quote:
Thnx, en dat is te vinden op 2km van het centrum van Gent
Vandaag eindigde bijna in ontzettende mineur.
Ik had gevraagd aan de eigenaresse om lichtjes te halen voor de 3 grote lichtpunten, omdat het tenslotte haar smaak moest zijn. Ze kwam terug met niet onaardige lampjes, niet meteen hetgeen ik gekozen zou hebben, maar zeker niet lelijk of zo.
Maar toen ik ze monteerde zag ik meteen dat dit niet de passende lampen waren.
![]()
Dat leek helemaal nergens op. Veel teveel strijklicht, en daarbij kwamen alle verffouten aan het licht. Zoals te zien op de foto: die doffe plek is matte witte verf, de rest is satijnwit. Hoewel ik dat dus niet wou, alles moest mat zijn, behalve de omkasting van de veluxen. Nugoed, een miscommunicatie, that happens, maar ik was echt teleurgesteld omdat het er meteen zo brique-a-braque uitzag. Volgens de eigenaresse stond de teleurstelling nogal op mijn gezicht af te lezen.

Ik had gewoon duidelijker moeten zijn in hetgeen ik verlangde van m'n ververtjes, hun treft geen schuld
Maar ze had elders in huis nog lampen hangen die ik wel mooi en passend vond. Ze was er dan mee akkoord dat ik die aansloeg, en de spotjes in de plaats hing. Ik heb dan wel de zwarte ophangdraden vervangen door witte, zodat ze precies een beetje zweven.
![]()
![]()
![]()
Het resultaat

, misschien niet helemaal duidelijk op foto, maar het verschil was immens, en dit ziet er zoveel beter uit. Me likes

Al zal het wss niet ieders smaak zijn.
Al heb ik er nog 1 soortgelijke nodig om het derde lichtpunt ook nog te veranderen.
Ik vond het ook weer eens tijd voor een
filmpje, wel geen timelapse, ik werk tegenwoordig in m'n boxer, dat is er wat over
[ Bericht 2% gewijzigd door MMach op 04-09-2008 22:04:16 ]