wtf?quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
Je mag er niets van zeggen...maar....
http://www.vkmag.com/videos/videos_leuk_bubbling_feestje/
Jaaaaaaaaaaaaaaajaquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
'tist?quote:
Wat een tyfus muziek.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
Al iets opgestoken?quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:03 schreef Etcetera het volgende:![]()
conflicthantering training2 dagen
vermoeiend
raaaaaar
nee dusquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:08 schreef Soempie het volgende:![]()
En over het hanteren van conflicten?
waarschijnlijk is het gewoon te abstract voor mijquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:17 schreef Soempie het volgende:
prisoner's dilemmahet is heel simpel, waarschijnlijk hebben ze het gewoon niet goed uitgelegd.
het bedrijf ging failliet in de laatste rondequote:Op woensdag 6 februari 2008 19:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Prisoner's dilemma = soms haal je het gezamenlijk beste resultaat door niet alleen naar je eigen belang te kijken
Was ik daarvoor een hele uitleg aan het tikkenquote:
Omdat elke afdeling teveel naar het eigenbelang keek waarschijnlijkquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het bedrijf ging failliet in de laatste ronde![]()
wij hebben ze in ronde 4 verradenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:23 schreef Soempie het volgende:
Het beste resulaat haal je als de anderen wel voor het gezamelijk belang gaan en jij lekker egoistisch bent.![]()
Maar als anderen net zo denken
zie linkjequote:Op woensdag 6 februari 2008 19:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jij hebt samen met je maat een kraak gepleegd, maar de politie heeft niet heel veel bewijs. Als je allebei ontkent dan gaan je maat en jij allebei 2 jaar de bak in.
Nu stelt de politie een deal voor: als jij bekent dan laten ze jou na een jaar vertrekken, en gaat je maat 8 jaar de cel in. Je maat krijgt hetzelfde aanbod.
Bekennen jullie allebei, dan gaan jullie allebei 8 jaar achter de tralies.
In dit geval is de totale celstraf het laagst als jullie allebei je mond houden (2 + 2 = 4 jaar). Maar je kan er zelf beter af komen als jij bekent en je maat niet. Het is dus in het eigenbelang van beide verdachten om te bekennen zolang de ander dat niet doet, maar als ze dat doen moeten beide verdachten lang brommen. Het beste gemeenschappelijke resultaat haal je door te doen wat niet het meest in je eigenbelang is
sowwy powwyquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was ik daarvoor een hele uitleg aan het tikken
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:24 schreef B.ertha het volgende:
Als ergens staat dat de inschrijving voor een werkgroep pas op 8 februari opengaat, dan moet het ook dan pas opengaan
Nu is het 2 dagen te vroeg opengesteld, kon ik me pas na het werk inschrijven en zit de werkgroep die ik wilde al volGevolg: college, 3 uur wachten, volgende college, vrije middag/tijd om te studeren weg, niet de groep die ik wilde, niet de vrienden die ik wilde en argh
jaquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat elke afdeling teveel naar het eigenbelang keek waarschijnlijk
Okay ik vergeef het jequote:
Ik weet niet eens wat of waar ik dat kan vindenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:27 schreef Soempie het volgende:
klagen bij de onderwijsbalie ofzo. Hielp bij mij ook.
quote:
op m'n luie gat zittenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Inwoners van Groningen en andere noorderlijke gebieden: hebben jullie plannen voor zaterdagavond?
Jaquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Inwoners van Groningen en andere noorderlijke gebieden: hebben jullie plannen voor zaterdagavond?
Bij mij staat het nummer en adres in de studiegids. Het is vast ook wel op de website te vinden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat of waar ik dat kan vinden
"Oh dag Soempie, tijd niet gezien. Om welk vak gaat het dit keer? De rest van de gegevens ken ik ondertussen uit m'n hoofd"quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:32 schreef Soempie het volgende:
Ik ben vaste klant bij de onderwijsbalie. Vanmiddag ook weer: was me vergeten in te schrijven voor een vak.Eerder moest ik dan vanalles invullen, maar nu was het binnen een minuut geregeld.
En ik kan je zeker niet overtuigen om in een kroeg in Leeuwarden op je luie gat te gaan zitten bij een theatersportwedstrijd of wel?quote:
weinig kansquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik kan je zeker niet overtuigen om in een kroeg in Leeuwarden op je luie gat te gaan zitten bij een theatersportwedstrijd of wel?
Ging ik al van uit eigenlijkquote:
Ik ken wat dat betreft alleen rampscenario's.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
muahahaha ik heb zeven weken lang beschikking over een leeg huis. Dàt wordt lachen
Wat heb je gekraakt?quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
muahahaha ik heb zeven weken lang beschikking over een leeg huis. Dàt wordt lachen
Mijn oma is zeven weken in Nieuw-Zeeland en ik ben de wachter. En Soemp; geen rampen. Just Partyquote:
Is toch wel goed zo?quote:Beste meneer, mevrouw,
Ik volg momenteel de opleiding Bedrijfswetenschappen (1e jaar). Voor het aankomende blok 1.2.3 moet ik mij inschrijven voor cursusgroepen en werkgroepen. Op het collegerooster stond vermeld dat dit pas per 8 februari kon. Ik kreeg echter van een studiegenoot te horen dat dit vandaag opeens al kon. Ik was niet in de gelegenheid om dit te doen, maar nu zit de werkgroep die ik wilde al vol.
Het gaat hier om de cursusgroep 2 (of als alternatief groep 1 of 3) van het vak Inleiding in Acc. & Fin. (BCU189BW), op donderdag van 10.45-12.30. Naar nu blijkt, zitten zowel groep 1 als 2 vol en is groep 3 vervallen.
Ik heb mij nu noodgedwongen ingeschreven in groep 4 (13.45-16.30), maar dit komt mij zeer slecht uit.
Ik verzoek u vriendelijk om ervoor te zorgen dat inschrijvingen in het vervolg pas open worden gesteld op de aangegeven datum. Bovendien zou ik het zeer op prijs stellen als ik op enige manier nog bijgeschreven kan worden bij groep 2 (of 1).
Met vriendelijke groet,
B.ertha
èn in te hurenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:46 schreef Etcetera het volgende:
flashback aan australische dude die the best party ever organiseerde![]()
Oh man ja, dat klinkt goed, alleen jammer van die 50.000 dollar schadequote:Op woensdag 6 februari 2008 19:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik mis iets.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:46 schreef Etcetera het volgende:
Ja hoor, als alternatief kan je je brief ook nog openen met L.S.,quote:
Een verwant aan de "Nash equilibrium". Als je A Beautiful Mind hebt gezien snap je wat ik bedoelquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:13 schreef Etcetera het volgende:
we hebben vooral over onderhandelen gehad
- inzetten van x of y voor een bedrijf. () groep was verdeeld in 4 afdelingen, je moest een x of y 'inzetten' en dan kreeg je punten voor hoeveel x-en en y-en er werden gegeven. kon wins-en verliespunten zijn. en dan ook nog overleg tussen afdelingen zelf. wij hebben, erg smerig, erg grappig, x gezegd tijdens dat overleg en y ingezet
mooie punten gewonnen. in de laatste ronde is het bedrijf failliet gegaan, iedereen had negatief puntensaldo
dit heet prisoner's dilemma, als je er geen flikker van snapt: dat doe ik nog steeds niet![]()
- dat ik een sluwe rat bentest gedaan afkomstig uit 'Hoe word ik een rat' en ik ben een rat die weet hoe het spelletje gespeeld wordt.
- overleg over welk goed doel geld kreeg. moest in concensus worden besloten, anders ging het geld (écht geld. óns geld. verplichte inleg 3 euro per persoon) naar de 2 docenten om uit eten te gaan. niet gewonnen, maar uiteindelijk werd het liliane fonds. als het al gestort gaat worden
[..]
nee dus
morgen is er iets met acteurs erbij
O ja, Hoi nemquote:
*niet gezienquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een verwant aan de "Nash equilibrium". Als je A Beautiful Mind hebt gezien snap je wat ik bedoel
Niets abstract. Het kwam erop neer dat je met egoistisch zijn het meeste kunt bereiken/kunt krijgen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*niet gezien
*wiki
*het zalik hoef geen uitleg hoor
![]()
dit is gevalletje: abstract. ik en abstract werkt niet echt
ah okquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niets abstract. Het kwam erop neer dat je met egoistisch zijn het meeste kunt bereiken/kunt krijgen.
Ze willen alleen de plaatjes uit het artikel weg hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:11 schreef Etcetera het volgende:
Moslims willen Mohammed uit Wikipedia
ik zeg het niet snel, maar jemig wat een kutgeloof is het soms
altijd maar weer dat respect eisenquote:De afbeeldingen, vooral van historische miniaturen, zouden een belediging zijn voor de islam. De godsdienst zou het afbeelden van personen namelijk verbieden. De moslims eisen nu dan ook respect voor hun geloof.
Hahahahaquote:
Zo..op je poezelige teentjes getrapt?quote:
Poezelige teentjes?quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..op je poezelige teentjes getrapt?
Komt bij dat die grap al eerder gemaakt isquote:
Okay, je lompe poten? Ik weet het niet meer hoorquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay, je lompe poten? Ik weet het niet meer hoor
Ja ik dacht ook niet origineel te zijn hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Komt bij dat die grap al eerder gemaakt is
Ja nog wel in één van de twee naamtopics die ik heb gehadquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Komt bij dat die grap al eerder gemaakt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |