abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 april 2008 @ 23:30:47 #276
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_58240469
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:29 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelde hij zijn totale CL productie in zijn carrière. Of ze zaten er bij de NOS naast, kan ook.

Rechterkant bij het NL elftal zie ik niet zitten, we zullen alles op een paar creatieve aanvallers moeten gooien willen we nog iets bereiken. Maar van mij mag hij mee hoor. Goed in vorm in ieder geval.
Ik zie liever Kuyt dan Landzaat of de Jong als rechtermiddenvelder.
pi_58240484
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:26 schreef Nyrem het volgende:

[..]

6

gaf hij zelf net aan in een interview?
Niet volgens de UEFA site.

edit: wat Ruud zei dus.
  woensdag 23 april 2008 @ 00:21:10 #278
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58241812
Dit is overigens wel een goed moment om Marcotje weer eens te testen.

Zeg nou zelf, hij kan niet meer om Dirk heen.

Babel kan toch thuisblijven, weer waardeloos vandaag. Erg nuttig als invaller, dat dan weer wel...
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  woensdag 23 april 2008 @ 00:22:43 #279
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_58241852
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:30 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Toch weer typisch dat het wéér over zijn harde werken gaat...
Jezus, is die langspeelplaat nóg niet grijs gedraaid?

er kan geen positieve reactie uit de media komen of daar ben je weer hoor: Copy-Paste en weer een reactie klaar.

pi_58241881
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:22 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Jezus, is die langspeelplaat nóg niet grijs gedraaid?

er kan geen positieve reactie uit de media komen of daar ben je weer hoor: Copy-Paste en weer een reactie klaar.

Dat is een oude reactie pik

Kheb al gezegt dat ie goed speelde vandaag (en de commentator begon wéér over hard werken !)
pi_58241938
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:21 schreef MarkNMGN het volgende:

weer waardeloos vandaag.

Ik heb zelf ook erg weinig met Babel maar in de 2e helft speelde hij toch echt wel verdienstelijk.

Maar goed volgens mij heb je weer een flinke lading bier er doorheen gejaagd. Jij beweerde tenslotte ook nog dat Arsenal in eigen huis door Liverpool werd weggespeeld
  woensdag 23 april 2008 @ 00:27:24 #282
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58241949
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:26 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook erg weinig met Babel maar in de 2e helft speelde hij toch echt wel verdienstelijk.

Maar goed volgens mij heb je weer een flinke lading bier er doorheen gejaagd. Jij beweerde tenslotte ook nog dat Arsenal in eigen huis door Liverpool werd weggespeeld
Verdienstelijk in de tweede helft, over de hele wedstrijd ruk.

Bier was lekker, oude koeien ook zo te zien.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  Trouwste user 2022 woensdag 23 april 2008 @ 00:28:01 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_58241972
Kuijt de beste man van het veld. Ben geen fan van hem maar alle credits vanavond

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58242424
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:30 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Ik zie liever Kuyt dan Landzaat of de Jong als rechtermiddenvelder.
Dus als rechter controlerende middenvelder in 4-2-3-1? Lijkt mij niet verstandig, het is wel iemand die veel en goed meeverdedigd maar op die positie kan je denk ik beter een echte middenvelder neerzetten.

Als rechter aanvallende middenvelder in 4-2-3-1 heeft ie wel een voordeel ten opzichte van de meeste anderen die ervoor in aanmerking komen, namelijk dat hij rechtsbenig is. Alleen hebben we voor die drie posities een stuk of 5 erg goede voetballers waarvan er al twee op de bank moeten, zou zonde zijn als bijvoorbeeld Robben, Seedorf en Van der Vaart het alle drie moeten.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_58242653
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:26 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

3 goede acties en volgens mij stond er dat ie over de hele wedstrijd 6 goede passes had van de 12
pi_58242809
Wat een matige spits is het toch he Cyberia, hij staat niet eens in de spits en prikt toch weer een goaltje mee in de halve finale Champions League.
pi_58242926
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou hij aan de rechterkant op het middenveld als vooruitgeschoven pion ook niet van enorme waarde kunnen zijn in Oranje? Dan kunnen de creatievelingen als Sneijder mooi profiteren van zijn aanwezigheid.
Lijkt me het overwegen waard. Speelt prima wedstrijden op die positie
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 23 april 2008 @ 01:12:28 #288
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58242943
quote:
Op woensdag 23 april 2008 01:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een matige spits is het toch he Cyberia, hij staat niet eens in de spits en prikt toch weer een goaltje mee in de halve finale Champions League.
En hoe ook
  woensdag 23 april 2008 @ 02:09:01 #289
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_58243725
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:24 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dat is een oude reactie pik

Kheb al gezegt dat ie goed speelde vandaag (en de commentator begon wéér over hard werken !)
Ja joh, zeg het anders nog een keer...
pi_58243786
Kuyt speelt altijd goed tegen Chelsea.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_58247288
Als ik San Marco was, wist ik het wel. Dan liet ik Babel thuis en nam ik Kuijt mee.
  woensdag 23 april 2008 @ 10:29:51 #292
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58247774
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als ik San Marco was, wist ik het wel. Dan liet ik Babel thuis en nam ik Kuijt mee.
Dat sowieso. Babel kan mooi mee met Foppe.
pi_58249980
Ik twijfel toch met Kuyt. Als spits, ondanks zijn goal gister, komt ie veels te kort. Da's duidelijk. Als aanvallende middenvelder/werkpaard komt hij nu bij Liverpool beter uit de voeten, maar ik heb toch liever een mooie voetballer daar.

Als hij mag mee naar de Alpen dan is hij voor mij een van de laatste namen die wordt ingevuld. Als hij mee gaat in plaats van het non-effectieve Marrokaantje uit Eindhoven, dan zou ik het nog wel toe kunnen juichen zelfs...
pi_58250092
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:48 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Dus als rechter controlerende middenvelder in 4-2-3-1? Lijkt mij niet verstandig, het is wel iemand die veel en goed meeverdedigd maar op die positie kan je denk ik beter een echte middenvelder neerzetten.

Als rechter aanvallende middenvelder in 4-2-3-1 heeft ie wel een voordeel ten opzichte van de meeste anderen die ervoor in aanmerking komen, namelijk dat hij rechtsbenig is. Alleen hebben we voor die drie posities een stuk of 5 erg goede voetballers waarvan er al twee op de bank moeten, zou zonde zijn als bijvoorbeeld Robben, Seedorf en Van der Vaart het alle drie moeten.
VB moet gewoon kiezen voor van der Vaart of van Persie achter van Nistelrooij. Dat zijn beide een 9,5 en geen echte 10. Sneijder lekker vanaf links laten spelen en Kuijt vanaf rechts. Daarmee ontlast je ook heel veel de 2 verdedigende middenvelder, zodat die meer energie kunnen steken in het aanbrengen van ballen naar het aanvallende gedeelte van de ploeg. Daarnaast hebben we alleen maar drama rechtsbacks in NL, dus met Kuijt erin heb je een extra rechtsback in je elftal lopen. Ik denk dat Kuijt meer toegevoegde waarde heeft dan bv Seedorf op rechts.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_58250121
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:51 schreef LoeiSoeares het volgende:
Ik twijfel toch met Kuyt. Als spits, ondanks zijn goal gister, komt ie veels te kort. Da's duidelijk. Als aanvallende middenvelder/werkpaard komt hij nu bij Liverpool beter uit de voeten, maar ik heb toch liever een mooie voetballer daar.

Als hij mag mee naar de Alpen dan is hij voor mij een van de laatste namen die wordt ingevuld. Als hij mee gaat in plaats van het non-effectieve Marrokaantje uit Eindhoven, dan zou ik het nog wel toe kunnen juichen zelfs...
Als je nou eens kijkt gisteren. Babel of Kuijt? Dan is het toch duidelijk dat je véél meer aan Dirk Kuijt hebt dan aan Babel?

Stel we spelen 4-2-3-1. Dan zou ik voor de voorste vier posities acht spelers meenemen:

Spitsen: Ruud en KJH
Aanvallende middenvelders: Van Persie, Robben, Van der Vaart, Sneijder, Seedorf en Dirk Kuijt.
pi_58250263
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:51 schreef LoeiSoeares het volgende:
met alleen mooie voetballers heeft nog geen team wat gewonnen
quote:
want?
pi_58250414
Affelay is niet schoon in het koppie, alleen maar met Amsterdam bezig. Ken niet.

De lelijke voetballers mogen wel achter de mooie ballers het werk doen.
pi_58251513
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:56 schreef Steven184 het volgende:

[..]

VB moet gewoon kiezen voor van der Vaart of van Persie achter van Nistelrooij. Dat zijn beide een 9,5 en geen echte 10. Sneijder lekker vanaf links laten spelen en Kuijt vanaf rechts. Daarmee ontlast je ook heel veel de 2 verdedigende middenvelder, zodat die meer energie kunnen steken in het aanbrengen van ballen naar het aanvallende gedeelte van de ploeg. Daarnaast hebben we alleen maar drama rechtsbacks in NL, dus met Kuijt erin heb je een extra rechtsback in je elftal lopen. Ik denk dat Kuijt meer toegevoegde waarde heeft dan bv Seedorf op rechts.
Ik denk dat we kwalitatief tekort komen op het EK, over het hele elftal gezien. We hebben een uitstekende keeper, een scorende spits en achter die spits mensen met veel kwaliteit, maar de verdediging en controlerende middenvelders zijn een stuk minder. We hebben een aantal mensen die met individuele kwaliteiten wedstrijden kunnen beslissen en ik denk dat je op die mensen moet "gokken" wil je een goed EK spelen. Als je dan Kuijt aan de rechterkant neerzet kost je dat één van die spelers. We hebben ook een ander soort spits dan Torres natuurlijk, die zeer snel en explosief is en daarmee wat makkelijker in scoringspositie kan komen dan Van Nistelrooy.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_58251882
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:09 schreef LoeiSoeares het volgende:
Affelay is niet schoon in het koppie, alleen maar met Amsterdam bezig. Ken niet.
pi_58251918
Babel thuislaten Ik denk dat je meer aan een Babel heb die een verdediging na 70 minuten stuk speelt dan een Kuyt die zich de pleuris werkt, maar waar er 9/10 keer niks uitkomt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')