Precies andersom volgens mij.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:28 schreef schatje het volgende:
Ahold verkoopt zijn meerderheidsbelang in Schuitema. Dit houdt ook in dat sommige filialen van de C1000 mogelijk worden overgenomen.
Haha, je moet het niet zien als contant geld. Het is echt niet zo dat er 50 vrachtwagen vol briefjes het pakhuis van Ahold binnen rijden.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:39 schreef Accenture het volgende:
Weet jij als student economie ook waarom Ahold een bedrag in contanten wilt, en geen genoegen neemt met een overboeking?
Dit is toch veel lastiger te verwerken?
Lijkt me heel stug dat dit een AH gaat worden, aangezien er al een AH zit aan de overkant van de straat. Die winkel is groter en heeft meer parkeerruimte voorhanden...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:28 schreef schatje het volgende:
Ahold verkoopt zijn meerderheidsbelang in Schuitema. Dit houdt ook in dat sommige filialen van de C1000 mogelijk worden overgenomen.
Noord-Holland:
Uithoorn Prinses Irenelaan 1-3 784
bron
Zit jouw filiaal er ook tussen? Ben je blij dat het mogelijk een AH filiaal wordt of juist niet?
Vandaag dus.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:57 schreef saban het volgende:
[..]
Eh weet ik zo niet uit mijn hoofd, rij er zaterdag weer langs.
geld hier ook voor heerhugowaard roze flamingo, zit 500 meter tussen de ah en c1000quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:59 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Lijkt me heel stug dat dit een AH gaat worden, aangezien er al een AH zit aan de overkant van de straat. Die winkel is groter en heeft meer parkeerruimte voorhanden...
nou maar jouw toekomstige AH heeft wel gratis koffie voor de klanten.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:47 schreef Gewas het volgende:
Kut, 'mijn' C1000 staat er ook bij. Dan moet ik zeker naar een andere C1000 om mijn Baron Pils te halen.
In Den Haag in de Theresiastraat zijn bijvoorbeeld al 2 AH's op net 600 meter afstand van elkaar. Beetje te dicht bij in mijn ogen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:22 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn C1000 staat er ook niet op, maar dat lijkt me ook wel logisch omdat een halve kilometer in diezelfde straat nog een AH XL ligt. Zou beetje vreemd zijn om daar ook een AH van te maken.
Elke dag als ik naar mijn werk fiets (ong. 20 min.) kom ik langs 4 AH's. En een vijfde bevindt zich net buiten het zichtsveld op tweehonderd meter vanaf mijn route.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:36 schreef remlof het volgende:
Mijn C1000 zit er gelukkig niet bij. Ik heb al twee AH's op loopafstand, drie zou een beetje veel van het goede zijn
Dat is waarschijnlijk precies de reden dat ze dat filiaal niet overnemen denk ik, ze zullen het zelf ook wel willen spreiden.
Mijn C1000 zit er ook niet bij (is een franchisenemer vermoed ik), maar ik denk dat AH 'm best zou willen hebben, de winkel staat in een redelijk 'dure' wijk.quote:Drenthe:
-
In Beek ligt een reuze AH. Dat is 1km van de c1000 af wat nu dus AH wordt. Das ook vrij stom.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:15 schreef Leintjeuh het volgende:
De c1000 op Rotterdam Eudokiaplein ligt minder dan 5 km bij 2 grote en 1 kleine AH vandaan. En die is pas geerstyled. Lijkt me een vrij domme zet.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:49 schreef -skippybal- het volgende:
Jeuh mijne zit er niet bij.
C1000
AH
Dat heeft mijn C1000 ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou maar jouw toekomstige AH heeft wel gratis koffie voor de klanten.
Lijkt mij niet. Als AH hem niet koopt, verkoopt C1000 hem waarschijnlijk aan een concurrent van AH. De consequenties daar van begrijp je waarschijnlijk wel..quote:Op zondag 10 februari 2008 00:15 schreef Leintjeuh het volgende:
De c1000 op Rotterdam Eudokiaplein ligt minder dan 5 km bij 2 grote en 1 kleine AH vandaan. En die is pas geerstyled. Lijkt me een vrij domme zet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |