abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 februari 2008 @ 15:49:57 #1
3767 Herald
Come get some
pi_56545637
quote:
Tasjesdief slaat slag van zijn leven
Uitgegeven: 4 februari 2008 16:29

NICOSIA - Een tasjesdief op Cyprus heeft maandag de slag van zijn leven geslagen. Op de luchthaven van Larnaca stal hij een tas van een 72-jarige Duitse vrouw die net was gearriveerd. Ze had 80.000 euro in contanten bij zich om een zomerhuisje aan te kopen.

Dat melden plaatselijke media maandag.

Naar eigen zeggen had ze haar tas maar enkele momenten onbewaakt gelaten, precies genoeg tijd voor de dader om de zonnige toekomstplannen van de vrouw in duigen te laten vallen.
bron: http://www.nu.nl/news/142(...)_van_zijn_leven.html

Je hoort weleens vaker hoe mensen een waanzinnig grote hoeveelheid geld meesjouwen en het dan verliezen. Ik vraag me altijd af waarom je in godsnaam zoveel geld in cash mee zou nemen. Als je al ter plekke moet afrekenen kun je dat ook met pin. De enige reden die ik kan verzinnen waarom je iets heel nodig met cash wil betalen is als het om zwart geld gaat. Of zou hier opzet in het spel zijn, dat de vrouw is wijsgemaakt dat ze per se met cash moest betalen en ze haar hebben opgewacht?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  dinsdag 5 februari 2008 @ 15:57:01 #2
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
  dinsdag 5 februari 2008 @ 16:00:16 #3
3767 Herald
Come get some
pi_56545754
quote:
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_56545843
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 15:49 schreef Herald het volgende:

[..]

Als je al ter plekke moet afrekenen kun je dat ook met pin.
Jij koopt niet vaak dure spullen hè? Pin-transacties hebben doorgaans een maximum van zo'n 2500 Euro.
quote:
De enige reden die ik kan verzinnen waarom je iets heel nodig met cash wil betalen is als het om zwart geld gaat.
Of je hebt geen zin om te moeten wachten op een overschrijving. Of je vind dat de bank al genoeg aan je verdient, dus in een spoed-overmaking heb je ook geen zin. Of de verkoper wil wat creatief kunnen boekhouden.

Neemt niet weg dat het niet bijster slim blijft om met een rugzakje vol cash in een vliegtuig te stappen, maar goed...
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 16:10:31 #5
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_56545867
Grappig dat het alleen maar over die vrouw gaat. Dat zij degene is die niet slim is geweest en dat ze dit had kunnen voorkomen.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 16:12:07 #6
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_56545875
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 15:49 schreef Herald het volgende:

[..]

Je hoort weleens vaker hoe mensen een waanzinnig grote hoeveelheid geld meesjouwen en het dan verliezen. Ik vraag me altijd af waarom je in godsnaam zoveel geld in cash mee zou nemen. Als je al ter plekke moet afrekenen kun je dat ook met pin. De enige reden die ik kan verzinnen waarom je iets heel nodig met cash wil betalen is als het om zwart geld gaat. Of zou hier opzet in het spel zijn, dat de vrouw is wijsgemaakt dat ze per se met cash moest betalen en ze haar hebben opgewacht?
zwart geld of gewoon ouderwets veel geld bij je moeten hebben voor 'noodgevallen', dat is het vaak bij die oudjes, mn oude vrouwtjes.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_56546090
kijk...dat ze zoveel geld mee heeft...daar kan ik nog eventueel inkomen...zoals al gezegd is...je kan geen 80.000 euro pinnen en op Cyprus is het altijd maar de vraag of je dan zo'n zomerhuisje giraal kan betalen...

wat ik niet begrijp is dat die mensen dan niet nèt wat voorzichtiger zijn...gewoon nóóit onbewaakt laten...as simple as that...ga me niet vertellen dat dat niet mogelijk is...
  dinsdag 5 februari 2008 @ 16:38:43 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56546159
160 briefjes van 500 moet je toch redelijk 'makkelijk' op je lichaam bij je kunnen dragen onder je kleding zonder dat het te veel opvalt.

Beetje dom om in een tas te houden..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 16:43:45 #9
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_56546208
Gewoon domme fout van die vrouw toch?
pi_56546231
Bij ons in de buurt was eens een bejaarde vrouw, die kwam op een bijeenkomst voor nieuwbouw-verkoop van woningen alhier, had een tas bij en vroeg waar ze een huis kon kopen, in die tas zaten enkele tonnen aan guldens.... is al wel effe geleden, vrouwtje werd maar even apart genomen van de rest en politie werd even op de hoogte gesteld, zijn uiteraard gekomen toen...
  dinsdag 5 februari 2008 @ 17:07:27 #11
798 voyeur
bemoeit zich
pi_56546400
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 16:32 schreef dakpan90 het volgende:
kijk...dat ze zoveel geld mee heeft...daar kan ik nog eventueel inkomen...zoals al gezegd is...je kan geen 80.000 euro pinnen en op Cyprus is het altijd maar de vraag of je dan zo'n zomerhuisje giraal kan betalen...

wat ik niet begrijp is dat die mensen dan niet nèt wat voorzichtiger zijn...gewoon nóóit onbewaakt laten...as simple as that...ga me niet vertellen dat dat niet mogelijk is...
Al eens op vakantie geweest buiten de achterhoek? Wel eens meer dan vijf euro zakgeld op je rekening gehad?
Het is heel simpel om een huis op Cyprus of waar dan ook in Europa te betalen. We hebben een uitvinding gedaan die dit mogelijk maakt. Het heet banken en daar kun je 'overboeken'. Echt waanzinnig slim systeem, moet je eens op googlen.

Vrouwtje wilde gewoon zwart geld witwassen en nu is het te heet gewassen. Jammer voor haar, maar dat is het risico als je geen belasting wil betalen.
Here we are now, entertain us.
pi_56564706
80.000 euro! damn!
  woensdag 6 februari 2008 @ 23:32:19 #13
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56572953
Wauw
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties