Kom maar op msn, dat is makkelijkerquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Doe 's een foto dan, want ik kan me er nog steeds niks bij voorstellen.
Trainen moppiequote:
Nee, om die tieten eraf te krijgenquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
om aantrekkelijk te worden?Bejjemal
oh ja, dat mag weleens op zich jaquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, om die tieten eraf te krijgen.
quote:
Nu weer welquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Leonieke!! Ben je er?
Dat 'ie snel voorbij mag gaan.quote:
Ik ga proberen wat vroeger te stoppenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat 'ie snel voorbij mag gaan.[ afbeelding ]
Ohw leuk! Ik weet nog niet tot hoe laat ik blijf. Ik moet eigenlijk tot 16:00.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:29 schreef leonieke het volgende:
Ik ga proberen wat vroeger te stoppenVanavond nog iets gaan eten en drinken met een paar collega's en die hebben eigenlijk al om 12u gedaan met werken (en ik eigenlijk pas om 16.40u).
Herkenbaar! Ik ben altijd wel blij als we ook een weekendje 'gewoon' thuis zijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:33 schreef leonieke het volgende:
De laatste tijd zijn we eigenlijk meer weg dan iets andersWe zijn dit jaar al elk weekend ergens naartoe geweest (en volgende week weeral plannen). We zijn echt niet in ons gewone doen tegenwoordig
Nog minder dan 8uur hierquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:30 schreef Ynske het volgende:
is t al tijd om naar huis te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |