Maar zelfs als hij eens scoort en goed, aanvallend voetbal laat zien 'werkt hij hard'.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Commentatoren hebben nooit wat te zeggen, dus blijven ze maar vasthouden aan het welvertrouwde...
Blijkbaar is het moeilijk te begrijpen dat spelers ook van belang kunnen zijn voor hun team zonder dat ze veel scoren. De rol van Kuijt is ook compleet anders t.o.v. de belangrijkste spits bij Liverpool...

Ja en?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar zelfs als hij eens scoort en goed, aanvallend voetbal laat zien 'werkt hij hard'.

Kuijt haalt wel alles uit die (beperkte) kwaliteiten, wat ik dan ook weer een kwaliteit vind.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor zijn beperkte kwaliteiten heeft hij vandaag toch puik gespeeld

quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou hij aan de rechterkant op het middenveld als vooruitgeschoven pion ook niet van enorme waarde kunnen zijn in Oranje? Dan kunnen de creatievelingen als Sneijder mooi profiteren van zijn aanwezigheid.

nu zijn we natuurlijk benieuwd wie die andere spelers zijnquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:18 schreef Nyrem het volgende:
Kuyt is één van de vier spelers ooit die scoort in de 1/8e finale, kwart finale, halve finale en finale (vorig jaar de finale dan).

http://www.uefa.com/compe(...)pestat=gs/index.htmlquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:26 schreef Nyrem het volgende:
[..]
6
gaf hij zelf net aan in een interview?

Morientes (met Monaco) is er één van las ik net op het liverpool forumquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:26 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nu zijn we natuurlijk benieuwd wie die andere spelers zijn

Volgens mij bedoelde hij zijn totale CL productie in zijn carrière. Of ze zaten er bij de NOS naast, kan ook.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:26 schreef Nyrem het volgende:
[..]
6
gaf hij zelf net aan in een interview?

Ja, ik weet het.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:29 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
http://www.uefa.com/compe(...)pestat=gs/index.html

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |