niets met zingen te maken heeft. De gekste verhalen doen de ronde; het mens is bijna dagelijks in het nieuws.

'Rehab' is helemaal geen verkeerd nummer. Ze heeft een aantal leuke songs gemaakt, maar haar prestaties staan inmiddels in het niet bij de overdreven media-aandacht die ze krijgt. Waarom volgen mensen deze zangeres nog? Ik vind het een typisch geval van: gewogen en te geschift bevonden.

Het is tijd voor een Amy-boycot. Een boycot van haar muziek, maar vooral een boycot in de media op al haar gedragingen. Laat het mens met rust, laat haar aan de crack kapot gaan, maar houd ermee op om er dagelijks over te berichten. Volgens mij is GEEN AANDACHT nog de beste remedie voor haar problemen.
Dacht het even niet, ik wil nog wel zo'n CD-tje Koop gewoon niet die roddelbladen, anders. Ik heb nergens last van.

Een boycot van de roddelbladen; prima. Boycot van Amy: Ultiem slecht plan.
pi_59482553
quote:
Amy Winehouse ligt nog in het ziekenhuis, maar het drank- en drugsorgel ziet de toekomst zonnig in. De zangeres heeft namelijk gezegd dat ze dolgraag aan kinderen wil beginnen zodra manlief Blake Civil uit de gevangenis is. Een opvallende uitspraak voor iemand die zichzelf niet eens fatsoenlijk kan verzorgen…
De Engelse zangeres vertelde haar vader over haar gezinsuitbreidingsplannen. In een Brits tijdschrift vertelt vader Winehouse niet bezorgd te zijn over de voortplantingsplannen van zijn dochter. Hij is van mening dat het allemaal goed komt met Amy wanneer ze moeder wordt en zich op haar gezin kan gaan richten.
Blake zit al zeven maanden in de gevangenis wegens geweldpleging en zijn proces is op dit moment bezig. Als het een beetje tegenzit, kan hij wel vijf jaar gevangenisstraf krijgen. In dat geval hoeft de Engelse kinderbescherming nog niet direct in actie te komen…
Bron
Dat is het. Ze moet een kind krijgen en dan is alles opgelost!
Go hard or go home
pi_59488177
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:45 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja dat lost idd altijd al je problemen op, wereld idee!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:52:20 #263
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59489011
Dat gun zelfs IK een kind niet .
Get woke, go broke!
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:03:10 #264
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_59504010
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:45 schreef noekje het volgende:

[..]

Ach, arme kind met zo'n moeder
pi_59510300
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:03 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ach, arme kind met zo'n moeder
Ik zie haar in deze staat helemaal niet zwanger zien raken eigenlijk. Kan me niet voorstellen dat zij nog menstrueert met dat gewicht. Vader kan maar beter voor een kinderkamer zorgen want na 2 dagen heeft hij het kind.
Go hard or go home
pi_59547897
Verwijzing naar een nieuw topic in NWS dat ik ben begonnen: Amy Winehouse en ethische grenzen
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:30:30 #267
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_59550739
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:36 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik zie haar in deze staat helemaal niet zwanger zien raken eigenlijk. Kan me niet voorstellen dat zij nog menstrueert met dat gewicht. Vader kan maar beter voor een kinderkamer zorgen want na 2 dagen heeft hij het kind.
Nou ja, ik heb ook een tijdje erg ondergewicht gehad en ik menstrueerde gewoon... Maar ik hoop eigenlijk dat het bij Amy niet meer werkt
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_59551207
Leuk om te weten dames. Dank je.
A little bit hateful
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:55:48 #269
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59551370
Ik krijg wel altijd bloedende oren van die typhusstem van dr .
Get woke, go broke!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 15:37:39 #270
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_59552440
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 14:49 schreef Liquidootje het volgende:
Leuk om te weten dames. Dank je.
Goorheid in het Amy Winehouse-topic is te verwachten natuurlijk.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 20 juni 2008 @ 19:20:59 #271
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_59557533
quote:
She doesn't have tuberculoses, as the British media is reporting, but….

The still-hospitalized Amy Winehouse is suffering from a chest infection.

The Sun's report of Amy coughing up blood was refuted by a Wino mouthpiece.

As we previously mentioned, doctors reportedly discovered that the songstress has an irregular heartbeat, which - in addition to her severe drug abuse - could also be attributed to her years long battle with eating disorders.

A 'close friend' told the Brit rag, "Amy is in a bad way. Doctors are still struggling to control her heartbeat but the chest condition has been really worrying them."

Another source is quoted saying, "Things sound really bad, but at least now they have found something specific it will be easier to keep her in hospital and free from drugs.

Amy is still undergoing tests and doctors will soon decide whether she is able to keep her upcoming performing commitments later this month (Glastonbury, Nelson Mandela's 90th birthday celebration).

Her rep says, "She would really love to do the show – she always wants to do these things. But she will listen to her doctors."

We really hope that Amy stays on the right path after this latest hospitalization.

Don't count on it, though!
Bron.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 22 juni 2008 @ 14:27:38 #272
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_59603336
quote:
Amy Winehouse heeft longemfyseem.

Als Amy Winehouse niet onmiddelijk stopt met het roken van crack, kan ze volgende maand in een rolstoel zitten. Dat liet haar vader Mitch weten.

Dokters hebben Amy al laten weten dat ze permanent een zuurstofmasker zal moeten dragen als ze hun advies niet opvolgt.

"Om te denken dat dit het leven kan zijn van mijn mooie vierentwintigjarige dochter is verschrikkelijk", laat een geëmotioneerde Mitch weten. "Maar als drugs meer voor haar betekenen dan goed ademhalen dan zij het zo. De dokters hebben haar al laten weten dat ze niet alleen haar stem kwijt is, maar ook dood gaat als ze doorgaat met het gebruiken van drugs. Het was een moeilijke week."

Ook is er na tests een mysterieuze knobbel op de borst van Amy gevonden. Mitch: "Een scan uitgewezen dat het geen kanker is en er zijn geen sporen van kanker gevonden in haar bloed, maar misschien gaan ze het nog een keer testen om zeker te zijn."

Amy zelf lijkt kalm te blijven onder de situatie: "Toen de artsen me vertelde van de knobbel was ik ontzettend bezorgd", vertelt de ongeruste vader. "Amy lijkt soms nerveus te worden van de situatie, maar ze raakt niet in paniek totdat iets honderd procent zeker is."

Amy werd vorige week in het ziekenhuis opgenomen nadat ze thuis onwel was geworden.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 22 juni 2008 @ 15:50:03 #273
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_59604637
Hopen dat ze nu dan eindelijk wakker word geschud, maar ik vrees het ergste.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_59605520
Denk dat ze hooguit nog maar een paar maanden heeft
pi_59637361
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')