quote:tsja wat een dillema
Op donderdag 28 februari 2002 16:32 schreef CriticalMass het volgende:
ut zit namelijk zo...ik wil me vriendin dolgraag eens anaal nemen, maar ze wilt dit alleen maar doen als zij mij ook eens in ruil een keer anaal mag nemen(met voorbinddildo). Dat zie ik echter niet zo zitten ... enige hulp zou ik zeer waarderen. Hoe denken jullie erover???
Probeer het eens zou ik zeggen. Zij zegt in feite het volgende: Wat jij wilt dat ik voel, wil ik dat jij voelt. Aan jou dus de keuze of je deze sensatie met haar wilt "delen"...
Maareh.. Je zegt in feite al dat je er niks voor voelt, dus waarom verwacht je dan van haar dat zij zich wel gewillig voorover buigt om jou ter wille te zijn? Misschien voelt zij wel de zelfde reservering voor deze sexuele uitting als jij?
anyway, ik hoef eigenlijk niet te weten hoe dit afloopt
[Dit bericht is gewijzigd door Dasu op 28-02-2002 16:38]
quote:
ut zit namelijk zo...ik wil me vriendin dolgraag eens anaal nemen, maar ze wilt dit alleen maar doen als zij mij ook eens in ruil een keer anaal mag nemen(met voorbinddildo). Dat zie ik echter niet zo zitten ... enige hulp zou ik zeer waarderen. Hoe denken jullie erover???
je kan het misschien nog prettig vinden ook... dat kan jij niet op voorhand weten....
btw; ik vraag me af wat vrouwen eraan hebben om met een voorbindertje te neuken??? of krijgen ze plots gevoelens in dat stuk plastic???
Vrouwtjes??? wat vinden jullie van die voorbindlullen?
Meer kan ik er niet van zeggen, zo simpel is het gewoon..
Dilemma's he? Dit moet je echt zelf oplossen vriend.
Wat vind je zwaarder wegen?
quote:Je hebt er ook met een speciaal stukje dat de clitoris stimuleert, maar of dat nou zo'n reden is om een voorbindlul te gebruiken.. Geen idee..
Op donderdag 28 februari 2002 16:36 schreef bogyserver het volgende:
btw; ik vraag me af wat vrouwen eraan hebben om met een voorbindertje te neuken??? of krijgen ze plots gevoelens in dat stuk plastic???
(Les)bi's met penisnijd, klinkt als een onderwerp voor Sonja Barend..
Als jij niet wilt, waarom moet zij het dan wel ondergaan?
Persoonlijk wist ik het wel
T.
quote:Ik ben geen vrouwtje, maar ik wil best wel even antwoord geven.
Op donderdag 28 februari 2002 16:36 schreef bogyserver het volgende:
tjah
...je kan het misschien nog prettig vinden ook... dat kan jij niet op voorhand weten....
Vrouwtjes??? wat vinden jullie van die voorbindlullen?
Die vriendin heeft trouwens groot gelijk!!!! Ik zeg altijd hetzelfde in zo'n situatie en dan heeft mijn partner plots een stuk minder zin om mij anaal te nemen (het lijkt mij overigens helemaal niets).
ROFLOL, begin maar al vast met rek oefeningen!!
über1337!
quote:Precies...ik vind dat je vriendin gelijk heb
Op donderdag 28 februari 2002 16:38 schreef buzzer het volgende:
Verleg je grenzen zou ik zeggen.
quote:Nou, er schijnen middeltjes te zijn dat dat nog lekker smaakt ook..... Maar het lijkt me toch niet een fris idee eigenlijk
Whaaaha LOL
Ik ken ook een dude die moest eerst zijn eigen zaad slikken, van zijn vriendin, voordat zijn vriendin hem zuigde en liet klaren komen in haar mond!!
quote:Niet gek. Tenzij jij een man bent
...
Hoe denken jullie erover???
(Ok, beetje flauw)
Alhoewel, ik vraag me wel af wat de meeste mannen zouden antwoorden op de vraag waarom het voor vrouwen wel 'normaal' is..
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 16:47 schreef Herald het volgende:
het echte probleem is natuurlijk dat die voorbinddildo veel groter is dan zijn eigen jongeheer. Dan is het dus niet eerlijk eh
Gewoon antwoorden dat je het OK vind, ik durf te wedden dat ze dan alsnog terugkrabbelt...
greetz & succes...
Maak haar es lekker geil.. nog beter, waneer zij heel geil is, haar nog meer opgeilen totdat ze erom smeekt en dan simpelweg zeggen: Ik ga niet verder totdat ik je eerst in je arss mag!
Of
Bef haar net zo lang totdat het vocht langs je gezicht druipt en dan met je vinger(s) haar arss masseren (rustig!! niet te ruig!) Merk je vanzelf of ze t toelaat of niet.. tja en dan gewoon vragen of je dr in mag!
quote:ben je bang dat je ineens homo zou zijn dan?
Op donderdag 28 februari 2002 16:57 schreef CriticalMass het volgende:
Ze heeft gewoon een zieke geest soms...ut is meer om mij te klooien dan dat ze wilt aantonen hoe ut voelt om anaal genomen te worden (voor wat hoort wat zegt ze dan). Ze wilt ut wel proberen, maar de tegenprestatie lijkt me als hetero-sexuele man echt wel:r. Ik vind ut toch maar zwaar klote hoor... zouden jullie er wel ja op zeggen?
Waarom heeft je vriendin in godsnaam een voorbindsnikkel in haar bezit??
[/offtopic]
Eerlijk is eerlijk... Zolang zij niet ineens met een 35CM grote voorbind unit aankomt...
quote:Oh... nu snap ik het. Als je geen anale sex wilt dan ben je hetero
Ze wilt ut wel proberen, maar de tegenprestatie lijkt me als hetero-sexuele man echt wel![]()
Ik vind dat iedereen moet wat ze willen en als je iets niet wilt moet je het niet doen. Als jij dus niet door haar genomen wilt worden met een voorbinddildo, moet je dat gewoon zeggen. En vraag haar gewoon of ze dat voorstel doet omdat ze eigenlijk niet anaal wilt, of dat ze het echt allebei wel wilde...
je heb in ieder geval wel een vriendin met humor
misschien vind je het wel heel lekker.....kan het me alleen niet voor stellen
en ik wens je veel succes
even de tandjes op elkaar
quote:Lekker kinderachtig zeg. Wat heeft het in hemelsnaam met hetero-zijn te maken? Dat in je kont geneukt worden niet "normaal" is? Nou, dat is het voor een vrouw ook niet hoor! Ik vind wel dat als je het normaal aan haar gevraagd hebt, dat ze ook wel gewoon kan antwoorden.
Ze heeft gewoon een zieke geest soms...ut is meer om mij te klooien dan dat ze wilt aantonen hoe ut voelt om anaal genomen te worden (voor wat hoort wat zegt ze dan). Ze wilt ut wel proberen, maar de tegenprestatie lijkt me als hetero-sexuele man echt wel:r. Ik vind ut toch maar zwaar klote hoor... zouden jullie er wel ja op zeggen?
Ik kan me bovendien wel voorstellen dat ze het een leuk idee vindt om haar vriend eens anaal te nemen, ik denk dat het best een lekker geil "machtsgevoel" geeft. Tock lijkt het mij ook niet zo leuk, maar ieder z'n liefhebberijen.
quote:Ik zou maar oppassen inderdaad. Voor je het weet ben je homo!
maar de tegenprestatie lijkt me als hetero-sexuele man echt wel
quote:Dat is niet onoverkomelijk, bestel de double you, word je geneukt door je eigen pik.
Op donderdag 28 februari 2002 16:47 schreef Herald het volgende:
het echte probleem is natuurlijk dat die voorbinddildo veel groter is dan zijn eigen jongeheer. Dan is het dus niet eerlijk eh
quote:Wel cool, ik ga m'n Chinese vriendinnetjes er eentje opsturen
Op donderdag 28 februari 2002 17:54 schreef beelzebub het volgende:[..]
Dat is niet onoverkomelijk, bestel de double you, word je geneukt door je eigen pik.
quote:koel
Op donderdag 28 februari 2002 17:54 schreef beelzebub het volgende:
Dat is niet onoverkomelijk, bestel de double you, word je geneukt door je eigen pik.
quote:Helemaal mee eens, bij gaan er ook alleen maar dingen uit en niets erin...
Op donderdag 28 februari 2002 16:35 schreef Bigs het volgende:
Sjah, eerlijk is eerlijk. vaar wat hoort watMaar het lijkt mij idd ook niks
ik probeerde dus helemaal niet te impliceren dat je dan meteen een homo bent!!!
ik voel er persoonlijk alleen helemaal niets voor om iets in mijn anus geschoven te krijgen.
dit wilde ik dus ff rechtzetten!
quote:bij meisjes moet er iets in? wij hebben er toch nog een speciaal gaatje bij??
Op donderdag 28 februari 2002 19:37 schreef deepthroat het volgende:
Hahaha!! Nou, leg d'r gewoon uit dat jouw reet niet gemaakt is voor dat soort fratsen. Bij meisjes moet er iets in, bij jongens niet. Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat een meisje het leuk vind om met een voorbinddildo zo'n harige reet te penetreren.
quote:Watje. Enerzijds wel geven maar niet nemen.
quote:Nee, dat zie je echt verkeerd. Als je namelijk een manne-reet ingaat zit z'n penis in de weg (vraag me niet hoe ik dat weet), dit is dus niet prettig. Bij vrouwen is er veel meer plek daarbinnen en daarnaast is een anus een stuk gevoeliger dan een vagina (zeggen ze)..
Op donderdag 28 februari 2002 19:54 schreef moonglade het volgende:[..]
bij meisjes moet er iets in? wij hebben er toch nog een speciaal gaatje bij??
zou juist denken dat er eerder bij de mannen iets in moet!
quote:Hahahahahahahahahahahaha!
quote:Je moet je niet zo aanstellen!!
Ze heeft gewoon een zieke geest soms...ut is meer om mij te klooien dan dat ze wilt aantonen hoe ut voelt om anaal genomen te worden (voor wat hoort wat zegt ze dan). Ze wilt ut wel proberen, maar de tegenprestatie lijkt me als hetero-sexuele man echt wel:r.
quote:Tjeeeezus Texelonia,
Op donderdag 28 februari 2002 17:42 schreef texelonia het volgende:
Ik vind het wel een beetje debiel dat er nu de hele tijd wordt geroepen: "Voor wat hoort wat", terwijl als er een topic is dat een meisje haar vriendje niet wilt pijpen en hij dan vindt dat hij haar niet meer hoeft te beffen, iedereen "voor wat hoort wat" een egoistische uitspraak vindt...Ik vind dat iedereen moet wat ze willen en als je iets niet wilt moet je het niet doen. Als jij dus niet door haar genomen wilt worden met een voorbinddildo, moet je dat gewoon zeggen. En vraag haar gewoon of ze dat voorstel doet omdat ze eigenlijk niet anaal wilt, of dat ze het echt allebei wel wilde...
*mee eens is*
*van stoel valt*
Ga met haar akkoord, maar vraag haar dan wel om het eerst bij jou te doen... Dan heb je tenminste iets om je op te verheugen terwijl je je kiezen op elkaar hebt.
NOT Me ... ik weet niet waarom maar mijn gaatje daaro is alleen bestemd voor output al zou ik er denk ik ook niet echt een probleem mee hebben om het eens uit te proberen (* Chandler is newbie op dat gebied ).
Wat zijn jullie over het algemeen toch een stelletje ouderwetse ballen! Mijn vriendin en ik hebben ook zo'n voorbind-penis (Met twee kanten ) En heren ik kan het jullie aanraden!!! Het is even wennen in het begin, maar wel vet geil!
En vergeet niet heren : Praatjes vullen geen gaatjes!!
BTW : texelonia, way to go girl!!!
Meiden hebben het hier vaker over, maar nooit gedacht dat iemand het ook daadwerkelijk zou zeggen. Laat staan in pratijk brengen.
ps dit moet je alleen opknappen
quote:.. een voorbinddildo ook niet!
Op donderdag 28 februari 2002 22:53 schreef WefDiNaini het volgende:
En vergeet niet heren : Praatjes vullen geen gaatjes!!
[Dit bericht is gewijzigd door deepthroat op 01-03-2002 00:50]
quote:Tsssssssk een sexuele handeling voor een tegenprestatie, de hoer
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 07:48 schreef DIGGER het volgende:
Tsssssssk een sexuele handeling voor een tegenprestatie, de hoer
quote:Ook Road Trip gekeken?
Op vrijdag 01 maart 2002 00:40 schreef Dr_Greene het volgende:
Zo'n prostaat-massage schijnt zeer lekker te zijn......heb ik gehoord!!!!
prrrrr
Als mijn vriend anale sex met mij zou willen, zou ik het ook terug willen doen.
quote:Als je dr op zn hondjes neemt (en ze is een beetje dronken) stiekem je pikkie in haar poepgaatje steken
quote:En dan een slag tegen je harsens krijgen.
Op vrijdag 01 maart 2002 13:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Als je dr op zn hondjes neemt (en ze is een beetje dronken) stiekem je pikkie in haar poepgaatje steken
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 15:20 schreef Herald het volgende:
je laat je niet graag verrassen Mukie?
voordat je die stomp voor je hersens hebt gehad zal ze eerst wel ff zo hebben gekeken: (beetje wit wegtrekken enzo)
quote:Wat ik begrepen heb van mannen die het ondergaan van anale seks prettig vinden is dat bij mannen juist de prostaat gemasseerd wordt en dat dat heel erg prettig voelt. Vrouwen hebben in ieder geval geen prostaat dus dat genot missen wij dames in ieder geval.
Op donderdag 28 februari 2002 22:00 schreef deepthroat het volgende:Als je namelijk een manne-reet ingaat zit z'n penis in de weg (vraag me niet hoe ik dat weet), dit is dus niet prettig. Bij vrouwen is er veel meer plek daarbinnen en daarnaast is een anus een stuk gevoeliger dan een vagina (zeggen ze)..
Over die voorbinddildo, ik heb er geen ervaring mee, maar ik kan me voorstellen dat als zo'n ding laag op je schaambeen drukt dat het voor een vrouw best prettig voelt om mee te neuken. Indirecte clitorale stimulatie, mjammie!
quote:doe dan eens als een inteligente vent en bedenk je dat je vriendinnetje jou lul waarschijnlijk ook niet in haar bruine oogje wil
Op donderdag 28 februari 2002 19:48 schreef CriticalMass het volgende:
okok ik geef toe dat er tijdens het verwoorden van mijn gedachtes iets is fout gegaan.ik probeerde dus helemaal niet te impliceren dat je dan meteen een homo bent!!!
ik voel er persoonlijk alleen helemaal niets voor om iets in mijn anus geschoven te krijgen.
dit wilde ik dus ff rechtzetten!
het idee moet voor een vrouw die het niet wil net zo zijn als voor een man die niet wil lijkt mij
texel zij het al vrij duidelijk
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 15:19 schreef Mukie het volgende:[..]
En dan een slag tegen je harsens krijgen.
Dat is dus echt NOT DONE.
LMAO!!!!!
Nah,.... dat werkt dus echt wel... nog lekker ook.... voor beide!!
26 euro is zo'n ding
misschien moet ik er ook maar eentje kopen Lijkt me wel spannend
quote:doe het dan gelijk goed
Op zaterdag 02 maart 2002 01:44 schreef LinsJ het volgende:
http://cristienshop.com/store/product.asp?sbID=&winkel=&dept%5Fid=38&pf%5Fid=2056
26 euro is zo'n ding
misschien moet ik er ook maar eentje kopenLijkt me wel spannend
http://cristienshop.com/store/product.asp?sbID=&winkel=&dept%5Fid=19&pf%5Fid=909
Ze heeft inderdaad groot gelijk....
quote:ze heeft wel gevoel voor humor
quote:Als een meisje hier niet op bedacht is en het ook aangegeven heeft dat ze het niet leuk vindt
Op vrijdag 01 maart 2002 15:20 schreef Herald het volgende:
je laat je niet graag verrassen Mukie?
ps Mukie doet wel aan anale sex dus ....
quote:LMAO ???
Op zaterdag 02 maart 2002 00:23 schreef generalist het volgende:
[..]LMAO!!!!!
Nah,.... dat werkt dus echt wel... nog lekker ook.... voor beide!!
quote:Zie mijn comment
Door ThatsMeThatsRight - vrijdag 01 maart 2002 15:24
voordat je die stomp voor je hersens hebt gehad zal ze eerst wel ff zo hebben gekeken: (beetje wit wegtrekken enzo)
quote:
Op maandag 04 maart 2002 21:36 schreef Mukie het volgende:
Als een meisje hier niet op bedacht is en het ook aangegeven heeft dat ze het niet leuk vindtps Mukie doet wel aan anale sex dus
....
ik zou toch wel ff moeten slikken voordat ik dat zou toestaan.
quote:HAHAHAHA!!!
Sorry...gaaf wijf hee!!
quote:Je bent waarschijnlijk bang dat je er achter komt dat je homo bent, toch?
quote:Wat the fuck heeft dit met homosexualiteit te maken? Het gaat dan, lijkt mij, immers meer om genot (als je het lekker vindt) dan om het in vakjes plaatsen van je sexuele voorkeur.
Op dinsdag 05 maart 2002 23:06 schreef Spanning het volgende:[..]
Je bent waarschijnlijk bang dat je er achter komt dat je homo bent, toch?
Bekrompen gedachten hoor!
En wees eerlijk als je eenmaal weet welke verrijking het kan zijn dan weet je weer wat nieuwe varianten voor jullie sexspel.
Neuk haar maar eens als je zelf een dildo in je hebt. Klaarkomen voelt dan bij beiden anders aan.
quote:Dat klopt !
Op donderdag 14 maart 2002 13:34 schreef sexverslaafd het volgende:[..]
Neuk haar maar eens als je zelf een dildo in je hebt. Klaarkomen voelt dan bij beiden anders aan.
quote:Mis! Zijn mannen nu niet gebouwd om te geven en vrouwen om te nemen? Oeroud gegeven hoor! (niet meteen als te bot beschouwen; nuance is ook hier aanwezig)
Op donderdag 28 februari 2002 20:17 schreef AMADEUZ het volgende:[..]
Watje. Enerzijds wel geven maar niet nemen.
De pech is dat zo'n vrouw je op kan zadelen met een kind. Da's nogal wat andere koek dan een keertje anaal genomen te worden..
Waarmee mijn gedachten hierover meteen duidelijk mogen zijn; uiteindelijk voel je je toch genaaid..
Dan; is een dildo niet nét wat anders dan een penis? Volgens mij is een penis van echt vlees; zoiets geeft mee als het erom spant. Dat hoef je van een dildo niet te verwachten, denk ik.
[Dit bericht is gewijzigd door venice op 15-03-2002 05:16]
***!!! Lees de policy en de FAQ van DIT forum nog eens door !!!***
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 15-03-2002 11:18]
hij heeft een parasiet zitten...
gvd kan niet meer op de naam komen
Probeer het eens...
Nog zo'n tip; hou tijdens het neuken eens een vingertje in haar aars, wanneer ze klaarkomt zal het eens zo prettig voelen voor haar, misschien dat je ze zo kan overtuigen.
Ikzelf heb ook al vaak een vingertje (van m'n ex) in m'n achterste gehad, en geloof mij, het geeft een ongelooflijke versterking van het klaarkomgevoel...
Is maar een tip hoor... en je moet jezelf er niet homo voor voelen ofzo, totaal niet (mannen trekken mij niet aan, maar daarom kan nog wel van anale sex (beperkt) genieten!)
De eerste keer schreeuwde ze het hele portiek bij elkaar, zo heftig was het
ps: wel een beetje voorzichtig doen, niet gelijk voluit gaan stoten!!!
helaas is er bij ons nog geen sprake van "returning the favour".. tis wel onwijs lekker, zolang dat ding niet te groot is!
* zag vorige week in een sexshop een butt-plug staan van 30 cm lang en 15 (!!!) cm dik... au *
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 16:35 schreef Mikula het volgende:
En 't is allemaal de schuld van die SpiceGirls
De vriendin die ik daarna had wilde mij ook wel eens pakken. Toen heb ik de filosofie van m'n ex maar gehanteerd. enneuh ut geeft wel een heel andere dimensie aan het verhaal hoor !!
quote:gewoon proberen als het dan nog niet lekker is dan kapt ze er toch gewoon mee.
quote:vertel eens ...
Op woensdag 27 maart 2002 14:54 schreef Gompy58 het volgende:
Toen ik zelf het voorstel deed bij m'n ex had ze zoiets van, niet iets afwijzen wat je nog nooit geprobeerd hebt...De vriendin die ik daarna had wilde mij ook wel eens pakken. Toen heb ik de filosofie van m'n ex maar gehanteerd. enneuh ut geeft wel een heel andere dimensie aan het verhaal hoor !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |