Ik zie liever Kuyt dan Landzaat of de Jong als rechtermiddenvelder.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:29 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij zijn totale CL productie in zijn carrière. Of ze zaten er bij de NOS naast, kan ook.
Rechterkant bij het NL elftal zie ik niet zitten, we zullen alles op een paar creatieve aanvallers moeten gooien willen we nog iets bereiken. Maar van mij mag hij mee hoor. Goed in vorm in ieder geval.

Niet volgens de UEFA site.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:26 schreef Nyrem het volgende:
[..]
6
gaf hij zelf net aan in een interview?

Jezus, is die langspeelplaat nóg niet grijs gedraaid?quote:Op zondag 6 april 2008 15:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Toch weer typisch dat het wéér over zijn harde werken gaat...

Dat is een oude reactie pikquote:Op woensdag 23 april 2008 00:22 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Jezus, is die langspeelplaat nóg niet grijs gedraaid?
er kan geen positieve reactie uit de media komen of daar ben je weer hoor: Copy-Paste en weer een reactie klaar.

(en de commentator begon wéér over hard werken
 (en de commentator begon wéér over hard werken  !)
!)

quote:

Verdienstelijk in de tweede helft, over de hele wedstrijd ruk.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]

Ik heb zelf ook erg weinig met Babel maar in de 2e helft speelde hij toch echt wel verdienstelijk.
Maar goed volgens mij heb je weer een flinke lading bier er doorheen gejaagd. Jij beweerde tenslotte ook nog dat Arsenal in eigen huis door Liverpool werd weggespeeld

Dus als rechter controlerende middenvelder in 4-2-3-1? Lijkt mij niet verstandig, het is wel iemand die veel en goed meeverdedigd maar op die positie kan je denk ik beter een echte middenvelder neerzetten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:30 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ik zie liever Kuyt dan Landzaat of de Jong als rechtermiddenvelder.

3 goede acties en volgens mij stond er dat ie over de hele wedstrijd 6 goede passes had van de 12quote:Op woensdag 23 april 2008 00:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]

Ik heb zelf ook erg weinig met Babel maar in de 2e helft speelde hij toch echt wel verdienstelijk.

Lijkt me het overwegen waard. Speelt prima wedstrijden op die positiequote:Op dinsdag 22 april 2008 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou hij aan de rechterkant op het middenveld als vooruitgeschoven pion ook niet van enorme waarde kunnen zijn in Oranje? Dan kunnen de creatievelingen als Sneijder mooi profiteren van zijn aanwezigheid.

En hoe ookquote:Op woensdag 23 april 2008 01:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een matige spits is het toch he Cyberia, hij staat niet eens in de spits en prikt toch weer een goaltje mee in de halve finale Champions League.

Ja joh, zeg het anders nog een keer...quote:Op woensdag 23 april 2008 00:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is een oude reactie pik
Kheb al gezegt dat ie goed speelde vandaag(en de commentator begon wéér over hard werken
!)

Dat sowieso. Babel kan mooi mee met Foppe.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als ik San Marco was, wist ik het wel. Dan liet ik Babel thuis en nam ik Kuijt mee.

VB moet gewoon kiezen voor van der Vaart of van Persie achter van Nistelrooij. Dat zijn beide een 9,5 en geen echte 10. Sneijder lekker vanaf links laten spelen en Kuijt vanaf rechts. Daarmee ontlast je ook heel veel de 2 verdedigende middenvelder, zodat die meer energie kunnen steken in het aanbrengen van ballen naar het aanvallende gedeelte van de ploeg. Daarnaast hebben we alleen maar drama rechtsbacks in NL, dus met Kuijt erin heb je een extra rechtsback in je elftal lopen. Ik denk dat Kuijt meer toegevoegde waarde heeft dan bv Seedorf op rechts.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:48 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dus als rechter controlerende middenvelder in 4-2-3-1? Lijkt mij niet verstandig, het is wel iemand die veel en goed meeverdedigd maar op die positie kan je denk ik beter een echte middenvelder neerzetten.
Als rechter aanvallende middenvelder in 4-2-3-1 heeft ie wel een voordeel ten opzichte van de meeste anderen die ervoor in aanmerking komen, namelijk dat hij rechtsbenig is. Alleen hebben we voor die drie posities een stuk of 5 erg goede voetballers waarvan er al twee op de bank moeten, zou zonde zijn als bijvoorbeeld Robben, Seedorf en Van der Vaart het alle drie moeten.

Als je nou eens kijkt gisteren. Babel of Kuijt? Dan is het toch duidelijk dat je véél meer aan Dirk Kuijt hebt dan aan Babel?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:51 schreef LoeiSoeares het volgende:
Ik twijfel toch met Kuyt. Als spits, ondanks zijn goal gister, komt ie veels te kort. Da's duidelijk. Als aanvallende middenvelder/werkpaard komt hij nu bij Liverpool beter uit de voeten, maar ik heb toch liever een mooie voetballer daar.
Als hij mag mee naar de Alpen dan is hij voor mij een van de laatste namen die wordt ingevuld. Als hij mee gaat in plaats van het non-effectieve Marrokaantje uit Eindhoven, dan zou ik het nog wel toe kunnen juichen zelfs...

met alleen mooie voetballers heeft nog geen team wat gewonnenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:51 schreef LoeiSoeares het volgende:
Ik twijfel toch met Kuyt. Als spits, ondanks zijn goal gister, komt ie veels te kort. Da's duidelijk. Als aanvallende middenvelder/werkpaard komt hij nu bij Liverpool beter uit de voeten, maar ik heb toch liever een mooie voetballer daar.
want?quote:Als hij mag mee naar de Alpen dan is hij voor mij een van de laatste namen die wordt ingevuld. Als hij mee gaat in plaats van het non-effectieve Marrokaantje uit Eindhoven, dan zou ik het nog wel toe kunnen juichen zelfs...

Ik denk dat we kwalitatief tekort komen op het EK, over het hele elftal gezien. We hebben een uitstekende keeper, een scorende spits en achter die spits mensen met veel kwaliteit, maar de verdediging en controlerende middenvelders zijn een stuk minder. We hebben een aantal mensen die met individuele kwaliteiten wedstrijden kunnen beslissen en ik denk dat je op die mensen moet "gokken" wil je een goed EK spelen. Als je dan Kuijt aan de rechterkant neerzet kost je dat één van die spelers. We hebben ook een ander soort spits dan Torres natuurlijk, die zeer snel en explosief is en daarmee wat makkelijker in scoringspositie kan komen dan Van Nistelrooy.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
VB moet gewoon kiezen voor van der Vaart of van Persie achter van Nistelrooij. Dat zijn beide een 9,5 en geen echte 10. Sneijder lekker vanaf links laten spelen en Kuijt vanaf rechts. Daarmee ontlast je ook heel veel de 2 verdedigende middenvelder, zodat die meer energie kunnen steken in het aanbrengen van ballen naar het aanvallende gedeelte van de ploeg. Daarnaast hebben we alleen maar drama rechtsbacks in NL, dus met Kuijt erin heb je een extra rechtsback in je elftal lopen. Ik denk dat Kuijt meer toegevoegde waarde heeft dan bv Seedorf op rechts.

quote:Op woensdag 23 april 2008 12:09 schreef LoeiSoeares het volgende:
Affelay is niet schoon in het koppie, alleen maar met Amsterdam bezig. Ken niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |