a) Heb ik nooit in de onschuld van die knul geloofd, ik ben eens op die amerikaanse site aan het bijlezen waar ze al 3 jaar hiermee bezig zijn en dan lees je wel anders.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:39 schreef scanman01 het volgende:
Voordat hij iemands leven ruineert kan hij beter eens nadenken of hij wel keiharde bewijzen heeft.
ja, dat is dan zeer jammer voor jouquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:16 schreef pfaf het volgende:
Maar over z'n rol is dus helemaal niets duidelijk geworden...
Lekker hè.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:21 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja, dat is dan zeer jammer voor jou, volgens mij is dan heel het leven wel heel onduidelijk voor jou
grappig, ik vond hem -ws in tegenstelling tot de rest van NL- niet uitsluitend emotieloos - ijskoud.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:15 schreef ASroma het volgende:
[..]
in de onderwereld maak je indruk als je ijskoud-emotieloos over een bepaalde gebeurtenis kan spreken, dat hoeft niet perse dan gelijk moord te zijn.
Maar inderdaad hij wilde inderdaad zijn ei kwijt om het eindelijk eens met iemand te kunnen bespreken.... maar jah....keiharde feiten zijn het niet, zeker omdat Joran alles liegt. Zoals hij zelf als zei hij heeft gewoon dikke mazzel gehad...
maar zonder hard bewijs geen zaak
Ik ben dan ook van mening dat Joran schuldig is, op zijn minst van betrokkenheid. Maar wat ik bedoel is: als je de waarheid probeert te verdraaien, dan kun je het beste zoveel mogelijk waarheden betrekken omdat je het dan langer volhoudt. Ik vind het heel slim hoe de zaken die duidelijk waarheid lijken te zijn, niet echt meewegen in een eventuele veroordeling. Ik blijf er alleen op hameren dat mensen hem veroordelen tot levenslang of erger zonder dat hiervoor gegronde bewijslast aanwezig is. Dat het een klootzak is zal ik dan ook nooit ontkennen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:19 schreef Shitney het volgende:
En waar jouw redenering in mijn ogen volledig mank gaat is bij "de beste leugen is er een met vele waarheden". Als Joran níet schuldig is, als hij níet betrokken is bij haar dood en haar verdwijning, waarom zou hij zich dan al bijna 3 jaar in een onmogelijk parket gemanoeuvreerd hebben waarin hij "slim" moet liegen?
zijn stem viel af en toe ook weg, inderdaad zat er regelmatig toch behoorlijk wat emotie in hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:26 schreef cpcpb het volgende:
[..]
grappig, ik vond hem -ws in tegenstelling tot de rest van NL- niet uitsluitend emotieloos - ijskoud.
Hij vertelde op een moment dat ze begon te trillen. Hij zei toen dat hij wel kon janken... maar wat ik opvallender vond waren zijn gezichtsuitdrukkingen.. Daar sprak best wel wat machteloosheid uit..
Persoonlijk heb ik niets klakkeloos van Peter R. de Vries aangenomen. De bekentenis van Joran heeft voor mij alles bevestigd wat ik op basis van de dingen die ik eerder had gelezen over de zaak zelf al vermoedde. Mijn theorie was al voor de uitzending dat Joran betrokken is bij drugshandel, dat hij waarschijnlijk Natalee drugs heeft gegeven, dat zij daaraan bezweken is en dat hij daarom haar lijk heeft laten verdwijnen en dat hij dat niet alleen gedaan heeft maar daarbij is geholpen door vermoedelijk zijn drugsdealer en zijn vader. Die theorie wordt voor mij volledig ondersteund door zijn bekentenis, de persoon aan wie hij die bekentenis deed, en de manier waarop hij daarover praatte. Ook de dingen die hij níet zegt of de leugens die hij vertelt ondersteunen voor mij de theorie die ik zelf heb, omdat ze logisch zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Er is wel wat duidelijk geworden, maar dat is niet 'niet meer in twijfel te trekken'. En dat laatste is precies wat mensen hier doen, en waar zij op worden aangekeken door mensen die alles klakkeloos van de Vries hebben aangenomen en die hem 'sterk' vonden.
Ik vond hem ook niet emotieloos, juist niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:26 schreef cpcpb het volgende:
[..]
grappig, ik vond hem -ws in tegenstelling tot de rest van NL- niet uitsluitend emotieloos - ijskoud.
Hij vertelde op een moment dat ze begon te trillen. Hij zei toen dat hij wel kon janken... maar wat ik opvallender vond waren zijn gezichtsuitdrukkingen.. Daar sprak best wel wat machteloosheid uit..
Datzelfde land waar met hand en tand wordt verdedigd dat natalie een preuts lief meisje was? Welke door Joran is ontvoert en verkracht en vermoord? Datzelfde land wat de uitzending van PrdV gaat nasynchroniseren met daarbij de stukken over het vingeren eruit knipt?quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
a) Heb ik nooit in de onschuld van die knul geloofd, ik ben eens op die amerikaanse site aan het bijlezen waar ze al 3 jaar hiermee bezig zijn en dan lees je wel anders.
Wáár zijn de verhoren van de eerste dagen?
Wáárom heeft de politie de eerste dagen vrijwel constant aan de moeder en familie gevraagd of Natalee bekend was met "seizures"
Wáárom heeft Pa Paul eerst van alles bekend en daarna ingetrokken?
En de grote vraag, "something bad happened to her" dat waren zijn woorden en niet anders.
Als jij helemaal en totaal onschuldig bent en JIJ bent de laatste die dat meisje gezien heeft, dan toon of voel je toch enig schuldbewustzijn.
Had ik maar, was ik maar.
Ook met de bekentenis van Joran heb je dingen klakkeloos aangenomen. Tv wordt gemonteerd. Dat het een bevestiging voor jou was is mooi, en het is ook prima dat jij ervan overtuigd bent dat dit de waarheid is. Maar in dit topic heerst ook een sfeer van onbegrip jegens de mensen die hier kosten wat kost nog twijfels bij willen trekken. Zoals ik dus, ik vind het verhaal onvolledig, het programma van zondag te subjectief/suggestief en ik zou absoluut niet verbaasd staan opkijken als het bijvoorbeeld een totaal andere wending zou krijgen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:30 schreef Shitney het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik niets klakkeloos van Peter R. de Vries aangenomen. De bekentenis van Joran heeft voor mij alles bevestigd wat ik op basis van de dingen die ik eerder had gelezen over de zaak zelf al vermoedde. Mijn theorie was al voor de uitzending dat Joran betrokken is bij drugshandel, dat hij waarschijnlijk Natalee drugs heeft gegeven, dat zij daaraan bezweken is en dat hij daarom haar lijk heeft laten verdwijnen en dat hij dat niet alleen gedaan heeft maar daarbij is geholpen door vermoedelijk zijn drugsdealer en zijn vader. Die theorie wordt voor mij volledig ondersteund door zijn bekentenis, de persoon aan wie hij die bekentenis deed, en de manier waarop hij daarover praatte. Ook de dingen die hij níet zegt of de leugens die hij vertelt ondersteunen voor mij de theorie die ik zelf heb, omdat ze logisch zijn.
Dus ja, ik vond de actie van Peter R. de Vries sterk. Maar voor mij was het dus slechts een bevestiging van iets wat ik zonder Peter R. de Vries ook al dacht.
Oke, roepen dat de zaak opgelost is, gaat te ver..quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ook met de bekentenis van Joran heb je dingen klakkeloos aangenomen. Tv wordt gemonteerd. Dat het een bevestiging voor jou was is mooi, en het is ook prima dat jij ervan overtuigd bent dat dit de waarheid is. Maar in dit topic heerst ook een sfeer van onbegrip jegens de mensen die hier kosten wat kost nog twijfels bij willen trekken. Zoals ik dus, ik vind het verhaal onvolledig, het programma van zondag te subjectief/suggestief en ik zou absoluut niet verbaasd staan opkijken als het bijvoorbeeld een totaal andere wending zou krijgen.
Ja toedeloe hoor, lands wijs, slands eer.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:31 schreef MrDice het volgende:
[..]
Datzelfde land waar met hand en tand wordt verdedigd dat natalie een preuts lief meisje was? Welke door Joran is ontvoert en verkracht en vermoord? Datzelfde land wat de uitzending van PrdV gaat nasynchroniseren met daarbij de stukken over het vingeren eruit knipt?
Kom op nou zeg, ze hebben daar allang enige vorm van realiteit omtrent deze zaak uit het oog verloren.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:36 schreef yvonne het volgende:
Maar zijn we zelf dan niet hypocriet bezig met dat meisje als DE hoer van Babylon neer te zetten?
Aruba, het Salou voor Amerikanen!
Als je zelf op basis van bijvoorbeeld getuigenverklaringen van anderen dan Joran, of bijvoorbeeld op basis van mising pieces of the puzzle tot een in jouw ogen logische theorie komt, dan zou ik het niet "klakkeloos aannemen" willen noemen als de bekentenis van Joran die theorie ondersteunt. Volgens mij is dat toch ook hetzelfde wat rechercheurs doen? Op basis van allerlei verschillende getuigenverklaringen en bewijzen tot een mogelijk scenario komen? Als de hoofdverdachte in dat scenario vervolgens een verhaal verteld dat naadloos in dat mogelijke scenario past, dan nemen zij toch niet "klakkeloos" zijn bekentenis aan?quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ook met de bekentenis van Joran heb je dingen klakkeloos aangenomen. Tv wordt gemonteerd.
Als je alle nietszeggende details meetelt, dan kom je wellicht op 80%. Maar ik denk dat van de relevante strafbare bekentenissen nog geen 10% verifieerbaar is. We zullen het zien, en ben zeker benieuwd in Jorans bekentenis morgen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:53 schreef schatje het volgende:
Joran zegt dat zijn bekentenis gelogen is terwijl hoofdofficier van justitie Hans Mos zegt dat die bekentenis voor 80% verifieerbaar juist is bron.
Heeft Peter toch mooi aangetoond. Aan die 20% moet nu gewerkt worden.
Benieuwd in Jorans bekentenis.. Wat bedoel je daarmee? Gaat hij morgen die verklaring afleggen? Dat wordt dan geen bekentenis, maar juist weer het oude verhaal lijkt mij.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:55 schreef MrDice het volgende:
[..]
Als je alle nietszeggende details meetelt, dan kom je wellicht op 80%. Maar ik denk dat van de relevante strafbare bekentenissen nog geen 10% verifieerbaar is. We zullen het zien, en ben zeker benieuwd in Jorans bekentenis morgen.
Hey Yvonne, Ik zit al ruim 3 jaar op diverse amerikaanse (en andere) sites te lezen en te posten over dit onderwerp. Wellicht dat je al weet wat ik hier schrijf, maar dit is wel iets om in je achterhoofd te houden:quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
a) Heb ik nooit in de onschuld van die knul geloofd, ik ben eens op die amerikaanse site aan het bijlezen waar ze al 3 jaar hiermee bezig zijn en dan lees je wel anders.
Oh, die was ik ook aan het lezen hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:02 schreef agter het volgende:
[..]
Hey Yvonne, Ik zit al ruim 3 jaar op diverse amerikaanse (en andere) sites te lezen en te posten over dit onderwerp. Wellicht dat je al weet wat ik hier schrijf, maar dit is wel iets om in je achterhoofd te houden:
Er zijn veel fora die erg Anti-Joran zijn. Of juist heel erg pro Beth (SM is hier een voorbeeld van).
Er zijn fora die meer vanuit de onschuld van Joran werken (http://www.refugeesunleashed.net/viewforum.php?f=8).
Denk daar wel aan als je op zo'n forum aan het bijlezen bent...
Dat is altijd zo, ongeacht wat je op een website leest. Elke bron kan dubieus zijn. Maar Yvonne is wel zo slim om zich niet mee te laten slepen door de verhalen die op verschillende sites rondwaren, toch Yvonne?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:02 schreef agter het volgende:
[..]
Hey Yvonne, Ik zit al ruim 3 jaar op diverse amerikaanse (en andere) sites te lezen en te posten over dit onderwerp. Wellicht dat je al weet wat ik hier schrijf, maar dit is wel iets om in je achterhoofd te houden:
Er zijn veel fora die erg Anti-Joran zijn. Of juist heel erg pro Beth (SM is hier een voorbeeld van).
Er zijn fora die meer vanuit de onschuld van Joran werken (http://www.refugeesunleashed.net/viewforum.php?f=8).
Denk daar wel aan als je op zo'n forum aan het bijlezen bent...
Hetgeen natuurlijk helemaal niet er toe doet. je kunt zo iemand dom vinden dat ze zichzelf in die situatie heeft geplaatst. Maar de daadwerkelijke misdaad is natuurlijk volledig voor rekening van de dader.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:03 schreef yvonne het volgende:
Eigenlijk ben ik meer tegen op het neerzetten van het meisje als een vreselijke hoer met wie het sowieso slecht afgelopen zou zijn..
Kijk eens boven je?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, ongeacht wat je op een website leest. Elke bron kan dubieus zijn. Maar Yvonne is wel zo slim om zich niet mee te laten slepen door de verhalen die op verschillende sites rondwaren, toch Yvonne?
Ja eh hallo, die reactie had ik niet gelezen toen ik posttequote:Op woensdag 6 februari 2008 11:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk eens boven je?
Ik ben alle voors en tegens aan het lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |