quote:Op zondag 10 februari 2008 22:40 schreef euro-gulden het volgende:
Terneuzen Alvarezlaan 40 983
kutter de kut
die van heir zit dr ook al bij
vaarwel lekkere goedkope frikandellenbroodjes
Ja dat zou toch een Lidl gaan worden?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:07 schreef saban het volgende:
Is allang geen C1000 meer.
..en ook geen AH
Ach het vlees is er beter dan bij de AH (als ze een eigen slager hebben) de prijzen zijn meestal wel ok en het assortiment is ook best aardig. Prima winkels maar niet de absolute top.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:09 schreef Vork het volgende:
Naar alle waarschijnlijkheid ga ik verhuizen naar een plek met een C1000 om de hoek die niet op die lijst staat. Is het eigenlijk wat, zo'n C1000? Want ik kom er eigenlijk zelden (en dat terwijl ik nota bene twee jaar voor Schuitema heb gewerkt).
Dat bedacht ik me nadat ik op invoeren had geklikt.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:16 schreef Vork het volgende:
Een goede vleesafdeling. Een goede reden voor een hoop mensen, maar als vegetariėr kan me dat eigenlijk niet zo heel erg veel schelen
Ach dan is het stapeltje vleesvervangers ook wat groterquote:Op maandag 11 februari 2008 11:16 schreef Vork het volgende:
Een goede vleesafdeling. Een goede reden voor een hoop mensen, maar als vegetariėr kan me dat eigenlijk niet zo heel erg veel schelen
Dat de prijzen meestal ok zijn ben ik het niet helemaal mee eens. Ze hebben kort geleden de prijzen flink verhoogd maar gelukkig nog altijd goedkoper dan Jumbo, AH en Super de Boer.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach het vlees is er beter dan bij de AH (als ze een eigen slager hebben) de prijzen zijn meestal wel ok en het assortiment is ook best aardig. Prima winkels maar niet de absolute top.
Same here. In mijn geval zit er zelfs een AH tegenover de C1000quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:36 schreef remlof het volgende:
Mijn C1000 zit er gelukkig niet bij. Ik heb al twee AH's op loopafstand, drie zou een beetje veel van het goede zijn
Dat is waarschijnlijk precies de reden dat ze dat filiaal niet overnemen denk ik, ze zullen het zelf ook wel willen spreiden.
5 km, dat is bijna een uur lopen, vind jij een uur lopen normaal als je boodschappen wil doen? ik niet... dus zoveel supermarkten in de buurt is helemaal geen slecht iets.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:15 schreef Leintjeuh het volgende:
De c1000 op Rotterdam Eudokiaplein ligt minder dan 5 km bij 2 grote en 1 kleine AH vandaan. En die is pas geerstyled. Lijkt me een vrij domme zet.
And man we're good in it!quote:Op zondag 9 maart 2008 15:37 schreef Miuccia het volgende:
de winkel waar ik werk wordt ook overgenomen, terwijl er binnen een straal van 1 kilometer maar liefst 3 (!) AH-winkels zijn. de spanning is duidelijk te voelen binnen de organisatie, wie houd zijn baan, wat gaat de overname door AH voor ons betekenen. er is niets tegen te doen, AH is een verkoopmachine met als enige doel haar marktaandeel te vergroten.
En vergeet niet dat ze met niet-aanbiedingsproducten de prijs snel 1/4 tot 1/3 lager ligt. En dat scheelt al heel snel heel veel. Zonder bonus "ik weet wat je koopt" kaart.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach het vlees is er beter dan bij de AH (als ze een eigen slager hebben) de prijzen zijn meestal wel ok en het assortiment is ook best aardig. Prima winkels maar niet de absolute top.
ach het gaat toch vooral om winkels die al vaker zijn overgenomen omgebouwd. Meestal niet uit luxe..quote:Op maandag 10 maart 2008 09:54 schreef blrrrt het volgende:
Daarbij komt dat de meeste winkels omgebouwd zullen worden naar de nieuwste AH-formule:
Fotoreportage Heemskerk. Het nieuwste van het nieuwste dus.
Ik pies bijna in m'n broek.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En vergeet niet dat ze met niet-aanbiedingsproducten de prijs snel 1/4 tot 1/3 lager ligt. En dat scheelt al heel snel heel veel. Zonder bonus "ik weet wat je koopt" kaart.
Het kan inderdaad nog wat meer zijn. Bij jumbo of C1000 kan ik voor pakweg 10 euro voor 2 man uitgebreid boodschappen doen. Daarvoor printen ze de bon nog niet eens bij albert heinquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |