quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:00 schreef Use_This_Name het volgende:
valt er hier nog wat aan sex te beleven?
Of als ze verliezen van Duitsland?quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Moet wel minstens in een knockout-fase van een europees tournooi zijn
Ja. Boys don't cry, men do.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:27 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Mannen mogen toch ook huilen?
Fergiequote:Op woensdag 6 februari 2008 18:15 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Het was toch 'big girls don't cry'? Fergie
Use_dawg_in-stead-of_Dawg zeker ook niet?quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:14 schreef Litpho het volgende:
Use_This_Name ken ik niet, maar hoi.
Hey Dawg.
Ik neem immer een goed voorbeeld aan Poemie. Jij niet?quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Use_dawg_in-stead-of_Dawg zeker ook niet?
Als ik in de spiegel kijk zie ik geen klein blond opdondertje (quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik neem immer een goed voorbeeld aan Poemie. Jij niet?.
Spaar je de moeite, ze vindt je toch welquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Als ik in de spiegel kijk zie ik geen klein blond opdondertje (), dus nee, sorry.
Zal ik nu alvast wegrennen?
Aloha. Why_Use_That_Name?quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:16 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
Wat een vriendelijke mensen hier. ook hoi
Ja ook wel.. lekker aan het etenquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:12 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
Er is iemand blij om me te zien![]()
Met mij gaat alles lekker, en met jou?
Niks hangtquote:
eten en fokken tegelijk, dat doe je toch nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja ook wel.. lekker aan het eten
dat krijg je als je ongeduldige mensen laat wachtenquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:22 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk, je ziet ineens zo rood
Precies. Dus ik ga nu weg van Fok!quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:40 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
eten en fokken tegelijk, dat doe je toch niet
Dat komt met de jarenquote:
Nog net even de gelegenheid om te zwaaienquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:42 schreef DrsPoema het volgende:
I'm back!![]()
![]()
Net eventjes de innerlijke Merel verzorgd!
![]()
Smakelijk eten!quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nog net even de gelegenheid om te zwaaien. *zwaait*
Ik hoop dat het nog heel lang duurtquote:
Tegelijk niet.. zat net tussen twee borden inquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:40 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
was het lekker?? wat stond er op het menu?quote:
Haha, is die ene met dat hamertje over de datum?quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
The Jam!
http://www.weebls-stuff.com/wab/band/
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:40 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
Je ziet ze toch niet vliegen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tegelijk niet.. zat net tussen twee borden in
Chickenquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
was het lekker?? wat stond er op het menu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |