Is je oude kunstgebit vervangen door een nieuwequote:Op donderdag 7 februari 2008 11:19 schreef ursel het volgende:
Altijd leuk een ochtendje bij de tandarts..
Mogguh mensjes..
Ik ben hem kwijt sinds jij langs bent geweest...quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
Is je oude kunstgebit vervangen door een nieuwe
quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:49 schreef IJsmuts het volgende:![]()
PIK OMHOOG!!!!
![]()
![]()
NATTE KONTJES LIKKEN FTW!!!![]()
jij hebt al die vorige medlingen niet gelezen zeker over deze gamequote:Op donderdag 7 februari 2008 09:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wahaha! Duke
Pff.. Zou er haast een XBox voor aanschaffen -> Duke 3D Multiplayer
quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:49 schreef IJsmuts het volgende:![]()
PIKBEEN OMHOOG!!!!
![]()
![]()
NATTE KONTJES LIKKEN FTW!!!![]()
Ik zei toch dat er meer dan alleen een enkelbandje was gescheurdquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoezo, kan je pik niet meer omhoog dan??
Ja, ik dacht je broek vanwege die foto..quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zei toch dat er meer dan alleen een enkelbandje was gescheurd
Jahwel, maargoed.. Die klonken behoorlijk anders, de laatste berichten werd volgens mij ook geen datum op gegevenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
jij hebt al die vorige medlingen niet gelezen zeker over deze game
spel komt al 10 jaar uit ofzo
En we hebben een teaser gehad..quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jahwel, maargoed.. Die klonken behoorlijk anders, de laatste berichten werd volgens mij ook geen datum op gegeven
Suarez heeft nu al meer doelpunten en assist gegeven dan dat Babel ooit heeft gedaan voor Ajaxquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Babel, ajax mag zich nogsteeds op z'n achterhoofd krabben dat ze die verpatst hebben.
Had, als ik jood was, liever Babel gezien dan die Soarez
Huur een damequote:Op donderdag 7 februari 2008 13:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb net alle afleveringen van Chad Vader gekeken
http://www.blamesociety.net/chadvader/index.php
Iemand anders nog iets wat ik kan kijken/doen.
Ik verveel me de tering hier in bed...
Dus? Babel had gekoesterd moeten worden, die komt er zeker wel. Maargoed, daar komen ze in amsterdam nog wel achterquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Suarez heeft nu al meer doelpunten en assist gegeven dan dat Babel ooit heeft gedaan voor Ajax
Nou bijna dan.. dat haalt hij dit seizoen nog wel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dus? Babel had gekoesterd moeten worden, die komt er zeker wel. Maargoed, daar komen ze in amsterdam nog wel achter
Suarez is dan ook maar gewoon een pleurislijertje met de vallende pestpokkentieves en een hazensmoel.
EDIT:
Suarez een doelpuntje of 10 volgens Wiki.
Babel 14.
Is net weer weg...quote:
Zonder stroom leven is ideaalquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Is net weer weg...
Iemand anders nog ideeen
En, heb je gewonnen met scrabble?quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Is net weer weg...
Iemand anders nog ideeen
nou heb ik je toch nog even plezier geleverd.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Is net weer weg...
Iemand anders nog ideeen
Had je Heroes al gezien...quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Is net weer weg...
Iemand anders nog ideeen
Nee, probleem is ook dat ik die nog niet heb.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |