Je mag nu wel weg, want ik ga ook weg.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik blijf nog even, risico is wat te groot dat ik erg lang moet wachten als ik nu al weg ga
quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
Wat ben ik toch een bofkont
Ik ben speciaal geselecteerd door de lokale beautysalon voor een leuke aanbieding
Ik zou het niet weten, ik heb opgehangenquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]een massage, of een grote mand smeerseltjes?
Nou zeg..........quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb opgehangen
Inderdaad. En ik ben een man. Zoek de verschillenquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou zeg..........![]()
ik zou eerst willen weten wat ik dan kon krijgen
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik ben een man. Zoek de verschillen
Ik ben geband op het Amerikaanse forum inzake de Natte Alie-zaak.quote:An Error Has Occurred!
Sorry MadMaster, you are banned from using this forum!
You said you made your last post
Voor een schandalig lekkere restauratiehap?quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat ik vanavond mijn vader uit eten neem naar het station
Goeiedagquote:
Gras is nat, redelijk wat regen over me heen gehad. Nu is het vrij onbewolkt maar zonnig kan ik het niet echt noemenquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Goeiedag
Hoe smaakt het gras vandaag? Het zonnetje schijnt zo lekker dat het wel lenteachtig moet zijn
Ik heb iig net mn ramen allemaal gelapt omdat de zon er zo mooi op scheen(en nu komt die zon dus ook daadwerkelijk in mn kamer, ipv door het vuil gefilterd te worden
)
In elk geval niet vaak genoegquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gras is nat, redelijk wat regen over me heen gehad. Nu is het vrij onbewolkt maar zonnig kan ik het niet echt noemen
En jij wast normaal je ramen nooit?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voor een schandalig lekkere restauratiehap?
wtf?quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
Je mag er niets van zeggen...maar....
http://www.vkmag.com/videos/videos_leuk_bubbling_feestje/
Jaaaaaaaaaaaaaaajaquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
'tist?quote:
Wat een tyfus muziek.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
Al iets opgestoken?quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:03 schreef Etcetera het volgende:![]()
conflicthantering training2 dagen
vermoeiend
raaaaaar
nee dusquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:08 schreef Soempie het volgende:![]()
En over het hanteren van conflicten?
waarschijnlijk is het gewoon te abstract voor mijquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:17 schreef Soempie het volgende:
prisoner's dilemmahet is heel simpel, waarschijnlijk hebben ze het gewoon niet goed uitgelegd.
het bedrijf ging failliet in de laatste rondequote:Op woensdag 6 februari 2008 19:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Prisoner's dilemma = soms haal je het gezamenlijk beste resultaat door niet alleen naar je eigen belang te kijken
Was ik daarvoor een hele uitleg aan het tikkenquote:
Omdat elke afdeling teveel naar het eigenbelang keek waarschijnlijkquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het bedrijf ging failliet in de laatste ronde![]()
wij hebben ze in ronde 4 verradenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:23 schreef Soempie het volgende:
Het beste resulaat haal je als de anderen wel voor het gezamelijk belang gaan en jij lekker egoistisch bent.![]()
Maar als anderen net zo denken
zie linkjequote:Op woensdag 6 februari 2008 19:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jij hebt samen met je maat een kraak gepleegd, maar de politie heeft niet heel veel bewijs. Als je allebei ontkent dan gaan je maat en jij allebei 2 jaar de bak in.
Nu stelt de politie een deal voor: als jij bekent dan laten ze jou na een jaar vertrekken, en gaat je maat 8 jaar de cel in. Je maat krijgt hetzelfde aanbod.
Bekennen jullie allebei, dan gaan jullie allebei 8 jaar achter de tralies.
In dit geval is de totale celstraf het laagst als jullie allebei je mond houden (2 + 2 = 4 jaar). Maar je kan er zelf beter af komen als jij bekent en je maat niet. Het is dus in het eigenbelang van beide verdachten om te bekennen zolang de ander dat niet doet, maar als ze dat doen moeten beide verdachten lang brommen. Het beste gemeenschappelijke resultaat haal je door te doen wat niet het meest in je eigenbelang is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |