Nope... Je kan het alleen zien als je zelf een challenge doet, dan zie je wat anderen gescoord hebben, maar ik krijg geen bericht van mensen die de challenge na mij doen...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overigens...bij de facebook TV show challenge: 86 en bij de films scoorde ik in de 90 ergens. Kon je dat zien of niet?
Dus eigenlijk hebben die challenges helemaal geen zin?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope... Je kan het alleen zien als je zelf een challenge doet, dan zie je wat anderen gescoord hebben, maar ik krijg geen bericht van mensen die de challenge na mij doen...
heb ik iedereen weggejaagd trouwens?Dat is toch viiiiieeees swaaa
Hoe leef je nou MINDER dan? Ik snap het niet. Ben je maar 80% in leven ofzo?quote:Aangezien obese mensen wel vaker ziek zijn en vaker medische hulp nodig hebben, leven zij gemiddeld minder en korter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens welterusten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hé, dat vroeg Erkel me net ook al in een Joran van der Sloot-topic...quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:23 schreef wyccie het volgende:
Wanneer ben je weer terug, MM?
Haha, die site had ik al eens gezien. Wel leuk gedaan, maar je ziet het nog steeds niet goed.quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:10 schreef MadMaster het volgende:
Voor de heren, kies een leuk Valentijnskadootje voor je geliefde uit...![]()
Dames kunnen uiteraard hun keuze gewoon kenbaar maken...![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:34 schreef wyccie het volgende:
Haha, die site had ik al eens gezien. Wel leuk gedaan, maar je ziet het nog steeds niet goed.
Ik vind er niks echt leuks bij zitten.
Mwah, je ziet er nog geen botten en pezen doorheen steken. 't Is gewoon haar bouw.quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:46 schreef MadMaster het volgende:
O, op die manier.
Maar van schuurpapier zal het niet gemaakt zijn...![]()
Ik vind allen dat donkere dunne model wel erg eng, net of je een Biafra-patiënt aan het bekijken bent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |