Eén van de laatste dagen dat ik nog kan werken voor de blok weer begint helaas.
De muur is nu wit:
De linkerkant heeft al 2 lagen en is dus uniformer van kleur dan het rechtse deel dat wat vlekkeriger is (is altijd zo bij de eerste laag. Je ziet er immers nog een beetje de lijm doorschemeren).
![]()
Overall is de muur niet slecht, het deel van Archont is nagenoeg foutloos, maar in mijn deel zit er wel een storende fout.
![]()
Waar dat rode cirkeltje staat zit een bobbeltje onder het behang,bijna op ooghoogte:
![]()
Rechts van de meter, dat zwartige plekje erboven is gewoon een vuile vinger.
Dat lijkt muggenziften, maar het is een muur die vol in het ongenadig strijklicht zit, dus die bobbel kan wel wat schaduw werpen. Nu goed, dat gebeurt.
Het stuk bovenaan de nok is nu ook dicht:
![]()
Meteen ook te zien op de foto: het overige plexi is geplaatst. Nog steeds wit licht, maar het lijkt wel goed uit te komen.
Het grote gat:
![]()
De binnenkant:
![]()
(nog eens te schuren en dan te behangen)
En nog een overzichtje van buiten en binnen:
![]()
![]()
En last but not least:
een

timelapsefilmpje

voor mijn liefelijke lurkers

:
![]()
(liedje: Gorki: Ons Karakter Is Van Ijzer (album: Vooruitgang). Het is me onlangs nog verweten, dus ik vond het toepasselijk

)
Terzijde, morgen begint de opkuis van ons
andere huis, met het oog op de verkoop (eindelijk). Het wordt lastig om de container in 1 dag te vullen, maar gelukkig komen Archont en enkele andere vrienden me helpen 's middags). Hopelijk staat het tegen eind augustus te koop, zodat het zwaard van Damocles (er kan altijd iets fout gaan met zo'n huis als je er niet bij bent), en grootste stressveroorzaker in m'n leven verdwenen is.