quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik voor je kan doenGa jij ook??
Heeft Groningen een paar goede spelers worden ze meteen weer weg gekocht door Ajaxquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:34 schreef borisz het volgende:
tja Groningen levert geen spelers meer af
Robben is alleen maar geblesseerd
Oeh, meer dan goed inderdaad.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]uiteraard. Metallica + RATM + Foo Fighters + Editors =
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
graag gedaanquote:
Ik heb die happy hardcore top100 CD ookquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heeft Groningen een paar goede spelers worden ze meteen weer weg gekocht door Ajaxmaaruh, die Robben is ook wel een treurig geval hoor. Alleen maar geblesseerd enzo.
Kom trouwens de pa van Robben redelijk vaak tegen op de fiets.. Hij woont nog altijd in Groningen.
Zit nu trouwens even de Happy Hardcore top 100 te luisteren en damn wat een vette platen staan daar op. Binnenkort toch maar eens een requestje opsturen voor een leuke Happy Hardcore plaat.
Alsof ze mee lezen!quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:33 schreef Broekie het volgende:Jeremy's - I Want A Girl
'k hoop dat het album een beetje snel binnen komt. 3-4 werkdagen volgens BOL.com, en de Free Record Shop had hem niet op voorraad...
quote:
Hierbij laten wij u weten dat uw bestelling is verzonden naar:
Ronald Broekhuizen
<Adres>
True, maar ik gebruikte het ook vaak om nog even snel m'n mail te checken en voor een toilet-pitstopquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, zo heel erg ver omlopen is het nou ook weer niet. Even het parkeerterrein over, langs de slagboom en je bent er al bijna.
Het fietsen zit dus in de familiequote:Op woensdag 6 februari 2008 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb die happy hardcore top100 CD ook
Robben kwam ook trouwens bij Chelsea gewoon op de fiets naar de training
cd`tje??quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Zit nu trouwens even de Happy Hardcore top 100 te luisteren en damn wat een vette platen staan daar op. Binnenkort toch maar eens een requestje opsturen voor een leuke Happy Hardcore plaat.
Nicequote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:13 schreef -Hans- het volgende:
Oeh, Moke live opname van ws weer Noorderslag!
Inderdaad, aangezien dit in de nowplaying staat: "Moke - Here Comes The Summer (noorderslag 2008)".quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:13 schreef -Hans- het volgende:
Oeh, Moke live opname van ws weer Noorderslag!
Ah, okay! Als Eric een live opname draait van Moke dan is het volgens mij altijd een opname opgenomen op Noorderslag. Maar het was dan ook wel erg goed (afgaande op hetgeen wat op de radio is gedraaid).quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:15 schreef Sirolf het volgende:
Inderdaad, aangezien dit in de nowplaying staat: "Moke - Here Comes The Summer (noorderslag 2008)".
Ik hoop het wel. Anders kan ik beter stoppen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:10 schreef Sirolf het volgende:
Bronchitis... krijg je dat niet vooral door veel roken?
Dat gaat niet lukken vrees ik...quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het vandaag een Leaf-loze dag.
* cosmick heeft bijna weeeeeeeeeeeeekend![]()
.
Volgens mij werd ik er vanochtend al mee wakkerquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het vandaag een Leaf-loze dag.
Dat is beterquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]uiteraard. Metallica + RATM + Foo Fighters + Editors =
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
Fugees![]()
Dat was me toch een opgehypte berg niksigheid
Leuk, stiekem gisteravond alwéér een FOK!ker in de studio dus.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:34 schreef RuuddieBoy het volgende:
Gisteravond bij Michiel was het erg cool, ik wil Michiel en Maricha graag bedanken voor hun gastvrijheid
En de tip van Eric aan Bas was erg goed: 'Als je zenuwen hebt... Gewoon je billen bij elkaar knijpen en niet niesen'.
NIET gaat vervelen? Samen met dat Acda & De Munnik-gedoe vind ik het heeeeeeeeel erg kut.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:56 schreef TheZapster het volgende:
Dit is gewoon de 1e keer dat een liedje van blof me niet is gaan vervelen na een aantal maanden.
Mag ik hier uit opmaken dat er mensen zijn die dat trieste gebrul van Ekdom nog leuk vinden ookquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:44 schreef borisz het volgende:
EINEN DEUTSCHE SCHALLPLATTE !!11!!!EINZ!!!!!1!
quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Mag ik hier uit opmaken dat er mensen zijn die dat trieste gebrul van Ekdom nog leuk vinden ook
Evenals "DIE LUCHT!"quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. We doen 't hier op kantoor al automatisch bij een Duitse artiest
.
OMG! Wat erg.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Dat is nog niks! Je moet eens tijdens EkStraWeekend hier komen. Dan sta je helemáál versteld van wat mensen grappig vinden...quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mag ik hier uit opmaken dat er mensen zijn die dat trieste gebrul van Ekdom nog leuk vinden ook
En in projecten voor mijn opleiding zeg ik bij het verdelen van taken altijd "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!"...quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
jaquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het is altijd nog een stuk beter dan leafquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
NIET gaat vervelen? Samen met dat Acda & De Munnik-gedoe vind ik het heeeeeeeeel erg kut.
Mooi hoe Stenders altijd laat blijken Leaf niks te vindenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is altijd nog een stuk beter dan leaf
Die ik nog niet gehoord heb vandaag
"Klopt af"
En ze had vast ook laarzen aan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn zus heeft hem ook geld overhandigd toen met het Glazen Huis...Hij was heel vriendelijk en geinteresseerd naar haar enzo(tja ze is blond he
)
Inderdaad, altijd erg vermakelijk hoe Stenders laat blijken als hij een plaat helemaal niets vind , zouden meer dj's moeten doen in plaats van dat soort platen de hemel in prijzen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Mooi hoe Stenders altijd laat blijken Leaf niks te vinden
En pallets niet te vergeten!quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En in projecten voor mijn opleiding zeg ik bij het verdelen van taken altijd "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!"...
En ook de faxen vliegen over en weer.
M'n zus kennende welquote:
Et tu, Cosmick?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:19 schreef cosmick het volgende:
Ekdoms rocks! Altijd even enthousiast.
misschien kan Stenders een cultuuromslag bewerkstelligenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd erg vermakelijk hoe Stenders laat blijken als hij een plaat helemaal niets vind , zouden meer dj's moeten doen in plaats van dat soort platen de hemel in prijzen.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
En "Girls on film" natuurlijk. "Wild Boys" vind ik een van de vreselijkste DD-tracksquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dit is trouwens een van de mindere Duran Duran tracks.... Is there something I should know of Planet Earth zijn denk ik mijn favorieten!
D'r komt wel een lekkere griet van linksquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
Of had je het nog over Sheryl Crow
Heerlijk nummer is dat
Santa Monica Blvd.
[ afbeelding ]
Helegaar vergeten!quote:
Klopt.quote:"Wild Boys" vind ik een van de vreselijkste DD-tracks.
Eens! #1quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
Nogmaals: Ben zeker geen nickelback liefhebber, maar ik vind't prima muziek
Eens! #2quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
Of had je het nog over Sheryl Crow
Heerlijk nummer is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |