Alsof hij daar zou willen voetballen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:53 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
VVV is te hoog gegrepen, gewoon ado den haag of een andere eerste divisie club. Als ie maar wegblijft uit amsterdam.
Ga niet zo beginnen want de laatste 2 jaar vinden jullie het maar lastig om bij ons te scoren laat staan winnenquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:31 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Alsof hij daar zou willen voetballen.![]()
Ajax - Feyenoord 1-2
16. Kalou
47. Kuyt
79. Charisteas
quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:04 schreef Houniet het volgende:
Kuyt was vroeger voor Ajax, staat nog op de foto met het team uit 95!
Zal me niets verbazen de flikker..
Omg, wat een held, hij heeft tegen Ajax gescoord!quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:31 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Alsof hij daar zou willen voetballen.![]()
Ajax - Feyenoord 1-2
16. Kalou
47. Kuyt
79. Charisteas
Er loopt er één bij jullie te ballen die er 2 heeft gescoord..quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Omg, wat een held, hij heeft tegen Ajax gescoord!![]()
Maarja, dat kunnen idd niet veel Feyenoorders zeggen
Ok.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:27 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Er loopt er één bij jullie te ballen die er 2 heeft gescoord..
Jullie held, Leonardo.
Alsof het daarom ging, kneus.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gewoon blij worden van een overwinning ooit op Ajax, veel triester kan het niet
Niet voor Liverpoolquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:53 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Alsof het daarom ging, kneus.![]()
![]()
Het gaat om het punt dat Kuyt een aanwinst is voor een elftal.
Liverpool weet zelf niet wat het wil.quote:
kindje toch, deed mijn opmerking op het gemene internet zo veel pijn dat je, held als jij bent, scheldwoordjes moet gaan plaatsen om jouw oohzo gefundeerde mening kracht bij te zetten? En weet je wat het leuke is, hoe hard jij je best ook blijft doen doormiddel van stoere opmerkingen te plaatsen waarmee je nu ongetwijfeld plaatselijke roem door geniet bij al je digitale vriendjes, kuyt nog steeds een prutser 1e klas is zonder ook maar een greintje zelfkennis! 20 goals en 20 assists laat me niet lachen...quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:53 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Alsof het daarom ging, kneus.![]()
![]()
Het gaat om het punt dat Kuyt een aanwinst is voor een elftal.
17 punten achter op de koploper. Het is maar wat je waardevol noemt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij is daar echt wel waardevol hoor,
Ja.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
En dat ligt allemaal aan Kuijt zeker.
Hij heeft toch twee cruciale doelpunten gemaakt uit twee pingels hoor. Zonder die had Liverpool nu 3 punten minderquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alsof de punten die ze wel hebben door hem verkregen zijn...
Kan je hier geen discussie over voeren. Alle joden zijn het erover eens, Kuijt is een prutser.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
En dat ligt allemaal aan Kuijt zeker.
Kuijt is op zeker geen prutser en ik ben denk ik niet de enige die dat zo ziet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan je hier geen discussie over voeren. Alle joden zijn het erover eens, Kuijt is een prutser.
Kuijt is mijn ogen ook geen prutser hoor. Het is een werkpaard die voetballend gezien alleen verdomde weinig brengt. Het is gewoon een hele beperkte speler.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kuijt is op zeker geen prutser en ik ben denk ik niet de enige die dat zo ziet.
Kuijt en goed kaatsenquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij is daar echt wel waardevol hoor, met iets meer doelpunten had iedereen wel anders gekraaid. Kuijt is een erg goede teamspeler die de mensen om hem heen beter laat functioneren, met name door de bal bij zich te houden en goed te kaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |