HOU NOG EENS OP MET LEAF!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou cos, kom er maar in!
Ik ben Leaf nog niet beu, maar dit nummer.......quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
HOU NOG EENS OP MET LEAF!!!!!!!!!!
Oh oh oh oh oh oh oh oh!quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben Leaf nog niet beu, maar dit nummer.......gemiddeld 5x overdag.....
En dat al vanaf november?quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh oh oh oh oh oh oh oh!
2 uur later: Oh oh oh oh oh oh oh oh!
Weer 2 uur later: Oh oh oh oh oh oh oh oh!
Een uur later: Oh oh oh oh oh oh oh oh!
Eens!!!quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Misschien moet Frits Spits even in de muziekredactie van 3FM plaatsnemen. Ik hoorde gisteren in de Avondspits al meer andere/nieuwe platen dan in een week 3FM.......
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:06 schreef Deansensitized het volgende:
Heeft Michiel nu een Joran shirt aan?
Dan moet ik ekstra weekend helaas missenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Volgende week is Leaf bij Ekstra Weekend!
beetje, jaquote:
Geweldig shirtquote:
www.nooitmeerwassen.nlquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:33 schreef Timo20 het volgende:
Goeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
!!!
![]()
Veenstra: waar heb je dat shirt vandaan?![]()
![]()
precies! Hebben super veel gave shirts!quote:
Reclamemakerd!quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
precies! Hebben super veel gave shirts!
Zie `t ja. jammer dat ze nogal prijzig zijnquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
precies! Hebben super veel gave shirts!
Nogal ja, 29 euro voor 1 t-shirt...quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zie `t ja. jammer dat ze nogal prijzig zijn
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nogal ja, 29 euro voor 1 t-shirt...
spijker op zn kop!quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij zit Eddy nog ergens in het land de gastvrijheid te testen, anders was dat een mooi jurylid geweest voor vanavond.
quote:Mediapark krijgt lunchcafé
Mediapark krijgt lunchcaféHet Mediapark in Hilversum krijgt een lunchcafé. TCN, eigenaar van het terrein bij de Sumatralaan/Mies Bouwmanboulevard/Witte Kruislaan, heeft daarvoor een bouwvergunning van de gemeente Hilversum gekregen.
Het lunchcafé gaat BarBoon heten, een koffiecorner annex eetwinkel, meldt woordvoerder Niels Kranenburg van TCN. "Waar je terecht kunt voor bijvoorbeeld een cappuccino of een broodje." BarBoon is volgens Kranenburg de eerste zaak in Nederland die volgens een nieuw concept gaat draaien.
Op het Mediapark zitten onder andere de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) en RTL gevestigd.
[RF/Gooi- en Eemlander]
hoezo heb je dan zelf niet meegedaan ?quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:16 schreef Deansensitized het volgende:
Kies aub die derde niet, dat slaat nergens op...
En die eerste twee speelde ik er ook wel uit...
[ afbeelding ]
Maar het ging om het meespelen, niet het maar wat aanjengelen als hun staan te spelen...quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:17 schreef Sirolf het volgende:
Die derde ging idd vooral z'n eigen gang, en lette totaal niet op de 'rest van de band' (ok, in dit geval dus gewoon een bandje [afbeelding]).
Juist wel, vandaar deze wroegingquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoezo heb je dan zelf niet meegedaan ? [afbeelding]
Ah okquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist wel, vandaar deze wroeging [ afbeelding ]
Meedoen aan de popkwis!quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:36 schreef Deansensitized het volgende:
Ik wil ook zo'n badeend! Wat moet ik daar voor doen?
Ben blij dat je het daar dan nog wel mee eens bent! Wie weet een volgende keer ben jij aan de beurtquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist wel, vandaar deze wroeging [ afbeelding ]
Even op metmichiel naar ene Eibert zoeken
Wel drie goede kandidaten hoor, dat zeker!
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:36 schreef Sersjee het volgende:
Oh...mijn...god... TictactoeRap in het Duits
Zei je ook ooit tegen mij over de popkwisquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ben blij dat je het daar dan nog wel mee eens bent! Wie weet een volgende keer ben jij aan de beurt
Wees blij dat ze niet beginnen over 'ik zal kijken wat ik voor je kan doen, maar tot die tijd... een spannend muziekje!'quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zei je ook ooit tegen mij over de popkwis
Echt wel !quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:45 schreef Sirolf het volgende:
Op het moment dat Michiel het heeft over 57% stond de Singlestrijd bij mij op het scherm al op 63% voor DB Clifford, gaat snel!
'k zal je nog sterker vertellen, hij komt *voor* het MediaCentrum te zitten.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Goed nieuws voor de 3FM-ers en andere mediapark-bewoners!
[..]
quote:
Volgens mij kwam de plaat van John Mayer maandag ook langs in het request uurtje. Echt een fantastisch mooi liedjequote:Op woensdag 6 februari 2008 21:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]en dan meteen, van een hele andere orde, deze er achter aan
![]()
![]()
quote:
Ga er steeds harder over denken om maar heen te gaan...quote:
Het is dat het voor mij niet echt om de hoek is want anders was ik ook wel gegaan.. Maar ja, als ik echt wil dan moet je er ook wat voor over hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:25 schreef Sersjee het volgende:
Ga er steeds harder over denken om maar heen te gaan...
Bij je volgende vlaaibezorging studiobezoekje wordt het dus netjes omlopen geblazen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k zal je nog sterker vertellen, hij komt *voor* het MediaCentrum te zitten.
Maar ja, dinsdag is m'n aller, aller laatste dag daar, dan gaan we de boel in één keer naar Amersfoort verhuizen. Is dan ook de laatste dag dat m'n MediaPark Pas werkt
Zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:28 schreef Timo20 het volgende:
Niet zeuren, Hans. Gewoon naar Pinkpop gaan
Hoop dat Daft Punk komt. hoe focking vet zou dat zijn?
Als ik op de muziekredactie zou zitten zou ik het wel weten.quote:
Yepquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij je volgende vlaaibezorging studiobezoekje wordt het dus netjes omlopen geblazen.
tja Groningen levert geen spelers meer afquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even snel gekeken maar alleen maar Ajax-spelers hebben de doelpunten gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |