abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3338448
ut zit namelijk zo...ik wil me vriendin dolgraag eens anaal nemen, maar ze wilt dit alleen maar doen als zij mij ook eens in ruil een keer anaal mag nemen(met voorbinddildo). Dat zie ik echter niet zo zitten ... enige hulp zou ik zeer waarderen. Hoe denken jullie erover???
  Eindredactie Games donderdag 28 februari 2002 @ 16:33:54 #2
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_3338473
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 16:32 schreef CriticalMass het volgende:
ut zit namelijk zo...ik wil me vriendin dolgraag eens anaal nemen, maar ze wilt dit alleen maar doen als zij mij ook eens in ruil een keer anaal mag nemen(met voorbinddildo). Dat zie ik echter niet zo zitten ... enige hulp zou ik zeer waarderen. Hoe denken jullie erover???
tsja wat een dillema
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 28 februari 2002 @ 16:34:24 #3
15652 Dasu
Ignore me! I dare you..
pi_3338479
afgezien dat het feit dat je dit dus met de wereld wilt delen een beetje is.

Probeer het eens zou ik zeggen. Zij zegt in feite het volgende: Wat jij wilt dat ik voel, wil ik dat jij voelt. Aan jou dus de keuze of je deze sensatie met haar wilt "delen"...

Maareh.. Je zegt in feite al dat je er niks voor voelt, dus waarom verwacht je dan van haar dat zij zich wel gewillig voorover buigt om jou ter wille te zijn? Misschien voelt zij wel de zelfde reservering voor deze sexuele uitting als jij?

anyway, ik hoef eigenlijk niet te weten hoe dit afloopt

[Dit bericht is gewijzigd door Dasu op 28-02-2002 16:38]

Dasu en de avonturen van een dyslectische taalpurist....
  donderdag 28 februari 2002 @ 16:34:57 #4
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_3338487
Gelijk heeft ze.... tja tis kiezen of delen dan he
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 28 februari 2002 @ 16:35:16 #5
14326 Caballero
what the fuck is wtf
pi_3338495
quote:

ze wil gewoon dat jij weet hoe het voelt? voor wat hoort wat !
"Get Rich Or Die Tryin"
pi_3338503
En 't is allemaal de schuld van die SpiceGirls
pi_3338511
Sjah, eerlijk is eerlijk. vaar wat hoort wat Maar het lijkt mij idd ook niks
pi_3338515
tjah
...

je kan het misschien nog prettig vinden ook... dat kan jij niet op voorhand weten....

btw; ik vraag me af wat vrouwen eraan hebben om met een voorbindertje te neuken??? of krijgen ze plots gevoelens in dat stuk plastic???

Vrouwtjes??? wat vinden jullie van die voorbindlullen?

Bezoek mijn blog eens; je vindt er anders dan andere berichtjes...
http://dcnet.be/praten
  donderdag 28 februari 2002 @ 16:36:50 #9
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_3338527
misschien zegt ze dat juist om jou op een speciale manier duidelijk te maken dat het haar ook niet echt wat lijkt.
pi_3338531
Tsja.. Als het je niks lijkt dan moet je het gewoon niet doen en als dat betekent dat je zelf ook geen anale seks krijgt, so be it..

Meer kan ik er niet van zeggen, zo simpel is het gewoon..

pi_3338534
Hahaha, die vriendin van jou is evil

Dilemma's he? Dit moet je echt zelf oplossen vriend.

Wat vind je zwaarder wegen?

May the road rise to meet your feet
pi_3338551
...voor wat, hoort wat...
...wel de lusten, niet de lasten?...
  donderdag 28 februari 2002 @ 16:38:44 #13
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_3338557
Verleg je grenzen zou ik zeggen.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_3338559
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 16:36 schreef bogyserver het volgende:
btw; ik vraag me af wat vrouwen eraan hebben om met een voorbindertje te neuken??? of krijgen ze plots gevoelens in dat stuk plastic???
Je hebt er ook met een speciaal stukje dat de clitoris stimuleert, maar of dat nou zo'n reden is om een voorbindlul te gebruiken.. Geen idee..

(Les)bi's met penisnijd, klinkt als een onderwerp voor Sonja Barend..

pi_3338577
Taj Logisch toch?

Als jij niet wilt, waarom moet zij het dan wel ondergaan?

Persoonlijk wist ik het wel

T.

Wij houden niet van half werk !
pi_3338582
Ik zeg doen,

en dan vertel je ons dat het niets was...

weer wat geleerd...

donderdag 28 februari 2002 @ 16:41:28 #17
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_3338598
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 16:36 schreef bogyserver het volgende:
tjah
...

je kan het misschien nog prettig vinden ook... dat kan jij niet op voorhand weten....

Vrouwtjes??? wat vinden jullie van die voorbindlullen?

Ik ben geen vrouwtje, maar ik wil best wel even antwoord geven.
Die voorbindlullen zijn bedoeld om je partner te laten voelen hoe het is om geneukt te worden. En dat kan een positieve en een negatieve lading hebben: sommigen doen het dus voor de lol als onderdeel van het sexspel, anderen gebruiken het om hun partner te laten voelen wat zij de ander zelf aandoen.

Die vriendin heeft trouwens groot gelijk!!!! Ik zeg altijd hetzelfde in zo'n situatie en dan heeft mijn partner plots een stuk minder zin om mij anaal te nemen (het lijkt mij overigens helemaal niets).

Nee, ik ben niet aardig!
pi_3338627
Whaaaha LOL
Ik ken ook een dude die moest eerst zijn eigen zaad slikken, van zijn vriendin, voordat zijn vriendin hem zuigde en liet klaren komen in haar mond!!

ROFLOL, begin maar al vast met rek oefeningen!!

über1337!

You may see me, as you want me to see! but don't jugge me for what really i am!
  donderdag 28 februari 2002 @ 16:44:16 #19
13675 m24
Minds are like parachutes.
pi_3338634
Wat heb jij toch een fantastische vriendin, zucht
If a million people say a foolish thing, it is still a foolish thing.
Jacques Anatole Thibault (1844-1924)
pi_3338639
Hmmmm... je hebt iig een vriendin met creatieve ideeen
Maar idd, als jij het al geen prettig idee vind, waarom zou je vriendin het dan wel lekker vinden
pi_3338640
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 16:38 schreef buzzer het volgende:
Verleg je grenzen zou ik zeggen.
Precies...ik vind dat je vriendin gelijk heb
Misschien vind je het nog lekker ook
pi_3338685
quote:
Whaaaha LOL
Ik ken ook een dude die moest eerst zijn eigen zaad slikken, van zijn vriendin, voordat zijn vriendin hem zuigde en liet klaren komen in haar mond!!
Nou, er schijnen middeltjes te zijn dat dat nog lekker smaakt ook..... Maar het lijkt me toch niet een fris idee eigenlijk
  donderdag 28 februari 2002 @ 16:47:47 #23
3767 Herald
Come get some
pi_3338689
het echte probleem is natuurlijk dat die voorbinddildo veel groter is dan zijn eigen jongeheer. Dan is het dus niet eerlijk eh
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_3338702
quote:
...
Hoe denken jullie erover???
Niet gek. Tenzij jij een man bent

(Ok, beetje flauw)

Alhoewel, ik vraag me wel af wat de meeste mannen zouden antwoorden op de vraag waarom het voor vrouwen wel 'normaal' is..

bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory
  donderdag 28 februari 2002 @ 16:49:10 #25
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_3338706
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 16:47 schreef Herald het volgende:
het echte probleem is natuurlijk dat die voorbinddildo veel groter is dan zijn eigen jongeheer. Dan is het dus niet eerlijk eh
  donderdag 28 februari 2002 @ 16:55:13 #26
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_3338809
Ahhhhhhhhh maak je niet druk man,
dat is een typisch Viva / Yess antwoord. Ze heeft gewoon in een blad gelezen wat ze moet zeggen als jij komt vragen om anale sex(en zij het niet zo ziet zitten). Door te vragen of ze in ruil daarvoor jou eens anaal mag nemen, weet ze al dat je dat waarschijnlijk niet ziet zitten. Want er zijn weinig mannen die staan te juichen als hun vriendin vraagt of zij hem eens anaal mag "verwennen"

Gewoon antwoorden dat je het OK vind, ik durf te wedden dat ze dan alsnog terugkrabbelt...

greetz & succes...

But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
  donderdag 28 februari 2002 @ 16:56:01 #27
23038 RoTju
Entrepreneur
pi_3338821
Hint

Maak haar es lekker geil.. nog beter, waneer zij heel geil is, haar nog meer opgeilen totdat ze erom smeekt en dan simpelweg zeggen: Ik ga niet verder totdat ik je eerst in je arss mag!

Of
Bef haar net zo lang totdat het vocht langs je gezicht druipt en dan met je vinger(s) haar arss masseren (rustig!! niet te ruig!) Merk je vanzelf of ze t toelaat of niet.. tja en dan gewoon vragen of je dr in mag!

pi_3338847
Ze heeft gewoon een zieke geest soms...ut is meer om mij te klooien dan dat ze wilt aantonen hoe ut voelt om anaal genomen te worden (voor wat hoort wat zegt ze dan). Ze wilt ut wel proberen, maar de tegenprestatie lijkt me als hetero-sexuele man echt wel:r. Ik vind ut toch maar zwaar klote hoor... zouden jullie er wel ja op zeggen?
pi_3338871
Ik vind het niet zo'n raar voorstel. Kun je eens op dezelfde manier genieten als zij.
pi_3338882
*kuch*
Une fois tu gagnes, mille fois tu perds.
  donderdag 28 februari 2002 @ 17:01:06 #31
14326 Caballero
what the fuck is wtf
pi_3338892
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 16:57 schreef CriticalMass het volgende:
Ze heeft gewoon een zieke geest soms...ut is meer om mij te klooien dan dat ze wilt aantonen hoe ut voelt om anaal genomen te worden (voor wat hoort wat zegt ze dan). Ze wilt ut wel proberen, maar de tegenprestatie lijkt me als hetero-sexuele man echt wel:r. Ik vind ut toch maar zwaar klote hoor... zouden jullie er wel ja op zeggen?
ben je bang dat je ineens homo zou zijn dan?
"Get Rich Or Die Tryin"
  FOK!fotograaf donderdag 28 februari 2002 @ 17:36:49 #32
18921 freud
Who's John Galt?
pi_3339317
[offtopic]

Waarom heeft je vriendin in godsnaam een voorbindsnikkel in haar bezit??

[/offtopic]

Eerlijk is eerlijk... Zolang zij niet ineens met een 35CM grote voorbind unit aankomt...

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 28 februari 2002 @ 17:40:03 #33
11782 mad26
--==geen==--
pi_3339358
quote:
Ze wilt ut wel proberen, maar de tegenprestatie lijkt me als hetero-sexuele man echt wel
Oh... nu snap ik het. Als je geen anale sex wilt dan ben je hetero
Vu ja dé, the odd feeling nothing has ever happened before...
pi_3339372
Ik vind het wel een beetje debiel dat er nu de hele tijd wordt geroepen: "Voor wat hoort wat", terwijl als er een topic is dat een meisje haar vriendje niet wilt pijpen en hij dan vindt dat hij haar niet meer hoeft te beffen, iedereen "voor wat hoort wat" een egoistische uitspraak vindt...

Ik vind dat iedereen moet wat ze willen en als je iets niet wilt moet je het niet doen. Als jij dus niet door haar genomen wilt worden met een voorbinddildo, moet je dat gewoon zeggen. En vraag haar gewoon of ze dat voorstel doet omdat ze eigenlijk niet anaal wilt, of dat ze het echt allebei wel wilde...

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 28 februari 2002 @ 17:46:46 #35
21701 Sjmkwaman
love hardhouse 4 ever
pi_3339415
lol

je heb in ieder geval wel een vriendin met humor

misschien vind je het wel heel lekker.....kan het me alleen niet voor stellen

en ik wens je veel succes
even de tandjes op elkaar

MusiC Is ThE AnsweR
pi_3339435
quote:
Lekker kinderachtig zeg. Wat heeft het in hemelsnaam met hetero-zijn te maken? Dat in je kont geneukt worden niet "normaal" is? Nou, dat is het voor een vrouw ook niet hoor! Ik vind wel dat als je het normaal aan haar gevraagd hebt, dat ze ook wel gewoon kan antwoorden.

Ik kan me bovendien wel voorstellen dat ze het een leuk idee vindt om haar vriend eens anaal te nemen, ik denk dat het best een lekker geil "machtsgevoel" geeft. Tock lijkt het mij ook niet zo leuk, maar ieder z'n liefhebberijen.

pi_3339443
quote:
maar de tegenprestatie lijkt me als hetero-sexuele man echt wel
Ik zou maar oppassen inderdaad. Voor je het weet ben je homo!
C’est Davie :o)
  donderdag 28 februari 2002 @ 17:54:38 #38
374 beelzebub
master of disaster
pi_3339496
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 16:47 schreef Herald het volgende:
Dat is niet onoverkomelijk, bestel de double you, word je geneukt door je eigen pik.
pi_3339530
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 17:54 schreef beelzebub het volgende:

[..]

Dat is niet onoverkomelijk, bestel de double you, word je geneukt door je eigen pik.

Wel cool, ik ga m'n Chinese vriendinnetjes er eentje opsturen
  donderdag 28 februari 2002 @ 18:07:58 #40
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_3339668
hmm,tja...jij plezier zei plezier zou ik zeggen...en wie weet vind je het dan wel onwijs lekker
To infinity…and beyond!
  donderdag 28 februari 2002 @ 18:20:06 #41
3767 Herald
Come get some
pi_3339838
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 17:54 schreef beelzebub het volgende:
koel
nouja dan zou ik het voorstel wel aannemen hoor
pi_3340690
Hahaha !! Nou, leg d'r gewoon uit dat jouw reet niet gemaakt is voor dat soort fratsen. Bij meisjes moet er iets in, bij jongens niet. Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat een meisje het leuk vind om met een voorbinddildo zo'n harige reet te penetreren.
pi_3340712
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 16:35 schreef Bigs het volgende:
Sjah, eerlijk is eerlijk. vaar wat hoort wat Maar het lijkt mij idd ook niks
Helemaal mee eens, bij gaan er ook alleen maar dingen uit en niets erin...
B Red Ten
pi_3340762
okok ik geef toe dat er tijdens het verwoorden van mijn gedachtes iets is fout gegaan.

ik probeerde dus helemaal niet te impliceren dat je dan meteen een homo bent!!!

ik voel er persoonlijk alleen helemaal niets voor om iets in mijn anus geschoven te krijgen.

dit wilde ik dus ff rechtzetten!

donderdag 28 februari 2002 @ 19:54:47 #45
21715 moonglade
just a glimmer in on the water
pi_3340825
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 19:37 schreef deepthroat het volgende:
Hahaha !! Nou, leg d'r gewoon uit dat jouw reet niet gemaakt is voor dat soort fratsen. Bij meisjes moet er iets in, bij jongens niet. Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat een meisje het leuk vind om met een voorbinddildo zo'n harige reet te penetreren.
bij meisjes moet er iets in? wij hebben er toch nog een speciaal gaatje bij??
zou juist denken dat er eerder bij de mannen iets in moet!
ik ben niet nieuwsgierig, ik wil alleen alles van je weten
pi_3341081
quote:
Watje. Enerzijds wel geven maar niet nemen.
pi_3342601
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 19:54 schreef moonglade het volgende:

[..]

bij meisjes moet er iets in? wij hebben er toch nog een speciaal gaatje bij??
zou juist denken dat er eerder bij de mannen iets in moet!

Nee, dat zie je echt verkeerd. Als je namelijk een manne-reet ingaat zit z'n penis in de weg (vraag me niet hoe ik dat weet), dit is dus niet prettig. Bij vrouwen is er veel meer plek daarbinnen en daarnaast is een anus een stuk gevoeliger dan een vagina (zeggen ze)..
pi_3342669
quote:
Hahahahahahahahahahahaha!
* Onder de tafel licht van het lachen......
pi_3343247
quote:
Ze heeft gewoon een zieke geest soms...ut is meer om mij te klooien dan dat ze wilt aantonen hoe ut voelt om anaal genomen te worden (voor wat hoort wat zegt ze dan). Ze wilt ut wel proberen, maar de tegenprestatie lijkt me als hetero-sexuele man echt wel:r.
Je moet je niet zo aanstellen!!
Ben jij nou helemaal besodemieterd!!
Als je haar zo graag anaal wilt neuken moet je het er maar voor over hebben.Niet zeuren.Op je buikje en erin die gast.
En wie weet, misschien is het wel voor herhaling vatbaar.Dan kan je een stapje verder.De volgende keer laat je je dan door een kerel neuken.Waarom niet toch?
pi_3343348
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 17:42 schreef texelonia het volgende:
Ik vind het wel een beetje debiel dat er nu de hele tijd wordt geroepen: "Voor wat hoort wat", terwijl als er een topic is dat een meisje haar vriendje niet wilt pijpen en hij dan vindt dat hij haar niet meer hoeft te beffen, iedereen "voor wat hoort wat" een egoistische uitspraak vindt...

Ik vind dat iedereen moet wat ze willen en als je iets niet wilt moet je het niet doen. Als jij dus niet door haar genomen wilt worden met een voorbinddildo, moet je dat gewoon zeggen. En vraag haar gewoon of ze dat voorstel doet omdat ze eigenlijk niet anaal wilt, of dat ze het echt allebei wel wilde...

Tjeeeezus Texelonia,
wat een zinnig antwoord!!

*mee eens is*

*van stoel valt*

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_3343398
Een suggestie die misschien helpt:

Ga met haar akkoord, maar vraag haar dan wel om het eerst bij jou te doen... Dan heb je tenminste iets om je op te verheugen terwijl je je kiezen op elkaar hebt.

Ars longa, vita brevis
pi_3343426
Reactie op topic starter:

NOT Me ... ik weet niet waarom maar mijn gaatje daaro is alleen bestemd voor output al zou ik er denk ik ook niet echt een probleem mee hebben om het eens uit te proberen (* Chandler is newbie op dat gebied ).

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_3343525
Mede-mannen,

Wat zijn jullie over het algemeen toch een stelletje ouderwetse ballen! Mijn vriendin en ik hebben ook zo'n voorbind-penis (Met twee kanten ) En heren ik kan het jullie aanraden!!! Het is even wennen in het begin, maar wel vet geil!

En vergeet niet heren : Praatjes vullen geen gaatjes!!

BTW : texelonia, way to go girl!!!

Het is altijd een feest, als zij zijn langs geweest!
  donderdag 28 februari 2002 @ 23:22:39 #54
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_3343971
LOL

Meiden hebben het hier vaker over, maar nooit gedacht dat iemand het ook daadwerkelijk zou zeggen. Laat staan in pratijk brengen.

ps dit moet je alleen opknappen

To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_3344862
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 22:53 schreef WefDiNaini het volgende:
En vergeet niet heren : Praatjes vullen geen gaatjes!!
.. een voorbinddildo ook niet!

[Dit bericht is gewijzigd door deepthroat op 01-03-2002 00:50]

vrijdag 1 maart 2002 @ 00:31:33 #56
20184 Zeikerd
Windmolenbestrijder
pi_3344900
Ik zie sowieso niet de lol van dat gepoer in je stront-uitlaat. Wat is daar geil aan? Als "gewoon" neuken niet bevredigend genoeg is, doe je dáár iets fout hoor, dat los je niet op door andere openingen te gaan exploreren...
Fokzine: Goed concept, naar de kloten geholpen door simpele zielen met een moderatorpetje op. Achterstevoren natuurlijk.
  vrijdag 1 maart 2002 @ 00:40:52 #57
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_3345022
Zo'n prostaat-massage schijnt zeer lekker te zijn...

...heb ik gehoord!!!!

pi_3346426
quote:
Tsssssssk een sexuele handeling voor een tegenprestatie, de hoer
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_3346446
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 07:48 schreef DIGGER het volgende:
Tsssssssk een sexuele handeling voor een tegenprestatie, de hoer
  vrijdag 1 maart 2002 @ 08:04:16 #60
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_3346460
Het is een wereld van geven en nemen..... Dus hoppa, gewoon doen
Je moet niks!
  vrijdag 1 maart 2002 @ 09:36:04 #61
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_3346728
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 00:40 schreef Dr_Greene het volgende:
Zo'n prostaat-massage schijnt zeer lekker te zijn...

...heb ik gehoord!!!!

Ook Road Trip gekeken?

prrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_3348568
Ik geef haar groot gelijk.

Als mijn vriend anale sex met mij zou willen, zou ik het ook terug willen doen.

vrijdag 1 maart 2002 @ 12:37:55 #63
18807 Tha_Mav
yeah right whatever
pi_3348614
mmmhhhh tja.... das een probleem ja... heeft ze er ervaring mee??? en anders als je dan nog wil
R.I.P. -=[BIGHEADS]=-
pi_3349040
Gewoon ipv toe te stemmen met haar wens, d'r een geeltje beloven.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_3349066
quote:
Als je dr op zn hondjes neemt (en ze is een beetje dronken) stiekem je pikkie in haar poepgaatje steken
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 1 maart 2002 @ 15:19:25 #66
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_3350904
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 13:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als je dr op zn hondjes neemt (en ze is een beetje dronken) stiekem je pikkie in haar poepgaatje steken

En dan een slag tegen je harsens krijgen.
Dat is dus echt NOT DONE.
  vrijdag 1 maart 2002 @ 15:20:33 #67
3767 Herald
Come get some
pi_3350913
je laat je niet graag verrassen Mukie?
pi_3350956
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 15:20 schreef Herald het volgende:

voordat je die stomp voor je hersens hebt gehad zal ze eerst wel ff zo hebben gekeken: (beetje wit wegtrekken enzo)

I got soul, but I'm not a soldier
  vrijdag 1 maart 2002 @ 18:37:36 #69
2432 Nimue
keep your magic
pi_3353086
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 22:00 schreef deepthroat het volgende:

Als je namelijk een manne-reet ingaat zit z'n penis in de weg (vraag me niet hoe ik dat weet), dit is dus niet prettig. Bij vrouwen is er veel meer plek daarbinnen en daarnaast is een anus een stuk gevoeliger dan een vagina (zeggen ze)..

Wat ik begrepen heb van mannen die het ondergaan van anale seks prettig vinden is dat bij mannen juist de prostaat gemasseerd wordt en dat dat heel erg prettig voelt. Vrouwen hebben in ieder geval geen prostaat dus dat genot missen wij dames in ieder geval.

Over die voorbinddildo, ik heb er geen ervaring mee, maar ik kan me voorstellen dat als zo'n ding laag op je schaambeen drukt dat het voor een vrouw best prettig voelt om mee te neuken. Indirecte clitorale stimulatie, mjammie!

It takes all sorts to make the world (Keri Hulme, The bone people)
  vrijdag 1 maart 2002 @ 19:57:18 #70
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_3353690
doen doen DOEN!!! Lachen toch, maakt het uit, weet je toch ook wat zij voelt, wie weet is het hardstikke geil! Suc6!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 1 maart 2002 @ 20:56:46 #71
545 dop
:copyright: dop
pi_3354311
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 19:48 schreef CriticalMass het volgende:
okok ik geef toe dat er tijdens het verwoorden van mijn gedachtes iets is fout gegaan.

ik probeerde dus helemaal niet te impliceren dat je dan meteen een homo bent!!!

ik voel er persoonlijk alleen helemaal niets voor om iets in mijn anus geschoven te krijgen.

dit wilde ik dus ff rechtzetten!

doe dan eens als een inteligente vent en bedenk je dat je vriendinnetje jou lul waarschijnlijk ook niet in haar bruine oogje wil

het idee moet voor een vrouw die het niet wil net zo zijn als voor een man die niet wil lijkt mij

texel zij het al vrij duidelijk

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zaterdag 2 maart 2002 @ 00:23:53 #72
20741 generalist
Watch me do it!
pi_3357081
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 15:19 schreef Mukie het volgende:

[..]

En dan een slag tegen je harsens krijgen.
Dat is dus echt NOT DONE.

LMAO!!!!!

Nah,.... dat werkt dus echt wel... nog lekker ook.... voor beide!!

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_3357962
http://cristienshop.com/store/product.asp?sbID=&winkel=&dept%5Fid=38&pf%5Fid=2056

26 euro is zo'n ding
misschien moet ik er ook maar eentje kopen Lijkt me wel spannend

zaterdag 2 maart 2002 @ 05:56:16 #74
545 dop
:copyright: dop
pi_3358840
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 01:44 schreef LinsJ het volgende:
http://cristienshop.com/store/product.asp?sbID=&winkel=&dept%5Fid=38&pf%5Fid=2056

26 euro is zo'n ding
misschien moet ik er ook maar eentje kopen Lijkt me wel spannend

doe het dan gelijk goed

http://cristienshop.com/store/product.asp?sbID=&winkel=&dept%5Fid=19&pf%5Fid=909

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_3360591
Bukken en 3 x tuffen, vaseline, boter, etc. LoL
Ik had het niet gedaan, no fucking way!
  zondag 3 maart 2002 @ 00:37:40 #76
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_3366437
heheheheheheh

Ze heeft inderdaad groot gelijk....

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_3366542
quote:
ze heeft wel gevoel voor humor
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  maandag 4 maart 2002 @ 21:36:20 #78
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_3386221
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 15:20 schreef Herald het volgende:
Als een meisje hier niet op bedacht is en het ook aangegeven heeft dat ze het niet leuk vindt

ps Mukie doet wel aan anale sex dus ....

maandag 4 maart 2002 @ 21:39:40 #79
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_3386242
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 00:23 schreef generalist het volgende:

[..]

LMAO!!!!!

Nah,.... dat werkt dus echt wel... nog lekker ook.... voor beide!!

LMAO ???
quote:
Door ThatsMeThatsRight - vrijdag 01 maart 2002 15:24
voordat je die stomp voor je hersens hebt gehad zal ze eerst wel ff zo hebben gekeken: (beetje wit wegtrekken enzo)
Zie mijn comment
quote:
Op maandag 04 maart 2002 21:36 schreef Mukie het volgende:
Als een meisje hier niet op bedacht is en het ook aangegeven heeft dat ze het niet leuk vindt

ps Mukie doet wel aan anale sex dus ....

pi_3387411
Ach, zo erg kan het toch niet zijn om je in je sterretje te laten nemen. Ik bedoel er zijn zat mensen die dat vrijwillig ondergaan. Als het dan echt alleen maar pijn zou doen, dan zouden ze dat niet doen denk ik zo.

ik zou toch wel ff moeten slikken voordat ik dat zou toestaan.

It's better to reign in hell than to serve in heaven
pi_3398713
quote:
HAHAHAHA!!!

Sorry...gaaf wijf hee!!

I see dumb people....
  dinsdag 5 maart 2002 @ 23:04:28 #82
24257 Taz
Meet my friend : Glock 17
pi_3398739
Gewoon doen ! Misschien ga je het wel lekker vinden. De beloning krijg je toch ?
"De jeugd heeft de toekomst"; vergeef me dat ik af en toe zenuwachtig word...
pi_3398760
quote:
Je bent waarschijnlijk bang dat je er achter komt dat je homo bent, toch?
wonnebie mot met een andere kijk
pi_3485412
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:06 schreef Spanning het volgende:

[..]

Je bent waarschijnlijk bang dat je er achter komt dat je homo bent, toch?

Wat the fuck heeft dit met homosexualiteit te maken? Het gaat dan, lijkt mij, immers meer om genot (als je het lekker vindt) dan om het in vakjes plaatsen van je sexuele voorkeur.

Bekrompen gedachten hoor!

En wees eerlijk als je eenmaal weet welke verrijking het kan zijn dan weet je weer wat nieuwe varianten voor jullie sexspel.

Neuk haar maar eens als je zelf een dildo in je hebt. Klaarkomen voelt dan bij beiden anders aan.

donderdag 14 maart 2002 @ 13:43:25 #85
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_3485533
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 13:34 schreef sexverslaafd het volgende:

[..]

Neuk haar maar eens als je zelf een dildo in je hebt. Klaarkomen voelt dan bij beiden anders aan.

Dat klopt !
De Prostaat wordt dan nl van de binnenkant gestimuleerd
  donderdag 14 maart 2002 @ 13:56:43 #86
4280 *plankie*
mallemeid is de liefste:)
pi_3485697
Vraag aan de topicstarter: En... wat heb je gezegd, we zijn al ff verder nu

Greetz!

HeT LeEfT!
pi_3496419
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 20:17 schreef AMADEUZ het volgende:

[..]

Watje. Enerzijds wel geven maar niet nemen.

Mis! Zijn mannen nu niet gebouwd om te geven en vrouwen om te nemen? Oeroud gegeven hoor! (niet meteen als te bot beschouwen; nuance is ook hier aanwezig)

De pech is dat zo'n vrouw je op kan zadelen met een kind. Da's nogal wat andere koek dan een keertje anaal genomen te worden..

Waarmee mijn gedachten hierover meteen duidelijk mogen zijn; uiteindelijk voel je je toch genaaid..

Dan; is een dildo niet nét wat anders dan een penis? Volgens mij is een penis van echt vlees; zoiets geeft mee als het erom spant. Dat hoef je van een dildo niet te verwachten, denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door venice op 15-03-2002 05:16]

probeer maar eens een filosofisch vraagstuk mbv een computer op te lossen..
pi_3496884
Ja ik ben ook benieuwd naar het antwoord. Als je er nog niet helemaal uit bent, moet je hier eens naar kijken:

***!!! Lees de policy en de FAQ van DIT forum nog eens door !!!***

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 15-03-2002 11:18]

vrijdag 15 maart 2002 @ 11:13:33 #89
19906 bogyserver
This is BoGy!
pi_3497896
dat is geen grappig plaatje ... die kerel zal een stuk moeten laten wegsnijden..

hij heeft een parasiet zitten...

gvd kan niet meer op de naam komen

vrijdag 15 maart 2002 @ 11:16:37 #90
19906 bogyserver
This is BoGy!
pi_3497933
om mijn reactie nogmaals te geven op dat voorstel van je vriendin:

Probeer het eens...

Nog zo'n tip; hou tijdens het neuken eens een vingertje in haar aars, wanneer ze klaarkomt zal het eens zo prettig voelen voor haar, misschien dat je ze zo kan overtuigen.

Ikzelf heb ook al vaak een vingertje (van m'n ex) in m'n achterste gehad, en geloof mij, het geeft een ongelooflijke versterking van het klaarkomgevoel...

Is maar een tip hoor... en je moet jezelf er niet homo voor voelen ofzo, totaal niet (mannen trekken mij niet aan, maar daarom kan nog wel van anale sex (beperkt) genieten!)

pi_3498010
Ow sorry, mijn excuses...
pi_3511398
Mijn vriendin moest ook eerst even aan het idee wennen.. maar als je voorzichtig doet en op je zij liggend (kun je gelijk je handen even gebruiken om haar clitoris te stimuleren) weet ze niet wat haar overkomt!

De eerste keer schreeuwde ze het hele portiek bij elkaar, zo heftig was het

ps: wel een beetje voorzichtig doen, niet gelijk voluit gaan stoten!!!
helaas is er bij ons nog geen sprake van "returning the favour".. tis wel onwijs lekker, zolang dat ding niet te groot is!

* zag vorige week in een sexshop een butt-plug staan van 30 cm lang en 15 (!!!) cm dik... au *

A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  woensdag 20 maart 2002 @ 00:51:00 #93
21095 me_hans
Ik ben triest. Sorry.
pi_3548483
Laat je eens anaal nemen door een vrouwtje, weer eens wat anders. Ik zou het dus echt wel doen. Chillend.
Hoe meer zielen, hoe minder bier.
pi_3548504
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 16:35 schreef Mikula het volgende:
En 't is allemaal de schuld van die SpiceGirls
LMAO
Fuck you Jane Austen!
pi_3635149
Toen ik zelf het voorstel deed bij m'n ex had ze zoiets van, niet iets afwijzen wat je nog nooit geprobeerd hebt...

De vriendin die ik daarna had wilde mij ook wel eens pakken. Toen heb ik de filosofie van m'n ex maar gehanteerd. enneuh ut geeft wel een heel andere dimensie aan het verhaal hoor !!

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_3635704
quote:
gewoon proberen als het dan nog niet lekker is dan kapt ze er toch gewoon mee.
pi_3637310
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 14:54 schreef Gompy58 het volgende:
Toen ik zelf het voorstel deed bij m'n ex had ze zoiets van, niet iets afwijzen wat je nog nooit geprobeerd hebt...

De vriendin die ik daarna had wilde mij ook wel eens pakken. Toen heb ik de filosofie van m'n ex maar gehanteerd. enneuh ut geeft wel een heel andere dimensie aan het verhaal hoor !!

vertel eens ...
pi_3638483
Ik zou der weinig problemen mee hebben, denk'k........
pi_3638647
Hmm.. dit is hetzelfde als: ik wil wel gepijpt worden maar beffen vindt ik vies...
Gewoon proberen.. Misschien ga je het nog wel lekker vinden ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')